3. januára sa začalo odpočítavanie 125 dní, ktoré zostávajú do 8. mája 2011, dňa 125. výročia
Spoločnosť Coca-Cola v roku 2011 oslavuje 125. výročie vzniku nápoja Coca-Cola a pri tejto výnimočnej príležitosti pripravila bohatú ponuku špeciálnych akcií. V rámci nich po celom svete opäť ožijú dejiny značky a zákazníci aj zamestnanci otvoria 125 rokov radosti.
Osláv 125. výročia sa priamo zúčastnia všetci milovníci tohto nápoja z celého sveta. Cesta do minulosti povedie až ku dňu, kedy v roku 1886 uzrel svetlo sveta vynález Johna Stitha Pembertona.
Rok 125. výročia bude veľkým poďakovaním zákazníkom a zamestnancom na celom svete, skutočným protagonistom tohto výnimočne úspešného príbehu.
Zrodenie nápoja Coca-Cola, ku ktorému došlo 8. mája 1886, bolo významným dňom moderných dejín: bol to deň, kedy John Stith Pemberton, lekárnik z Atlanty v Spojených štátoch, prvýkrát namiešal prvý džbán sirupu Coca-Cola so sódou a za päť centov ho predal. Od toho dňa už osvieženie nikdy nebolo ako predtým. Coca-Cola je v súčasnosti najobľúbenejší a najpredávanejší nealkoholický nápoj v dejinách, osviežujúci nápoj, ktorý nikdy neobsahoval konzervanty ani umelé príchute. Od tohto okamihu sa odvíja úžasná história spoločnosti Coca-Cola, ktorú charakterizuje stály a výrazný leitmotív: vyjadrenie radosti. A preto v roku 125. výročia svojho vzniku Coca-Cola pozýva všetkých na oslavy a zdieľanie tisícov okamihov šťastia.
Rok 2011 bude zasvätený oslave 125 rokov, počas ktorých Coca-Cola zbližuje ľudí, navodzuje okamihy optimizmu a radosti, a vytvára vzťahy, ktoré prekonávajú vekové i geografické vzdialenosti. Ako je vidieť z reklám tejto značky, Coca-Cola prináša prosté okamihy radosti počas dňa a jej výborná chuť každý deň vyčaruje úsmevy na tvárach ľudí celého sveta.
„Po 125 rokoch občerstvovania sveta teraz Coca-Cola hrdo ohlasuje rok 125. výročia svojho vzniku. Tento rok je oslavou našich zákazníkov a ich náklonnosti ku Coca-Cole – to oni sú totiž skutočnými vlastníkmi značky Coca-Cola,“ uviedla Zuzana Svobodová, Public Affairs & Communication Manager spoločnosti Coca-Cola. „Chceme byť pre svet, v ktorom žijeme, skutočnou inšpiráciou k radosti. Preto sa v rámci osláv 125. výročia zameriame predovšetkým na komunikáciu našich hlavných hodnôt – radosti a optimizmu,“ dodala.