lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 3 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Nedeľa, 22. December, , Dnes oslavuje Adela
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Hospodárske výsledky dm drogerie markt za rok 2009/2010

  Spracoval(a) : GAbika
Dátum : 13.11.2010
späť
Späť

Poslať
 

Rozvoj pobočkovej siete

Počet filiálok dm drogerie markt na Slovensku dosiahol ku koncu septembra tohto roku počet 98 filiálok, pričom v porovnaní s predchádzajúcim obchodným rokom sa zvýšil ich počet o 13. Do konca roka 2010 by ich celkový počet mal v rámci SR narásť na 101 a ku koncu obchodného roku 2010/2011 až na 112.

 

Na vybudovanie nových predajní a modernizáciu pôvodných filiálok investovala dm drogerie markt na Slovensku v obchodnom roku 2009/2010 6,8 mil. eur.

 

K 30. septembru 2010 mal koncern dm v 11 krajinách 2 403 pobočiek (1 185 v Nemecku, 363
v Rakúsku, 255 v Maďarsku, 192 v Českej republike, 98 v Slovenskej republike, 62 v Slovinsku, 128
v Chorvátsku, 32 v Srbsku, 36 v Bosne a Hercegovine, 24 v Bulharsku a 28 v Rumunsku).

 

Nárast počtu zamestnancov

Rozvoj pobočkovej siete sa prejavil aj v rastúcom počte zamestnancov. Ku dňu  30. 9. 2010 evidovala spoločnosť dm drogerie markt Slovensko 728 kmeňových zamestnancov. V porovnaní s koncom septembra 2009 sa ich počet zvýšil o 79, teda o viac ako 12 %.

 

Neustále sa zvyšujúci počet zákazníckych nákupov

Oproti minulému roku zaznamenala dm drogerie markt na Slovensku podľa štatistík 16 % nárast počtu zákazníckych nákupov, čo predstavuje denne v priemere 30 180 a ročne takmer 10,9 milióna nákupov.

 

Investície 2010/2011

Na Slovensku sú na budúci obchodný rok plánované investície vo výške 7 477 250 eur, z čoho 6 940 500 eur je určených na rozvoj pobočkovej siete a zvyšná časť na rozvoj informačných technológií (374 150 eur), na modernizáciu a zabezpečenie centrály (10 000 eur) ako aj centrálneho skladu (152 600 eur).

 

Investície pre skupinu dm (Rakúsko a dcérske spoločnosti) sú na budúci obchodný rok 2010/11 plánované približne na 76 mil. eur, z čoho 63,7 mil. eur je určených na expanziu a modernizáciu pobočiek, na rozvoj informačných technológií vo výške 5,6 mil. eur a na rozvoj centrál a centrálnych skladov 7,3 mil. eur.

 

Nový pokladničný softvér dmPOS

Od septembra 2010 bol vo filiálkach dm drogerie markt nasadený nový pokladničný softvér. Ide o program na platforme Windows vyvinutý dcérskou firmou FILIADATA v spolupráci s firmou GEBIT. Hlavnou zmenou v pokladničnom systéme z pohľadu hardvéru je použitie moderného dotykového displeja pre obsluhu pokladnice, ktorý plne nahradil staré klávesnice. Je umiestnený na všetkými smermi nastaviteľnom ramene, čo pre obsluhu zabezpečuje maximálny komfort z pohľadu ergonómie. Celá obsluha pokladnice sa teda preniesla na priestor tohto displeja, čím sa značne zjednodušila a hlavne sprehľadnila práca s ňou. Súčasťou výmeny boli aj nové tlačiarne s hardvérovým fiškálnym modulom, ktoré spĺňajú všetky náležitosti nového zákona o registračných pokladniciach, a to i napriek posunutiu termínu účinnosti tohto zákona o dva roky. Jednou z hlavných čŕt systému je aj zmenený spôsob uplatňovania marketingových aktivít, ktorý postupne odbremení obsluhu pokladnice od manuálneho zadávania zliav pri ich uplatňovaní. Obsluha už nebude musieť rozoznávať, pri akých kombináciách tovarov treba poskytnúť zľavu zákazníkom, pretože tieto úkony za ňu vykoná pokladničný softvér, čím sa skráti čas obsluhy zákazníkov.

