PORADŇA |
Dnes pribudlo: 0 tém, a 0 reakcií. Včera pribudlo: 0 tém, a 1 reakcií. |
|
|
Štvrtok, 19. December,
,
Dnes oslavuje Judita |
|
KATALÓG |
Informácie Pridať firmu |
Móda, módne odevy, bielizeň |
Obuv, kabelky |
Módne doplnky, klenotníctva |
Kozmetika, parfuméria |
Skrášľovacie salóny, služby, pobyty |
Zdravie, výživa |
Hlavným faktorom úspechu pri učení nie je dobrá vyučovacia metóda
|
|
Spracoval(a) : Jana Osuská
Dátum : 22.10.2004 |
Späť |
|
Poslať |
|
|
Úspech dieťaťa v škole nezávisí až tak od kvalitného učiteľa a jeho dobrých vyučovacích metód, tvrdí nemecký pedagóg profesor Hilbert Meyer z univerzity v Oldenburgu. Hlavným faktorom, ktorý má vplyv na schopnosť dieťaťa učiť sa, je to, aký dôraz kladú jeho rodičia na vzdelanie, argumentuje Meyer na základe analýzy niekoľkých medzinárodných štúdii o úspešných metódach vyučovania. Podľa neho nemožno s určitosťou povedať, že napríklad vyučovacia metóda prednášania látky pred tabuľou vždy zaručuje úspech, v jednej krajine sa táto vyučovacia metóda osvedčila, v inej sa nemusela. Meyer si myslí, že faktory, ktoré prispievajú k úspešnej učebnej atmosfére v triede, sú jasná štruktúra, pravidlá a rituály. Doba učenia je taktiež dôležitá. Učitelia často strácajú čas, tým že prídu neskoršie a nezačnú hodinu hneď. Rôznosť metód a osobitná pozornosť žiakom taktiež prispievajú k úspešnému vyučovaniu.
Copyright©2004 TASR
Diskusia k článku:
|
|
|