lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 2 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 4 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Pondelok, 23. December, , Dnes oslavuje Nadežda
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Začína sa éra nového muža

  Spracoval(a) : Jana Konečná
Dátum : 14.10.2005
späť
Späť

Poslať
 

Ozajstný muž sa vracia. Čoraz viac mužských konzumentov totiž znechucuje zobrazenie muža ako uhladenej citlivky alebo neschopného neotesanca, ako ho vykresľujú televízne programy a reklamy, tvrdia autori novej knihy o marketingu nazvanej Budúcnosť muža.
    
Ak chcú pracovníci marketingu osloviť mužov, budú musieť prehodiť výhybku a prihovoriť sa ich mužských tendenciám - aj keď definícia "mužskosti" je v súčasnosti nejasnejšia než kedykoľvek predtým. "Máme zúfalý nedostatok dobrej reklamy pre mužov," hovorí Marian Salzmanová, riaditeľka strategického obsahu reklamnej agentúry JWT a spoluautorka knihy Budúcnosť muža.
    
Marketing urobil z heterosexuálneho muža bytosť, ktorá do seba prijala koncept ženskosti a začala sa zaujímať o svoj vzhľad a štýl do takej miery, ktorá sa zvyčajne spája s kultúrou homosexuálov. Na tento typ muža sa vžil trendový výraz metrosexuál.
    
S tým však nie je spokojná väčšina mužov, ktorí sa do takéhoto modelu nevedia vžiť a obraz muža ponúkaný v reklame považujú za úplne odtrhnutý od reality. Tento názor vyjadrujú až dve tretiny mužov. Salzmanová si myslí, že čas metrosexuálneho muža lakujúceho si vlasy či pestujúceho si nechty sa skončil a bude musieť ustúpiť novej odrode mužskosti. Napríklad ako bývalý prezident USA Bill Clinton či írsky rockový spevák Bono, no určite nie staromódny tvrdý chlap ako z reklamy na Marlboro.
    
Nový typ muža sa volá "ubersexuál" - muž, ktorý sa nevzdáva svojej emocionálnej stránky, no napriek tomu si zachováva svoju mužskosť, hovorí Salzmanová. Je to muž, ktorý sa lepšie cíti so svojou mužskosťou, no má súčasne záujem o vytvorenie partnerstva so silnou ženou.
    
Bill Clinton je príkladom takéhoto muža, keďže podporuje politické ambície svojej manželky, americkej senátorky Hillary Clintonovej. Do modelu spadá aj guvernér Kalifornie Arnold Schwarzenegger ani nie tak svojou kulturistickou minulosťou ako skôr svojím sobášom s Mariou Shriverovou, bývalou novinárkou a členkou slávnej politickej rodiny Kennedyovcov.
    
Unisexové trendy v móde i spoločnosti podľa Salzmanovej už končia a ľudia sa sami navracajú k svojmu prirodzenému pohlaviu. Hoci novodobý muž má tiež záujem o svoj vzhľad a v porovnaní s minulosťou sa oveľa viac spolupodieľa na aktivitách v domácnosti, už nepôsobí žensky ako metrosexuál a stále z neho vyžaruje jeho mužská energia.

Copyright©2005 TASR


Diskusia k článku:

Neuberiem !!! :-)
Neregistrovaný - mixy, 14.10.2005 07:47
...navracajú k svojmu prirodzenému pohlaviu. ....PREBOHA...
Neregistrovaný - Maja2, 18.10.2005 17:39
konecne,na to sme cakali...ubersexual namierte ho sem!
Neregistrovaný - mata hari, 5.11.2005 17:07, hari(`na`)hotmail.com
kde je ten ubersexual...uz existuje ?
Neregistrovaný - cervena ciapocka, 6.11.2005 00:13, ruzenka(`na`)hotmail.com
Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!