lady.sk
AKLINIK B 468X60

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 19. December, , Dnes oslavuje Judita
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
New Yorker prichádza s novou podobou svojho módneho blogu WhatsTrend!

  Spracoval(a) : Petra
Dátum : 19.8.2011
späť
Späť

Poslať
 

Blog spoločnosti New Yorker WhatsTrend sa predstavil v úplne novom dizajne

 

V rámci stratégie budovania imidžu spoločnosti New Yorker bol v novom dizajne spustený jej blog WhatsTrend. Prostredníctvom blogu sa New Yorker zapája do národnej a medzinárodnej bloggovej scény, pričom predstavuje jedinečný zdroj informácií pre milovníkov módy.

 

Nový dizajn, noví bloggeri, nové ciele! Svoje postrehy o móde z každodenného života, cestovania alebo z rôznych spoločenských udalostí bude na blogu WhatsTrend prezentovať sedem bloggerov známych z medzinárodnej bloggovej scény – napríklad Anjelica z Mode Junkie alebo Ivelina z FriChic, ako aj mnohí hosťujúci bloggeri. Zatiaľ čo starý blog vytvárali nespočetní prispievatelia z veľkých miest krajín celého sveta, nový blog bude mať celkom inú funkciu.

 

Vychádzajúc z politiky spoločnosti New Yorker, úlohou bloggerov bude prichádzať s novými módnymi inšpiráciami v podobe trendy modelov a ich osobnými skúsenosťami a dojmami. Dizajn vynoveného blogu bude oveľa jednoduchší.

 

Nový blog má byť inovatívny a navzájom prepojiť témy ako „móda pre mladých ľudí“ a „zábava“. Preto by sa bloggeri mali v budúcnosti zapojiť do rôznych aktivít a akcií spoločnosti New Yorker.

 

Na www.whatstrend.com môžu milovníci módy, fanúšikovia a zákazníci spoločnosti New Yorker sledovať módne trendy tak, ako ich odporúča hlavný tím bloggerov.

 

„Zábava a móda tvoria pre mladú spoločnosť, akou je New Yorker, nerozlučnú dvojicu. Je pre nás potešením, že môžeme spolupracovať s prominentnými bloggermi, prostredníctvom ktorých ponúkneme našim zákazníkom exkluzívny náhľad do sveta módnych trendov,“ hovorí Volker Putzmann, marketingový riaditeľ spoločnosti New Yorker.

 

 

New Yorker patrí so svojimi 865 predajňami v 32 krajinách k lídrom na trhu s módou pre mladých v Európe. Svojej cieľovej skupine 12-39 rokov ponúka aktuálne a trendy kolekcie za atraktívne ceny. Sortiment sa skladá z vlastných značiek: fishbone, fishbone sister (športová & street wear), amisu (ženská elegantná móda), smog (trendy ležérna pánska móda) a censored (spodná bielizeň a plavky). New Yorker, spoločnosť so sídlom v nemeckom Braunschweigu, uzavrela fiškálny rok 2010 s obratom okolo 1,7 miliardy EUR. Podľa ekonomických odhadov by mal rast firmy pokračovať aj v roku 2011 – očakáva sa, že viac ako 850 obchodov vytvorí obrat blížiaci sa 1,9 miliardy EUR.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!