Kofola privíta v apríli vo svojej rodine novinku - Kofolu Festivalovú. Je to prvá lastovička nadchádzajúcej novej kampane, ktorá sa bude točiť okolo letných festivalov, hudby a podpory projektu, vďaka ktorému si hudbu budú môcť užiť aj nepočujúci.
Receptúra Kofoly Original je v novej Kofole Festivalovej obohatená o netradičnú príchuť guavy. Je to exotické ovocie pôvodom z Karibiku, je šťavnaté, sladko-kyslé a chuťou pripomína hrušky a jahody. Pestujú ho v tropických pásmach Južnej Ameriky a Ázie.
Prečo práve Kofola Festivalová, približuje Egle Wehle, brand manažérka Kofoly: „S prichádzajúcim letom nastáva obdobie hudobných festivalov, na ktoré sa nedočkavo teší kopa fanúšikov. Práve z emócie letného festivalu sme vychádzali pri vymýšľaní novinky. Chceli sme nájsť produkt, ktorý spestrí horúce dni návštevníkom hudobných sviatkov a v podstate urobí radosť každému, kto holduje pravej nespútanej letnej atmosfére – aj keď práve divoko neskáče v rozpálenom kotli. Veríme, že osviežujúca chuť Kofoly Festivalovej si získa srdcia slovenských spotrebiteľov tak, ako v minulom roku Kofola Višňová. Spotrebiteľské testy, ktoré sme urobili pred uvedením tejto novinky na trh, dopadli skvelo.“
Nová Kofola Festivalová vo formáte 0,5 L sa v regáloch maloobchodných sietí objaví v priebehu apríla 2012.
Nový produkt je súčasťou kampane Neslýchané festivaly, v rámci ktorej môžu návštevníci podporiť projekt, ktorý umožní užívať si hudbu aj nepočujúcim. Projekt bude podporený TV, internetovou reklamou a aktivitami na letných hudobných festivaloch. Pomocou kódov pod viečkom novej Kofoly Festivalovej i ostatných súťažných pollitroviek môžu spotrebitelia vyhrať lístky na rôzne letné hudobné festivaly – napr. Pohoda. Viac informácií nájdete na www.neslychanefestivaly.sk.