Rekonštrukcia Auparku v Bratislave, zahájená v januári 2015, má za cieľ vniesť viac pohodlia do nakupovania. Centrum tak dostane nové nákupné srdce: prvá fáza rekonštrukcie je zameraná na hlavné átrium, spolu s rekonštrukciou podláh, stropov, oddychových zón a výkladov. Všetky zmeny pozitívne ovplyvnia zážitok zákazníka, estetiku celej budovy a spoja predaj, dizajn a vyšší štandard služieb.
Nové eskalátory a jednoduchá orientácia
Cieľom rekonštrukcie je vytvoriť príjemné a pohodlné prostredie, v ktorom sa je ľahké pohybovať. Miesto, kde sa budú návštevníci cítiť ako doma. Orientácia v centre bude uľahčená pomocou novej intuitívnej navigácie, vďaka ktorej zákazníci rýchlo a ľahko nájdu všetko, čo hľadajú. Hlavné átrium tak dostane úplne nový vzhľad. “Hlavné átrium je rušným priestorom nášho centra s vysokou koncentráciou návštevníkov. Z tohto dôvodu okrem dizajnových zmien prinášame “nášmu srdcu” uľahčenie v podobe nových eskalátorov, ktoré nahradia schody a zabezpečia plynulejší tok ľudí,” hovorí Arnaud Burlin, výkonný riaditeľ Unibail-Rodamco pre strednú Európu a Rakúsko. Eskalátory budú mať prepravnú kapacitu 3600 ľudí za hodinu a mali by významne zlepšiť vertikálny tok zákazníkov v centre.
Zmena dizajnu v štýle Urban Chic prinesie úplne nový nákupný zážitok
Dizajn centra prejde významnými zmenami. Čo sa týka farieb, budú prevládať odtiene sivej, bielej a hnedej. Interiér bude vyzerať výborne vďaka kombinácii kovových prvkov a dreva. Nová podlaha, vyrobená z kvalitného španielskeho mramoru, dodá centru dotyk luxusu. Fontána s efektom vĺn bude dominovať hlavnému átriu, oddychové zóny budú zase zariadené dizajnérskym nábytkom. Nový prístup sa odzrkadlí aj v podobe vylepšených výkladov, ktoré pritiahnu pozornosť zákazníkov a svojím vzhľadom ich budú inšpirovať k nákupu. Návrh rekonštrukcie bol vypracovaný dizajnérmi Saguez&Partners, sídliacimi vo Francúzsku, v spolupráci so slovenským architektonickým štúdiom Jančina architekti.
Viac svetla a úspor
Rekonštrukcia sa dotkne aj manažmentu energií centra – Aupark predstaví nový šetriaci režim, ktorý ho zaradí medzi energeticky najefektívnejšie nákupné centrá na svete. Po úpravách bude centrum trikrát lepšie osvetlené, pričom svetlá budú fungovať v šetriacom režime: inteligentný systém ich bude kontrolovať v závislosti od špecifickej hodiny dňa. Okrem osvetlenia budú šetriacom režime fungovať aj eskalátory. Súčasťou rekonštrukcie je taktiež minimalizovať vizuálny smog.
Vysoký štandard služieb
Hlavným cieľom rekonštrukcie centra je dosiahnuť najvyššie štandardy nielen v oblasti dizajnu, kolekcií a jednotlivých produktov, ale aj v ponuke služieb zákazníkom. Zážitky nadobudnú úplne nový rozmer, a to či už sa jedná o nakupovanie, kino, stravovacie možnosti , alebo trávenie voľného času v centre. „Našou výhodou je podpora, know-how a skúsenosti skupiny Unibail-Rodamco, ktorej sme členom. To nám dovoľuje pozerať sa do budúcnosti a úspešne naplniť naše plány,” hovorí Arnaud Burlin.
Vyššia úroveň služieb je už teraz viditeľná, napríklad v prípade personálu pri hlavnom informačnom stole, ako aj v rámci ponuky služieb predavačov či osobného stylistu. Aupark je jediným nákupným centrom na Slovensku, ktoré svojim zákazníkom ponúka mobilné aplikácie pre smartfóny, ktoré im pomáhajú vyhľadať značky, obchody a služby, ktoré hľadajú. Rekonštrukcia prinesie zmenu i v prípade toaliet v podobe nového make-up kútika pre osvieženie dám a miesta pre prebaľovanie bábätiek. Renovované budú taktiež priestory food courtu. Ukončenie procesu rekonštrukcie v hodnote 15,5 mil. EUR je naplánované na október 2015.