 

Sponzoring v dm

Odovzdanie techniky (máj 2010)

Spoločnosť dm drogerie markt sa rozhodla, že daruje školám, ktoré sa v roku 2009 zapojili do 2. ročníka projektu Ľahšie to ide ľahšie, vyradenú kancelársku techniku, ktorá však prešla dôkladnou technickou kontrolou a bola plne funkčná. K dispozícii bolo šesť tlačiarní značky HP, jedna tlačiareň značky Epson a dva kopírovacie stroje Canon. Do súťaže sa v období od 28. apríla do 15. mája 2010 zapojilo takmer sto  škôl. Podmienkou zaradenia do zlosovania bola účasť v 2. ročníku projektu Ľahšie to ide ľahšie a vyplnenie žiadosti, ktorá bola zverejnená na internetovej stránke www.dm-drogeriemarkt.sk. Z prihlásených škôl vyžrebovali zástupcovia spoločnosti po jednej škole z každého kraja, medzi ktoré vyradenú kancelársku techniku prerozdelili.

 

OZ Štvorlístok (jún 2010)

V júni 2010 darovala spoločnosť dm drogerie markt občianskemu združeniu Štvorlístok výrobky v hodnote takmer 650 eur.

 

Pomoc siedmim mestám zasiahnutých povodňami (jún 2010)

Viaceré regióny Slovenska postihli v uplynulom čase ničivé záplavy, ktoré si, bohužiaľ, vyžiadali aj ľudské obete. Ďalším dôsledkom prírodnej katastrofy bol vznik rozsiahlych materiálnych škôd, ktorých odstraňovanie je mimoriadne náročné. Veľkým nebezpečenstvom sú viaceré zdravotné a hygienické riziká vyvolané všadeprítomnou vyliatou vodou. V záujme eliminácie takýchto rizík darovala v júni 2010 spoločnosť dm drogerie markt Slovenskému Červenému krížu 9 800 ks čistiacich prostriedkov v celkovej hodnote 16 310 eur.

 

Darované čistiace prostriedky boli určené na pomoc pre ľudí zasiahnutých povodňami v Komárne a ďalších šiestich mestách na východe Slovenska, kde bola situácia najhoršia (Košice, Spišská Nová Ves, Prešov, Trebišov, Bardejov a Poprad). Každé mesto tak dostalo 1 400 ks čistiacich prostriedkov v hodnote 2 330 eur. Spoločnosť dm drogerie markt aj takouto formou pomoci prejavila svoju spoločenskú zodpovednosť ako neoddeliteľnú súčasť filozofie spoločnosti.

 

Detská onkológia (september 2010)

Oddeleniu detskej onkológie na Kramároch v Bratislave prispieva dm pravidelne už niekoľko rokov. Tento rok to bolo sumou 5 000 eur na nákup ultrasonického stabilizátora a dvoch kusov infúzneho stojanu. Okrem tohto príspevku dostáva centrum mesačne džúsy značky Alnatura v hodnote viac ako 400 eur.

 

dm podporuje aj sociálne supermarkety

O spoločenskej zodpovednosti dm a ochote a snahe pomôcť v rôznych situáciách svedčí aj zapojenie sa do projektu sociálnych supermarketov, ktoré sú určené pre ľudí v hmotnej núdzi a sú zriadené Slovenskou potravinovou bankou. V tomto roku dm darovala na tento účel čistiace produkty v hodnote 12 000 eur.

 

Prieskum spokojnosti zamestnancov

V období od 8. do 26. marca 2010 sa v desiatich krajinách spadajúcich pod skupinu dm (Rakúsko a dcérske spoločnosti) uskutočnil dotazníkový prieskum spokojnosti zamestnancov s cieľom podieľať sa spoločne na ďalšom rozvoji spoločnosti. Celkovo sa doň zapojilo takmer 12 000 zamestnancov z Rakúska, Maďarska, Česka, Slovenska, Slovinska, Chorvátska, Srbska, Bosny a Hercegoviny, Rumunska a Bulharska, čo zodpovedá 65 % účasti z celkového počtu zamestnancov v spomínaných krajinách. Za dm Slovensko sa zapojilo do prieskumu 445 pracovníkov, čo predstavuje 83 % z celkového počtu zamestnancov v danom období.

