PORADŇA |
Dnes pribudlo: 0 tém, a 1 reakcií. Včera pribudlo: 0 tém, a 1 reakcií. |
|
|
Štvrtok, 19. December,
,
Dnes oslavuje Judita |
|
KATALÓG |
Informácie Pridať firmu |
Móda, módne odevy, bielizeň |
Obuv, kabelky |
Módne doplnky, klenotníctva |
Kozmetika, parfuméria |
Skrášľovacie salóny, služby, pobyty |
Zdravie, výživa |
Zaspomínajte si s neopakovateľnou limitovanou „retro“ edíciou čokolád Figaro
|
|
Spracoval(a) : Gabika
Dátum : 22.1.2010 |
Späť |
|
Poslať |
|
|
Čas býva spravodlivým sudcom, veľakrát preverí kvalitu značiek a na trhu ostávajú roky len tie, v ktorých sa spája to najlepšie, čo chcú spotrebitelia nachádzať a podeliť sa o to s blízkymi. Minulosť nemusí byť spätá len s nostalgickou spomienkou, môže byť rovnako symbolom tradície a rokmi overenej kvality. A práve tieto atribúty sú ukryté v produktoch Figaro, pôsobiaceho na trhu už od roku 1958. Táto tradičná a rokmi osvedčená značka prekvapí v tomto roku všetkých svojich priaznivcov celkom netradične - limitovanou „retro“ edíciou čokolád Figaro 100g, vďaka ktorej ožijú aj Figaro bábiky zobrazované na obľúbených čokoládach v 80-tych rokoch.
V myšlienkach sa často vraciame k detstvu, k neopakovateľným zážitkom, ktoré v nás zanechali príjemné spomienky a nosíme ich v našich srdciach, kde nás hrejú ešte dlhý čas. Niekedy nostalgicky premýšľame, aké by to bolo, ak by sa tieto chvíle vrátili a my sme to pekné mohli prežívať opäť. Dobrodružstvá s priateľmi, úsmevné príhody, detské hry, na to všetko si môžeme zaspomínať, keď si budeme vychutnávať limitovanú „retro“ edíciu čokolád Figaro 100g, Vďaka nej opäť ožijú aj obľúbené Figaro bábiky zobrazované na obaloch čokolád Jana, Dana a Lena v 80-tych rokoch, ktoré si nielen dievčatá mohli vystrihovať a obliekať im papierové šaty. „Obaly boli také úspešné, že sa dočkali niekoľkých modernizovaných verzií. Všetkým svojim priaznivcom sa teraz predstavia v inovovanom a nenapodobiteľnom 3D dizajne. Navyše, pod atraktívnym obalom si všetci maškrtníci nájdu svoju obľúbenú čokoládu Figaro, ktorá ich na vlnách čokoládovej radosti prenesie v spomienkach k chvíľam, na ktoré sa nezabúda,“ uviedla Lenka Laurinová, Assistant Brand Manager značky Figaro.
V rámci kampane „Figaro bábiky opäť ožívajú“ si budú môcť spotrebitelia v období od 15. februára do vyčerpania zásob, najneskôr však do 15. apríla, tiež zasúťažiť. „Po zaslaní troch EAN kódov, umiestnených na obale čokolád Figaro 100g zo súťažnej kolekcie, budú môcť maškrtníci získať vystrihovačku s oblečením pre ich obľúbenú papierovú bábiku. Zaslaním deviatich kódov zo súťažnej kolekcie čokolád budú môcť vyhrať štýlovú Figaro bábiku vysokú 33 cm. Bližšie informácie o spotrebiteľskej súťaži a jej podrobné pravidlá budú k dispozícii aj na internetovej stránke www.figaropromo.sk. Spotrebitelia na nej zároveň nájdu viacero zaujímavých informácií, interaktívnu internetovú aplikáciu pre deti, či údaje o nutričných hodnotách čokolád Figaro,“ dodala Lenka Laurinová.
Značka Figaro má bohatú tradíciu so silnými koreňmi kvality, ktoré siahajú až do roku 1958. Od svojho vzniku si získala priazeň mnohých milovníkov čokolád, ktorí si široké portfólio produktov Figaro vychutnávajú dodnes.
Zaujímavosti z histórie značky Figaro, alebo vedeli ste o tom, že ...
· obľúbená čokoládová tyčinka Rumba je na trhu už viac ako 50 rokov? Ešte v 60-tych rokoch uviedlo Figaro na trh malé plnené čokoládové tyčinky s rumovou náplňou, ktoré sa dodnes vyrábajú podľa pôvodnej receptúry.
· v 60-tych a 70-tych rokoch sa na čokoládových etiketách Figaro objavovali predovšetkým slovenské hrady, historické kostýmy, vybrané rozprávky a tiež opery? Z obalov si tak spotrebitelia mohli vytvoriť svoju vlastnú „mini“ zbierku hradov, historických kostýmov, alebo z rozprávky na pokračovanie netradičnú knižku z čokoládových obalov.
· pre najmenších spotrebiteľov priniesla značka Figaro v roku 1973 100 gramové tabuľky s kreslenými postavičkami? Najmenší si tak mohli nielen zamaškrtiť, ale sa zároveň zahrať napríklad s Kocúrom v čižmách.
· Figaro vydalo v 70-tych rokoch sériu obalov 50 gramových čokolád s rôznymi autami? Prvú zbierkovú emisiu historických vozov nasledovali „skvosty“ vtedajšieho motorizmu. Zberateľskej vášni tak podľahol nejeden chlapec. Pre dievčatá boli určené čokolády Lena, Dana a Jana. Z ich obalov si mohli vystrihovať bábiky a obliekať im papierové oblečenie. Tieto obaly boli také úspešné, že sa dočkali niekoľkých modernizovaných verzií.
· pri príležitosti Olympijských hier v Moskve v roku 1980 uviedlo Figaro na počesť športovcom limitovanú edíciu svojich výrobkov s maskotom týchto hier?
· skutočnou stálicou a vlajkovou loďou v pralinkovom segmente sú bonbóny Tatiana? Kombináciu mliečnej čokolády, nugátového krému a orieškov spotrebitelia obľubujú už viac ako 40 rokov.
Diskusia k článku:
|
|
|