lady.sk
AKLINIK B 468X60

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 19. December, , Dnes oslavuje Judita
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Súťaž Miss 2006 prinesie niekoľko noviniek

  Spracoval(a) : Jana Konečná
Dátum : 3.10.2005
späť
Späť

Poslať
 

S viacerými novinkami vstupuje do druhého desaťročia slovenská súťaž krásy Miss, ktorej organizátormi sú Produkčný dom Forza, agentúra Oklamčák Production a TV Markíza.
    
Post riaditeľky zaujala modelka a bývalá moderátorka relácie Smotánka Lucia Hablovičová, ktorá sa už počas minulého ročníka podieľala na úprave zovňajšku finalistiek a mohla tak preniknúť do zákulisia tohto projektu. Podľa jej slov sa od úvodu novej kampane snažia ešte viac zatraktívniť súťaž, dianie okolo nej a priblížiť sa viac dievčatám. Oproti predchádzajúcim ročníkom tak bude napríklad rozšírený počet výberových kôl či takzvaných kastingov. Tie sa tohto roku uskutočnia v siedmich mestách od 19. do 27. novembra. Atraktívnejšia by mala byť podľa Hablovičovej aj samotná výberová či kastingová porota.

"Vybrali sme ľudí, ktorí sa podieľajú na celej príprave Miss a budú možno atraktívni aj pre samotné dievčatá," povedala dnes na tlačovej konferencii. Na hlavách budúcoročných víťaziek by nová riaditeľka rada videla korunku exkluzívnej značky Swarovski. Ďalšia zo zmien sa týka dokumentov, ktoré by mali s časovým predstihom viac priblížiť jednotlivé finalistky divákovi. Úvodný by mal byť zhrnutím diania na všetkých kastingoch. Druhý má pracovný názov Medailón a týkal by sa záujmov i rodinného zázemia dievčat. Odvysielaný by mal byť približne v čase štartu hlasovania o Miss Sympatia. Tretí dokument bude zhrnutím celej prípravy projektu a na obrazovkách by sa mal objaviť týždeň pred finálovým večerom. Tieto dokumenty sa však podľa Hablovičovej nebudú v žiadnom prípade niesť v duchu reality šou. "Ide len o to, aby diváci vedeli, komu svoj hlas posielajú. Určite to nebude na spôsob reality šou," zdôraznila.
    
Mediálna kampaň spojená s vyhlásením súťaže sa tohto roku začne o niečo skôr. Vo vybraných printových médiách by sa už 1. októbra mali objaviť prihlasovacie formuláre. Dievčatá by ich potom mali do 11. novembra poslať na adresu Produkčného domu Forza. Po kastingových kolách sa v Bratislave začiatkom decembra uskutoční aj neverejné semifinále a v sobotu 14. januára 2006 verejné predstavenie tucta finalistiek spolu s náhradníčkou.
    
Vyvrcholením projektu Miss už tradične býva slávnostné finále v priamom televíznom prenose TV Markíza. To sa uskutoční v apríli budúceho roka a jeho neprehliadnuteľnou novinkou bude aj zmena priestoru. Rovnako ako v minulých ročníkoch si aj súťaž Miss 2006 zachová exkluzivitu cenami pre víťazku. Okrem iného na ňu čaká ročná honorovaná zmluva na milión korún, luxusný osobný automobil BMW radu 1 či exotický letecký zájazd. Úspešné finalistky zároveň získajú postupové nominácie na Miss World, Miss Europe, či Miss International.

Copyright©2005 TASR


Diskusia k článku:

je skareda
Neregistrovaný - janka, 21.12.2005 08:37
Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!