Spoločnosť dm drogerie markt, ktorej filozofia stavia ľudí a zdravie človeka do popredia, pripravuje každoročne projekt, ktorým pomáha vybranej skupine ľudí s cieľom prispieť prevenciou a zdravou výživou k lepšej kvalite života a celkovej pohode. Na rok 2012 preto pripravila v exkluzívnej spolupráci so spoločnosťou Colgate-Palmolive sociálnu kampaň Veselé zúbky s cieľom zaujímavou a hravou formou vzbudiť u detí záujem o čistenie zúbkov, naučiť ich už v ranom detstve vhodnú techniku čistenia a v neposlednom rade vzdelať v tomto smere aj rodičov, aby svojim deťom vedeli pomôcť pri vytváraní správnych návykov.
„Prostredníctvom tejto aktivity chceme ukázať rodičom, ako sa majú správne starať o zúbky svojich detí, a podporiť tak informovanosť týkajúcu sa starostlivosti o detský chrup. Je veľmi dôležité, aby rodičia viedli deti k čisteniu zúbkov už od útleho detstva, lebo práve v detskom veku sa vytvárajú návyky, ktoré si človek odnáša do budúceho života a ktoré môžu ovplyvniť tak pozitívne, ako aj negatívne jeho zdravie,“ povedal Ing. Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt.
Projekt sa skladá z niekoľkých fáz, pričom do prvej fázy sa zapojilo takmer 150 000 detí zo všetkých materských škôl na Slovensku, čo je 100 % pokrytie všetkých slovenských škôlkarov. Do druhej fázy projektu, v rámci ktorej si škôlky musia zorganizovať Deň veselých zúbkov, a tým dostáva 40 000 detí možnosť získať bezplatný Balíček veselých zúbkov, sa prihlásilo takmer 1000 škôlok s viac ako 42 000 deťmi, čo je takmer 35 % všetkých materských škôl v SR. Na vybrané Dni veselých zúbkov zamieri aj
300 špeciálnych Zúbkových hliadok.
Exkluzívny partner projektu Colgate-Palmolive odborne participoval na príprave knižky pre deti, poskytol DVD s rozprávkou pre všetky škôlky, maskota projektu doktora Králička a produkty do Balíčkov veselých zúbkov.