lady.sk
AKLINIK B 468X60

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 19. December, , Dnes oslavuje Judita
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Nová Kofola Festivalová – letné osvieženie na vlnách hudby, lásky a radosti

  Spracoval(a) : Zuzana
Dátum : 25.4.2012
späť
Späť

Poslať
 

Kofola privíta v apríli vo svojej rodine novinku - Kofolu Festivalovú. Je to prvá lastovička nadchádzajúcej novej kampane, ktorá sa bude točiť okolo letných festivalov, hudby a podpory projektu, vďaka ktorému si hudbu budú môcť užiť aj nepočujúci.

Receptúra Kofoly Original je v novej Kofole Festivalovej obohatená o netradičnú príchuť guavy. Je to exotické ovocie pôvodom z Karibiku,  je šťavnaté, sladko-kyslé a chuťou pripomína hrušky a jahody. Pestujú ho v tropických pásmach Južnej Ameriky a Ázie.

Prečo práve Kofola Festivalová, približuje Egle Wehle, brand manažérka Kofoly: „S prichádzajúcim letom nastáva obdobie hudobných festivalov, na ktoré sa nedočkavo teší kopa fanúšikov. Práve z emócie letného festivalu sme vychádzali pri vymýšľaní novinky. Chceli sme nájsť produkt, ktorý spestrí horúce dni návštevníkom hudobných sviatkov a v podstate urobí radosť každému, kto holduje pravej nespútanej letnej atmosfére – aj keď práve divoko neskáče v rozpálenom kotli. Veríme, že osviežujúca chuť Kofoly Festivalovej si získa srdcia slovenských spotrebiteľov tak, ako v minulom roku Kofola Višňová. Spotrebiteľské testy, ktoré sme urobili pred uvedením tejto novinky na trh, dopadli skvelo.“

Nová Kofola Festivalová vo formáte 0,5 L  sa v regáloch maloobchodných sietí objaví v priebehu apríla 2012.

Nový produkt je súčasťou kampane Neslýchané festivaly, v rámci ktorej môžu návštevníci podporiť projekt, ktorý umožní užívať si hudbu aj nepočujúcim. Projekt bude podporený TV, internetovou reklamou a aktivitami na letných hudobných festivaloch. Pomocou kódov pod viečkom novej Kofoly Festivalovej i ostatných súťažných pollitroviek môžu spotrebitelia vyhrať lístky na rôzne letné hudobné festivaly – napr. Pohoda. Viac informácií nájdete na www.neslychanefestivaly.sk.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!