lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Sobota, 21. December, , Dnes oslavuje Bohdan
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Pre Tvoje srdce i srdce tých druhých

  Spracoval(a) : Katarína Pavlovičová
Dátum : 17.4.2007
späť
Späť

Poslať
 

Spoločnosť Unilever sa zaradila k firmám, ktoré na Slovensku uplatňujú princípy spoločenskej zodpovednosti v každodennom podnikaní. Od apríla spustila kampaň Pre Tvoje srdce i srdce tých druhých zameranú na prevenciu kardiovaskulárnych ochorení.

Partnerom kampane bude Slovenská nadácia srdca, založená Slovenskou kardiologickou spoločnosťou, pričom komunikácia je zameraná na spolupatričnosť a zodpovednosť za svoje zdravie. Z každého rastlinného tuku Flora predaného od 10. apríla do 20. mája sa na pomyslené konto Slovenskej nadácie srdca pripíše 50 halierov. Získané prostriedky sa použijú na kúpu modulu Holterovho monitorovacieho systému.

Na Slovensku zomiera ročne 30 000 ľudí na kardiovaskulárne ochorenia, čo predstavuje  54,5 percenta všetkých úmrtí. „Výživa je dôležitou súčasťou kardiovaskulárnej prevencie. Každý deň môžeme urobiť niečo pre svoje zdravie - zjesť kúsok ovocia, alebo zeleniny a nezabúdajme na dôležitú úlohu omega-3 mastných kyselín, ktoré sa nachádzajú najmä v rybách, vlašských orechoch, mandliach a aj v niektorých rastlinných olejoch,“ hovorí doc. MUDr. Gabriel Kamenský, CSc., prezident minulého obdobia Slovenskej kardiologickej spoločnosti, hlavný odborník Ministerstva zdravotníctva v SR pre oblasť kardiológie. „Chceme takto podporiť nielen zdravé potraviny, ale najmä motivovať výrobcov potravín k zodpovednosti za zdravie spotrebiteľov.“

Holterov monitorovací systém predstavuje modernú metódu nepretržitého ambulantného monitorovania EKG, po dobu 24 hodín alebo 7 dní a slúži pre spresnenie typu arytmie a kontrolu účinnosti použitej liečby. Obdobný projekt prebieha aj v Českej republike v spolupráci s Nadačným fondom Moderná liečba arytmií. Pre spotrebiteľov sa cena Flory nezmení, keďže Unilever poskytne túto čiastku zo zavedenej ceny. Priebeh kampane Pre Tvoje srdce i srdce tých druhých a aktuálne údaje o vyzbieranej čiastke budú aktualizované na webovej stránke www.milujsvojesrdce.sk.

Slovenská nadácia srdca bola založená v roku 2006. Na jej čele stoja prof. MUDr. Ján Murín, CSc., primár I. internej kliniky FNsP Bratislava, Staré Mesto a doc. MUDr. Gabriel Kamenský, CSc., primár Oddelenia neinvazívnej kardiovaskulárnej diagnostiky FNsP Bratislava, Ružinov. Cieľom Slovenskej nadácie srdca je praktická realizácia primárnej a sekundárnej prevencie kardiovaskulárnych ochorení, edukácia širokej verejnosti a tvorba celoslovenskej siete kardiológov a internistov participujúcich na projektoch.

Od roku 1997 sa značka Flora presadila ako partner významných podujatí zameraných na prevenciu kardiovaskulárnych ochorení. Patria k nim projekty Florabus, Zdravé mestá, Zdravé pracoviská, Vyzvi srdce k pohybu alebo Beh o srdce, ktoré vychádzali z iniciatívy Svetovej zdravotníckej organizácie.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!