lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Piatok, 29. Marec, , Dnes oslavuje Miroslav
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Heineken a UEFA Champions League – prémiové spojenie pokračuje do roku 2015

  Spracoval(a) : Monika
Dátum : 9.3.2012
späť
Späť

Poslať
 

Značka Heineken bude aj ďalšie 3 roky hlavným sponzorom prestížnej UEFA Champions League. Heineken a Európska futbalová asociácia (UEFA) sa totiž dohodli na predĺžení zmluvy. Doterajšia šesťročná spolupráca bude pokračovať do roku 2015. Oproti predchádzajúcim rokom sa partnerstvo rozšíri, napr. v oblasti vysielacích práv. Od sezóny 2011/2012 pribudli aj digitálne vysielacie práva.

 

Heineken je najobľúbenejšou prémiovou značkou piva na svete a jej fanúšikovia si môžu pivo Heineken vychutnať v takmer každej krajine sveta. UEFA Champions League je najprestížnejším klubovým futbalovým turnajom a jedným z najväčších celosvetových športových podujatí. V 220 krajinách sveta sleduje jej televízne prenosy každý týždeň viac ako 150 miliónov divákov. Partnerstvo Heinekenu a UEFA Champions League je spojenie dvoch silných prémiových značiek, ktoré prinášajú svojím fanúšikom na celom svete kvalitnú zábavu a skvelé zážitky.

 

Značka Heineken pripravila pre aktuálnu sezónu UEFA Champions League novú komunikačnú kampaň pod názvom „Legendárny futbal“, ktorej ústredným motívom je oslava majstrovských futbalových momentov. V spotoch kampane, ktoré sa odohrávajú v magickom prostredí pražskej opery a rímskeho panteónu vystupujú piati legendárni futbalisti Gianluigi Buffon, Rene Adler, Patrick Vieira, Clarence Seedorf a Ruud Van Nistelrooy. Atmosféra spotov dokonale vystihuje veľkolepé umenie plné majstrovských momentov, ktoré fanúšikom prináša UEFA Champions League spoločne so značkou Heineken.

 

Vďaka partnerstvu s UEFA Champions League je Heineken jedinou medzinárodnou značkou piva, ktorá odkaz zodpovednej konzumácie alkoholu komunikuje nepretržite 8 mesiacov v roku. Dôležité posolstvo týkajúce sa zodpovednej konzumácie alkoholu „Enjoy Heineken Responsibly“ má svoj priestor na všetkých trávnikoch a štadiónoch, na ktorých sa odohrávajú zápasy UEFA Champions League.

 

UEFA Champions League je najprestížnejšou futbalovou klubovou súťažou na svete. Predchodcom UEFA Champions League bol Pohár majstrov európskych krajín, ktorý sa hral prvýkrát v sezóne 1955/56. V sezóne 1992/93 bola súťaž zreorganizovaná a premenovaná na UEFA Champions League.

 

Aplikácia Heineken Star Player zmení váš pohľad na futbal

 

  Dlhoročný partner UEFA Champions League, značka Heineken, prináša futbalovým priaznivcom od tejto sezóny absolútnu novinku – globálnu dual-screen aplikáciu Star Player, ktorá umožňuje fanúšikom interaktívne sa zapojiť do hry v reálnom hracom čase zápasov UEFA Champions League. Pri sledovaní zápasu na televíznej obrazovke tak fanúšik môže v kľúčových momentoch predvídať ďalší vývoj zápasu na svojom mobile či na internete a overiť tak svoje  futbalové inštinkty. S aplikáciou Star Player tak Heineken prináša okrem legendárnych futbalových momentov a prémiového piva aj možnosť neopakovateľného zážitku zo sledovania zápasu. Inovatívna aplikácia získala aj prestížne medzinárodné ocenenie Zlatý Lev na festivale kreativity v Cannes v kategórii mobilné technológie.

 

Novú hru si môžu futbaloví fanúšikovia zahrať v reálnom čase, teda priamo počas sledovania zápasov UEFA Champions League. Na to, aby mohol hráč Heineken Star Playeru skórovať, musí byť schopný predvídať a vedieť urobiť rýchle rozhodnutie v krátkom čase – niekedy doslova za pár sekúnd a tipovať tak vývoj jednotlivých herných situácií, napr. ako dopadne rohový či priamy kop alebo kde skončí lopta po pokutovom kope. Hráči si môžu vytvárať vlastné ligy a súperiť so svojimi priateľmi, alebo zverejniť svoje skóre v globálnom rebríčku a porovnať sa so zvyškom sveta.

 

„Používanie aplikácie Heineken Star Player je veľmi jednoduché a intuitívne. Stačí si stiahnuť aplikáciu alebo hrať cez heineken.sk,  vybrať si jeden z aktuálnych zápasov a potom už len hrať. Na rozdiel od iných aplikácií je Heineken Star Player  skutočne živá hra, ktorú hráte súčasne s priebehom zápasu. Hráči musia v reálnom a veľmi krátkom čase urobiť rozhodnutie a úkázať svoje inštinkty, rovnako ako samotní futbalisti na ihrisku. Počas zápasu si tak môžu futbaloví fanúšikovia vychutnať atmosféru prémiového futbalového zápasu a piva Heineken a pritom sa legendárne zabaviť. Heineken Star Player jednoducho zmení váš doterajší pohľad na sledovanie futbalu,“ hovorí Michal Sivko, brand manager značky Heineken.

 

Aplikáciu Star Player pre iPhone si stiahnete bezplatne cez AppStore alebo si hru môžete zahrať on-line cez stránku www.heineken.sk. V krátkom čase bude dostupná aj pre Androidy.

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!