lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 2 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Sobota, 21. December, , Dnes oslavuje Bohdan
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
ŽENY DOPRAJÚ SVOJIM AUTÁM TO NAJLEPŠIE

  Spracoval(a) : Zuzana
Dátum : 31.5.2011
späť
Späť

Poslať
 

Dve tretiny slovenských žien považujú za dôležité udržiavať auto v dobrom technickom stave. V takom aute sa potom cítia bezpečnejšie. Za dôležitý faktor pre zachovanie auta v dobrom technickom stave považuje až 88,1 % žien použitie kvalitných pohonných hmôt. 92 % žien potvrdilo, že po natankovaní kvalitného paliva ich auto pracuje lepšie. Tieto výsledky vyplývajú z prieskumu verejnej mienky, ktorý v apríli realizovala agentúra GfK.

 

Pri znalostiach o spotrebe palive sú na tom muži lepšie ako ženy. Priemernú spotrebu svojho auta pozná 95 % mužov a 84 % žien. 77 % mužov zároveň podniká kroky na zníženie spotreby, zo žien tak robí 66 %. Preventívnu technickú kontrolu absolvuje aspoň dvakrát do roka 32 % žien. V rovnakej periodicite navštívi autoservis len 16 % mužov.

 

„Veľmi ma potešilo, že podľa výsledkov nezávislého prieskumu slovenské vodičky vedia rozoznať kvalitnejšie palivo a poznajú jeho vplyv na ich vozidlo. Naše prémiové palivá Shell V-Power sú tak presne pre nich – ocenia ich aktívnu funkciu pri čistení motora, ochrane jeho najdôležitejších častí a zároveň vylepšujú výkon,“ povedal Igor Janok, riaditeľ prevádzky čerpacích staníc spoločnosti Shell Slovakia.

 

85 % žien uvádza, že sú na svoje auto hrdé a 81 % verí, že každé auto má svoj vlastný charakter. Možno aj preto dáva viac ako tretina žien svojmu autu meno. Medzi menami sa vyskytli ženské mená Barborka, Natálka, Boženka ale aj zvieracie ako Žabka, Kocúrik či Dráčik. Zaujímavosťou je tiež, ako sa ženy pozerajú na „pohlavie“ svojho auta. Takmer 34 % žien si myslí, že ich auto je žena a viac ako 23 % verí, že ich automobil je muž.

 

Nezávislý prieskum vypracovala spoločnosť GfK exkluzívne pre spoločnosť Shell Slovakia na reprezentatívnej vzorke 800 aktívnych šoférov, ktorí najazdia ročne aspoň 7 500 kilometrov a šoférujú častejšie ako raz za mesiac.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!