 

 

Dotazník obsahoval 57 spoločných otázok, ku ktorým boli priradené špecifické otázky pre jednotlivé krajiny, ako aj ďalšie otvorené otázky. Tematicky sa prieskum zameral na tri okruhy:

1)     Tu som človekom, tu sa cítim dobre

(spokojnosť s prácou, pracovná motivácia, identifikácia, ochota odporúčať dm, naviazanosť na dm),

2)     Tu som človekom, tu pracujem

(ja a moja práca, ja a môj tím, ja a môj priamy nadriadený, vzťahy a potenciál, ja a dm), 

3)     špecifické dodatočné otázky pre Slovensko.

Výsledky prieskumu boli nad očakávania pozitívne. Za spomenutie stojí až 86 % hodnotenie dm Slovensko ako dobrého zamestnávateľa, pričom pri hodnotení v kategórii manažérov bola táto spokojnosť 100 %. Takéto vysoké percento bolo dosiahnuté v tejto kategórii aj pri výpovediach „Som hrdý na to, že pracujem v dm“ a „Chcel by som v dm pracovať aj o 3 roky“. Celkovo pozitívne hodnotenia dosiahli otázky zamerané na dodržiavanie zásad dm. Očakávané a potvrdené boli výsledky pri otázkach týkajúcich sa zladenia pracovného a súkromného života. Pri týchto otázkach dosiahli pozitívne odpovede iba 51 %. Výsledky prieskumu sa podrobili dôkladnej analýze na všetkých úrovniach firmy, z ktorej vyplynuli opatrenia zapracované do cieľov na nasledujúci rok.

 

Podpora odborného školstva v dm

dm sa aj naďalej intenzívne zaoberá zefektívnením zabezpečenia praktického vyučovania vo svojich filiálkach pre žiakov odborných škôl. Napriek nevyhovujúcemu systému odborného vzdelávania sa nevzdáva myšlienky iniciovať kvalitný odborný výcvik a osloviť kompetentných so žiadosťou o obnovenie dnes už vymiznutého učebného odboru drogista.

 

V dm je človek stredobodom pozornosti

V rámci nového reklamného vystupovania dm smerom k zákazníkom bol nanovo interpretovaný aj claim spoločnosti „Tu som človekom, tu nakupujem“. Pozitívnymi, farebnými a optimistickými fotografiami a vizuálmi podčiarkuje dm svoju firemnú filozofiu, ktorá hovorí, že každý človek je jedinečný, má svoje osobné potreby a je v dm vždy vítaný. „Tu som človekom, tu nakupujem – to nie je pre dm len slogan, ale základný postoj a prísľub zákazníkom a zamestnancom. Vyjadruje, že každý človek je jedinečný a má svoje osobné potreby a dm má pre každého tú správnu ponuku,“ dodáva Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt.

 

Vernostný program dm active beauty svet plný výhod

Termín zavedenia:                                                        1. 10. 2009

Počet prihlásených k 30. 9. 2010:                                 389 171 zákazníkov

Podiel obratu zákazníkov s kartou na celkovom obrate:  62 %

Podiel nákupov s kartou na celkovom počte nákupov:   50 %

 

dm od 1. októbra 2009 inovovala populárny zákaznícky program dm active beauty svet plný výhod. Predchádzajúci model tohto programu umožňoval zákazníkom získať 10 % zľavu na nákup za
15 nazbieraných bodov (1 bod zodpovedal hodnote 100 Sk), ktoré sa lepili na hraciu kartu. Od októbra 2009 nahradila papierovú hraciu kartu a nalepovacie body moderná plastová karta s EAN kódom.

 

Možno konštatovať, že nasadenie nového vernostného programu splnilo očakávania. Vzhľadom na to, že ide o nový, komplikovanejší a sofistikovanejší program v porovnaní s predchádzajúcim, potrebovali zákazníci určitý čas na oboznámenie sa s pravidlami a podmienkami programu. Veľmi veľkú úlohu zohral aj personál v predajniach, ktorý sa v prvých mesiacoch veľmi intenzívne zameral na akvizíciu zákazníkov a následne sa podieľal na aktívnej komunikácii v súvislosti s používaním karty a na aktuálnom marketingu v súvislosti s programom.

