lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2022
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 8 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 30 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Utorok, 06. December, , Dnes oslavuje Mikuláš
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
KAMPAŇ ZA SKUTOČNÚ KRÁSU ROZPÚTALA NEUTÍCHAJÚCU DISKUSIU A NAŠLA SVOJE ČESKÉ A SLOVENSKÉ TVÁRE!

  Spracoval(a) : Kristína Farkašová
Dátum : 3.7.2006
späť
Späť

Poslať
 

Kampaň za skutočnú krásu má za sebou veľmi úspešné tri mesiace v Českej a Slovenskej republike. Do hlasovania prostredníctvom webových stránok a sms správ o skutočnej kráse sa zapojilo  viac než 130 000 mužov a žien. Výsledky potvrdzujú jednoznačne silnejúci trend prirodzenej krásy.

Webové stránky Kampane za skutočnú krásu, ktoré boli spustené začiatkom marca, navštívilo k 1. marcu takmer 130 000 návštevníkov. Najviac prístupov na stránky bolo zaznamenaných v priebehu marca. Počet prístupov v marci bol vysoko nadpriemerný a priblížil sa mnohým life-stylovým webom.

Z celkového počtu návštevníkov webových stránok se takmer 58 000 z nich zapojilo do hlasovania o skutočnej kráse. Predmetom hlasovania boli  fotografie štyroch žien, pri ktorých si mali ľudia vybrať jeden z možných pohľadov na ich krásu (baculka x krásne tvarovaná, zrelá krása x žiari šarmom, na kráse chyby x krásne pehy, obrovský nos x ohromujúci profil). Okrem hlasovania, ktoré stále pokračuje, sa môžu návštevníci stránok zapojiť tiež do diskusie na štyri témy – image tela, starnutie, nekonvenčný vzhľad a výrazné rysy. Najväčšia debata se rozpútala na tému image tela (hmotnosť, váha). Do diskusie sa ľudia najčastejšie zapájajú v nočných a ranných hodinách. Naopak o hlasovaní a prehliadaní stránok majú najväčší záujem v priebehu dňa – dopoludnia a po druhej hodine popoludní.

V pozadí Kampane za skutočnú krásu stojí značka Dove a spoločnosť Unilever. Opýtali sme sa teda brand manažérky Dove Lenky ČUBROVEJ, čo hvorí na výsledky kampane v Českej a Slovenskej republike?
„Počet ľudí, ktorí sa zapojili do hlasovania a diskusie, je naozaj vysoký. Sme radi, že českú a slovenskú verejnosť táto téma oslovila a že sme sa vydali tou správnou cestou.

Plagáty a inzerciu tejto kampane sme mali možnosť vidieť v médiách len do konca apríla. Končí  sa tým celá kampaň?
„Rozhodne nie! Kampaň za skutočnú krásu nie je iba jednorázovou akciou, ale dlhodobou aktivitou, v ktorej budeme pokračovat v tomto aj v budúcom roku.“

Ako kampaň pokračuje práve teraz?
„Práve teraz v uplynulých dňoch  s uskutočnila veľká netradičná výstava – vernisáž v Paláci Flora v Prahe. Táto výstava  niesla opät názov Kampane za skutočnú krásu, ale  bolo možné sa o nej dozvedieť ešte viac, ako sa  objavovalo v médiách.
Prezradíte nám viac ?
„Konečne sme našli aj české a slovenské tváre našej kampane! A práve
 o tom  bola aj celá výstava. Bolo možné na nej vidieť nové fotografie štyroch českých a slovenských žien, ktoré reprezentujú rovnaké témy, aké sa obajili na pôvodných plagátoch. Teda vek, pehy, postava a nos.“

Ako ste tieto české a slovenské ženy našli?
„Na webových stránkach www.dovekozmetika.sk sme uverejnili dotazník, ku ktorému mohli ženy pripojiť tiež svoj fotografiu. Oslovili sme prostredníctvom e-mailu tiež ženy diskutujúce na stránkach www.kampanzaskutocnukrasu.sk a tiež našich zamestnancov, kamarátov, známych… Jednoducho všetkých, ktorí sa o kampaň zaujímajú a mali by chuť sa do nášho projektu zapojiť.“

Aký bol priebeh celého hľadania? Podarilo se Vám objaviť tie správne tváre hneď?
„Zo všetkých fotografií, ktoré sme obdržali a ktorých bolo asi 500 kusov, sme vybrali viac ako paťdesiat semifinalistek, ktoré sme pozvali na casting. Casting pre české ženy  sa realizoval v Prahe, pre slovenské ženy v Bratislave. Na základe tohoto castingu,  na ktorom sme ženy fotili a natáčali počas krátkeho rozhovoru, sme vybrali práve tie štyri dámy, ktoré môžete vidieť na výstave.“

A čo hovoríte na výsledok? Ako sa Vám páčia nové tváre kampane?
„ Všetci sme boli úplne nadšení, keď sme videli  hotové fotografie! Je úžasné, ako tieto ženy, ktoré nikdy predtým nepracovali a nefotili ako fotomodelky, vyzerajú absolútne skvelo na  všetkých týchto fotkách!“

Stretneme sa s novými tvárami ešte niekde inde mimo samotnej výstavy v Paláci Flóra?
„Tieto ich fotografie budú umiestnené taktiež na webové stránky www.kampanzaskutocnukrasu.sk Okrem toho ich môžeme poskytnúť všetkým novinárom  a médiám pre ich články do novín alebo časopisov. Samozrejme môžeme sprostredkovať aj osobné stretnutia a  rozhovory. Určite budeme radi, keď ľudia budú mať záujem ich poznať a diskutovať s nimi na témy skutočnej krásy. Pretože tieto ženy si to zaslúžia, ony sú „skutočne krásne“!“

 


Diskusia k článku:

dtsoxiu lwrkhfvo mzjtqskf tdvrai gaptwbvou jnvw zdxfng
Neregistrovaný - xaroin riwedagy, 12.8.2007 07:56, qscn(`na`)mail.com
Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!