Katalóg IKEA, ktorý prináša tisícky nových nápadov pre zariaďovanie domácnosti oslavuje 60 rokov. A štýlovo! Výrobky vo švédskom dizajne, pri ktorých ocenia zákazníci praktické a funkčné zhotovenie teraz prináša za ešte nižšie ceny.
Nový katalóg IKEA 2011, sa slovenským zákazníkom predstavil 6. septembra 2010. Navyše, po prvýkrát bude k dispozícii aj prostredníctvom iPhone-u.
Čo bolo skôr – cenovka alebo výrobok?
Aby mohli byť výrobky IKEA naozaj dostupné, pri vzniku každého z nich sa stanoví ako prvá cena. Nasledujú vlastnosti výrobku a práca celého tímu zamestnancov aj externých dodávateľov. Okrem dizajnu sa dbá na bezpečnosť, praktickosť, vplyv na životné prostredie, odolnosť materiálu či možnosti prepravy.
IKEA pokračuje v znižovaní cien
Podľa skúseností IKEA dnes majú ľudia menej peňazí na zariadenie domácností. Aj napriek tomu ale stále snívajú o krásnom a usporiadanom domove. Aby boli výrobky z IKEA dostupnejšie ešte väčšiemu množstvu ľudí, znížili sa ceny na Slovensku v priemere o 5%.
Nízku cenu nemusíte hľadať, ona nájde vás
Pri každom detaile myslí IKEA na to, ako zvýšiť funkčnosť, kvalitu a bezpečnosť výrobkov a zároveň znížiť ceny. Umožňuje jej to výber správneho materiálu a výrobných metód, efektívne balenie či distribúcia a dlhodobé vzťahy s dodávateľmi. Aj vďaka tomu, že ponúka rovnaký sortiment vo všetkých obchodných domoch, dokáže zabezpečiť objem výroby a tak znížiť ceny pre zákazníkov.
Nový katalóg, nové nižšie ceny
Nový katalóg IKEA 2011 prináša množstvo výrobkov so zníženými cenami a tisícky nových nápadov pre zariaďovanie domácnosti. Nezáleží pritom na veľkosti bytu či domu, pretože IKEA ponúka kompaktné multifunkčné kusy nábytku a zariadenie, ktoré sa dostatočne prispôsobí využiteľnému
priestoru. IKEA si uvedomuje, že najväčšou túžbou pre väčšinu ľudí je mať pekný, funkčný, usporiadaný a upravený domov. A to bez ohľadu na to, či žijú vo veľkom dome alebo v malom byte.
Najväčšie zníženie cien sa preto sústredilo na najvyhľadávanejší sortiment, ktorý tak bude dostupný pre väčšinu ľudí.