 

Nová zákaznícka karta priniesla okrem zvýšeného spotrebiteľského komfortu aj zlepšenie interaktivity a komunikácie so zákazníkom, ako aj množstvo ďalších výhod. Vďaka vernostnému programu pozná spoločnosť dm drogerie markt históriu nákupného koša zákazníkov, ktorí sú členmi programu. Tí sa na základe týchto dát, resp. frekvencie nakupovania a používania zákazníckej karty pri nakupovaní v dm členia do viacerých skupín – od najvernejších až po tých, ktorí síce chodia nakupovať menej často, ale napriek tomu disponujú zákazníckou kartou.

 

dm si veľmi cení vernosť svojich zákazníkov, a preto tým najvernejším zasiela viackrát ročne mailingy s atraktívnymi produktovými zľavami. V budúcnosti tiež prichádza do úvahy možnosť vytvárania individuálnych zľavových kupónov pre vybrané skupiny zákazníkov. Takáto forma oslovenia by predstavovala vysokú mieru skutočne osobného prístupu k zákazníkom, členom vernostného programu, keďže by im bola pripravená ponuka „ušitá“  na mieru ich potrebám, zvyklostiam a požiadavkám.

 

Od jari 2010 je terminál vernostného programu obohatený o ďalšiu veľmi užitočnú funkciu, a to možnosť zistiť si zosnímaním EAN kódu cenu ktoréhokoľvek výrobku. Túto funkciu, samozrejme, môžu využívať všetci zákazníci bez rozdielu, či sú účastníkmi vernostného programu, alebo nie.

 

V októbri otvára dm svoju stú pobočku

Vo štvrtok 21. októbra 2010 otvára dm svoju stú pobočku na Slovensku, a to konkrétne na sídlisku KVP v Košiciach. V súvislosti s jej otvorením sú pre zákazníkov pripravené rôzne výhody a aktivity:

V deň otvorenia pobočky:

-       spoločnosť dm drogerie markt venuje každému stému platiacemu zákazníkovi pri každej pokladnici v ktorejkoľvek z pobočiek dm v rámci SR malý darček ako poďakovanie za prejavenú dôveru,

-       pre tých, ktorí dostanú darček pri nákupe v 100. pobočke, je pripravené aj prekvapenie v podobe vyhliadkového letu balónom, ktorý sa v prípade priaznivého počasia uskutoční ihneď po nákupe priamo spred jubilejnej filiálky.

V mesiaci október:

-       pre zákazníkov, ktorí sú členmi vernostného programu dm active beauty svet plný výhod, sú pripravené nasledovné terminálové aktivity:

o    v termíne od 1. do 10. októbra v podobe extra bonusu 100 bodov pri nákupe nad 20 eur

o    v termíne od 11. do 24. októbra v podobe extra 10 % zľavy za 100 bodov,

-       pre všetkých zákazníkov je v mesiaci október pripravená súťaž o 100 nákupov zdarma, do ktorej sa zákazníci môžu zapojiť vyplnením hracej karty s uvedením čísla nákupného bloku, pričom začiatkom novembra bude vyžrebovaných 100 zákazníkov (z každej pobočky po jednom), ktorí vyhrajú ďalší nákup v hodnote nákupu, s ktorým sa do súťaže zapojili.

 

Nová vlastná značka Fascíno

Od polovice júna 2010 môžete nájsť v regáloch dm drogerie markt novú, v poradí už dvadsiatu druhú vlastnú značku Fascíno. Ponúka široký výber vysokokvalitnej pančuchovej a ponožkovej módy na každú príležitosť vrátane ponožiek z biobavlny s najlepšou ekokvalitou. Tento sortiment si je aktuálne možné kúpiť v 23 filiálkach dm drogerie markt, pričom najneskôr na jar 2011 bude dostupný vo všetkých predajniach dm. Vlastná značka Fascíno bola v rovnakom čase uvedená na trh aj v ďalších piatich krajinách, a to v Rakúsku, Maďarsku, Srbsku, Bulharsku a Rumunsku. 

 

Vlastná značka Balea má už 15 rokov

Jedna z najznámejších vlastných značiek dm Balea oslávila v tomto roku svoje 15. narodeniny. V čase jej uvedenia na trh v roku 1995 obsahoval rad Balea 25 výrobkov, pričom dnes ich je už vyše 400. Týmto počtom sa Balea zaradila na prvú pozíciu medzi vlastnými dm značkami. Pri kúpe tovaru z tohto radu ušetria zákazníci od 25 do 30 % ceny oproti porovnateľným značkovým produktom. Balea ponúka rôzne produkty v oblasti starostlivosti o krásu od hlavy až po päty a každoročne, tak ako aj ostatné vlastné značky, dosahuje vysoké ocenenia v rôznych spotrebiteľských testoch, čo podčiarkuje ich vysoký kvalitatívny štandard.

