10 miliónov fliaš s objemom 0,2L a 0,33L nahradí súčasné balenie 0,25L, ktoré sa spoločnosť Coca-Cola rozhodla stiahnuť zo slovenského trhu. Tieto investície do značky a do kvality sú potvrdením zámeru spoločnosti orientovať sa na slovenský trh.
Nové balenia pre slovenského spotrebiteľa predstavuje väčšiu možnosť výberu a väčšiu cenovú flexibilitu pri nákupe tradične kvalitných značiek Coca-Cola, Coca-Cola Light, Fanta a Sprite. Vratné sklenené fľašky dopĺňajú portfólio balení spoločnosti, ktoré sú bez výnimky recyklovateľné. Sklenená kontúrovaná fľaška s objemom 0,33L je naviac prvá odľahčená fľaša v Európskej Únii, čím sa pri jej výrobe znižuje množstvo materálu na výrobu, a šetria sa prírodné zdroje.
Spoločnosť Coca-Cola tak ponúka slovenskému spotrebiteľovi v segmente HoReCa na výber okrem 0,2L balenia aj kontúrovanú fľašu s objemom 0,33L. Výhody balenia 0,33L spočívajú vo výhodnejšej cene za liter. Vo fľaške sa nachádza ideálny objem nápoja na zapitie jedla a doplnenie tekutín v organizme. 0,33L fľaška je určená najmä pre samoobslužné jedálne a bufety s predajom nápojov v skle, a pre reštaurácie zamerané na obedové menu.
Fľaša 0,2L je určená najmä pre kaviarne, diskotéky, hotelové zariadenia a štýlové reštaurácie. Predstavuje ideálne balenie ku káve i do pohára, ideálny objem na okamžité osvieženie, a v neposlednej rade aj imidž pôvodnej Coca-Cola fľaše.
Je to fľaša s viac ako 90 ročnou bohatou históriou. Táto kontúrovaná fľaša, v krátkom čase po uvedení na trh, získala vysokú rozlišovaciu schopnosť pre najznámejšiu fľašku na svete a stala sa doslova ikonou značky Coca-Cola. Dizajn fľaše vznikol v roku 1916, je inšpirovaný ilustráciou, ktorá znázorňuje kakaový bôb, jeho špirálovitý tvar s ryhovaným povrchom. Kontúrovaná fľaša je symbolom inovácie a na prvý pohľad odlišuje svetoznámy nápoj od všetkých ostatných produktov a dnes je niečím, čo znamená oveľa viac, než obyčajný obal. Vďaka charakteristickému vzhľadu, kontúrovanú fľašku možno spoznať podľa dotyku v tme, alebo dokonca aj podľa črepín. Silu symbolu možno vidieť aj z faktu, že veľa umelcov, od Andyho Warhola až po filmových režisérov svetového mena, bolo inšpirovaných práve kontúrovanou ikonou značky.
Čo chce spoločnosť Coca-Cola dosiahnuť novou kontúrovanou fľaškou? Chce predovšetkým posilniť Coca-Cola značku tým, že uvedie jeden z osvedčených a obľúbených symbolov na slovenský trh. Ďalej chce upevniť vzťah s konzumentami, ktorí Coca-Colu pijú ako a pritiahnuť aj pozornosť nových konzumentov. Chce umožniť aj slovenským spotrebiteľom vychutnať unikátnu chuť ľadovo vychladeného nápoja z originálnej kontúrovanej fľašky, a vytvoriť tak spojenie nielen chuťové ale aj vizuálne a dotykové.
Ako sa správne podáva Coca-Cola? Reštaurácie a bary sú kľúčovými kanálmi pre okamžitú spotrebu klasického nápoja Coca-Cola. Kvalitne servírovaná Coca-Cola by mala byť správne vychladená (ideálne na 4 stupne celzia) a mala by sa podávať s ľadom a citrónom. Medzinárodné výskumy ukazujú, že si konzumenti spájajú kontúrovanú fľašku s príjemnými chvíľami ich života, strávenými s rodinou a priateľmi. Rodina a priatelia sú najdôležitejšími hodnotami v živote Slovákov. Sklenená kontúrová fľaška si tak určite nájde obľubu aj v našej krajine.
1. rada je: neslopte tie patoky a
2. rada je: používajte na vodný kameň
Neregistrovaný - , 12.7.2007 15:49
nenavidim tu staronovu verziu... komu ma stacit 0,2L?
Neregistrovaný - , 13.7.2007 17:04
Toto je príklad toho ako dokáže ľudí oblbnúť reklama.
Neregistrovaný - Zuzana, 24.7.2007 17:43