Stovky žien zaplavili v pondelok ráno obchodný dom Target v austrálskom Sydney, kde po prvý raz predstavila novú kolekciu britská módna návrhárka Stella McCartney. Zhruba tri stovky po móde bažiacich zákazníčok, z ktorých mnohé stáli pred obchodom aj dve a pol hodiny pred otvorením, ho doslova zaplavili, keď sa po prvý raz v Austrálii začali predávať modely známej návrhárky.
"Vyzliekali figuríny, doťahovali sa medzi sebou o jednotlivé kusy oblečenia. Bolo to absurdné," povedala jedna zo šokovaných zákazníčok potom, čo poličky obchodu zostali po nákupnej mánii vybielené. Podobne ako v Sydney na tom boli aj ďalšie obchodné domy siete Target v krajine. V priemere trvalo iba 10 minút, kým nebolo z novej kolekcie čo predávať. "Niekto mi vytrhol sako priamo z rúk," povedala istá zákazníčka pre denník Daily Telegraph. Medzi prvými predanými vecami boli hodvábne šaty v prepočte za 3 600 korún, neskôr zmizli i doplnky za 600 korún.
McCartney predstavila svoju vlastnú módnu značku v roku 2001 pod ochrannými krídlami spoločnosti Gucci a medzi jej najznámejšie klientky a priateľky patria hviezdy ako Kate Moss či Madonna. Návrhárka vytvorila v roku 2004 športovú kolekciu pre značku Adidas, o rok neskôr vytvorila kolekciu pre švédsku spoločnosť H&M. V rozhovore pre Daily Telegraph, McCartney vyhlásila, že jednou z jej najväčších inšpirácií bola jej matka, bojovníčka za práva zvierat Linda McCartney. "Mama bola mojou obrovskou módnou ikonou. Milovala som jej prirodzenú zvodnosť i jej prirodzenú odvahu," povedala.
SITA
nadhera. mat tak 200 000 na nakupy
Neregistrovaný - , 20.3.2007 17:54