 

Rozširovanie sortimentu biopotravín a fair trade výrobkov

Aj dm dlhodobo pri výbere sortimentu kladie dôraz na udržateľnosť, bio, fair trade a ekológiu. Zdravý
a udržateľný životný štýl, ako aj zodpovednosť voči životnému prostrediu zohrávajú pri výbere sortimentu dm veľmi dôležitú úlohu. V oblasti predaja biopotravín, ktorých je v súčasnosti v portfóliu viac ako 700, zaznamenala dm v obchodnom roku 2009/2010 až 21 % nárast.

 

V máji 2011 je plánovaný test nového konceptu uloženia biopotravín v piatich najpopulárnejších filiálkach dm, zameraný na ich väčšie zviditeľnenie. Ide o drevené obrandovanie 4 metrov regálov, ktoré sú umiestnené po obvode prevádzky, kde by mal zákazník nájsť základné biopotraviny, predovšetkým však tie, z ktorých sa varí alebo ktoré sa používajú na konzumáciu hlavných jedál. Ostatné výrobky ako napríklad čokolády, cukrovinky, tyčinky a keksíky, určené na konzumáciu počas dňa, sa budú nachádzať na regáloch vo vnútornej časti filiálky.

 

Odhliadnuc od tejto zmeny sa v budúcom roku plánuje biosortiment Alnatura obohatiť o ďalších
20 produktov. Takisto sa v sortimente biopotravín nachádzajú aj výrobky exkluzívnej značky Alnavit, ktoré vyhovujú aj ľuďom trpiacim celiakiou alebo cukrovkou. V sortimente fair trade bola tento rok vykonaná inovácia, a to zaradením značky EZA, ktorej výrobky sú nielen fair trade produktmi, ale zároveň spĺňajú aj bio kvalitu.

 

alverde získala medzinárodné označenie prírodnej kozmetiky NaTrue

Vlastná značka dm alverde získala medzinárodné označenie NaTrue vydávané Medzinárodným zväzom pre prírodnú kozmetiku so sídlom v Bruseli, ktorý sa zasadzuje za kvalitu a čistotu pravej prírodnej kozmetiky. Vzniklo v marci tohto roku a jeho cieľom je uľahčiť orientáciu v džungli „bio“ označení a upevniť pozíciu pojmu „prírodná kozmetika“ ako značky kvality. Produkty alverde, ktoré sú aktuálne označené logom BDIH, prechádzajú postupne na nové označenie NaTrue. Aktuálne nesie toto označenie takmer 30 alverde produktov.

 

Kontrolovaná prírodná kozmetika je veľmi dobre akceptovaná zákazníkmi a neustále zaznamenáva  rastúce podiely. Z tohto dôvodu sa chystá rozšírenie tohto sortimentu o novú značku kontrolovanej prírodnej kozmetiky Natuderm, ako aj rozšírenie existujúceho sortimentu značiek alverde, WeledaLavera.

 

 

 

Eko sortiment pre domácnosť

V súčasnosti má dm v sortimente až 25 rôznych ekologických čistiacich prostriedkov pre domácnosť. Začiatkom roka 2011 je naplánované aj jeho rozšírenie v segmente pracie prášky, a to o štyri produkty novej eko značky feel eco. Rozšírený bude aj sortiment eko značky claro, a to v segmente čistiacich prostriedkov a naďalej bude v ponuke aj osvedčená značka Ecover.

 

Rozšírenie sortimentu parfumov

V októbri je naplánované aj rozsiahle rozšírenie jedného z prioritných sortimentov dm, a to vôní, predovšetkým v segmente výberových značkových vôní. Zákazníci ich budú mať k dispozícii nielen sezónne, ako to bolo doteraz, ale už aj celoročne. V predajniach sa už v terajšom predvianočnom období objavia značky ako Davidoff, Calvin Klein, Jill Sanders, Cerruti a mnohé ďalšie, pričom počas celého roka sa bude pokračovať v rozširovaní sortimentu aj o ďalšie atraktívne značky parfumov.

 

CSR aktivity pod novým jednotným logom

Ako drogistická sieť sa dm považuje za kompetentného predajcu v oblasti prevencie zdravia, kde spoločne s témou zdravej výživy stojí starostlivosť o telo v centre jej aktivít. Od začiatku tohto roku prebiehajú všetky CSR aktivity pod rovnakým logom „Spoločne jeden pre druhého“, pod ktorým dm pokračuje vo svojich doterajších aktivitách a rozvíja tak svoju sociálnu angažovanosť v rôznych oblastiach, vychádzajúcich však zo základnej kompetencie sortimentu dm. Prvou aktivitou pod týmto logom bola Pomoc obetiam povodní v septembri 2010.

 

Najdôležitejšie plánované aktivity na obchodný rok 2010/2011

 

Sponzoringová aktivita Pomoc obetiam povodní

Katastrofálne povodne, ktoré sužovali našu krajinu v letnom období, obrali veľa rodín o príbytky a zničili ich majetok. Spoločnosť dm drogerie markt si uvedomuje svoju spoločenskú zodpovednosť a nešťastie druhých jej nie je ľahostajné, preto sa v čase osláv otvorenia svojej stej predajne na Slovensku rozhodla pomôcť projektom Pomoc obetiam povodní, na ktorom spolupracuje so Slovenským Červeným krížom. Za jeho asistencie bude v rámci Slovenska vybraných sto rodín najviac zasiahnutých povodňami, z ktorých každá získa nákupný poukaz v hodnote sto eur na nákup kozmetiky a drogérie podľa vlastného výberu.

 

V termíne od 29. septembra do 28. novembra 2010 môžu zákazníci, ktorí sú členmi vernostného programu dm active beauty svet plný výhod, darovať v ktorejkoľvek predajni 3 body, čím prispejú na nákupné poukazy pre obete povodní. Darovať body je možné aj viackrát bez obmedzenia. Keďže v októbri 2010 otvorí dm drogerie markt svoju stú predajňu, je darovaná hodnota nazvaná aj „retro
100 korún“, čo približne zodpovedá hodnote darovaných 3 bodov. Ako poďakovanie za tento prejav solidarity dostane každý zákazník, ktorý počas 9-týždňovej kampane daruje body, kupón na 10 % zľavu na konkrétny výrobok.

 

15 rokov dm na Slovensku

Pri príležitosti oslavy 15 rokov pôsobenia na slovenskom trhu chystá spoločnosť dm drogerie markt
v apríli 2011 oslavu tohto jubilea. Pripravené budú aktivity v predajniach pre všetkých zákazníkov, ako aj špeciálne aktivity pre členov vernostného programu dm active beauty svet plný výhod. Oslavy budú podporené silnou externou komunikáciou, ako aj prezentáciou v interných materiáloch dm.

 

CSR kampaň 2011 Slniečkové deti

Na rok 2011 je pripravená sociálna kampaň Slniečkové deti, ktorej cieľom je edukácia rodičov detí v predškolských zariadeniach v oblasti starostlivosti o pokožku detí pri pobyte na slnku. Rodičom budú poskytnuté informácie o tom, ako správne a účelne chrániť deti pred slnkom a aké zásady dodržiavať pri ich pobyte na slnku počas letných dní. Kampaň bude prebiehať v období február až máj 2011. Do projektu sa budú môcť zapojiť aj zákazníci dm, a to darovaním bodov na podporu tohto projektu.

 

Kapacita projektu je 50 000 detí, čo zodpovedá približne 35 % pokrytiu všetkých materských škôl a predškolských zariadení na Slovensku. Vo februári budú jednotlivé zariadenia oslovené informačným mailingom s možnosťou zapojenia sa do projektu, pričom akceptovaných bude prvých 50 000 prihlásených detí. Každé prihlásené dieťa dostane ochranný balíček, ktorý bude obsahovať brožúrku o správnom opaľovaní sa, kupónovú knižku so zľavami na produkty pre deti a vzorky opaľovacích prípravkov. Navyše každá prihlásená trieda dostane balíček s opaľovacími prípravkami, ktoré budú určené na priamu spotrebu v triedach pri pobyte na slnku a ich počet bude prispôsobený počtu detí v prihlásených triedach.

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!