Tohtoročné XXX. letné olympijské hry v Londýne sa stali príležitosťou aj pre spoločnosť Procter & Gamble, aby v rámci celosvetového partnerstva s Medzinárodným olympijským výborom predstavila novú kampaň pre rodičov a deti s názvom „Ihrisko Pampers“. Jej súčasťou bude predaj „výstroja“ pre malých šampiónov pod názvom Pampers Active Baby, plienok, ktoré im umožnia ešte väčšiu voľnosť pohybu.
Pampers, najpredávanejšia značka detských plienok na svete, sa snaží pozerať na svet očami detí a svoje produkty prispôsobovať ich potrebám – ničím neobmedzenej radosti z hry a slobodnému pohybu. Preto práve v olympijskom roku spustí veselú kampaň „Ihrisko Pampers“ pre rodičov a deti, ktorá na internetovej stránke www.pampers.cz ponúkne interaktívne spôsoby, ako podporovať nadšenie detí pre hru. „Značka Pampers s nadšením sleduje nekonečnú fantáziu, ktorú deti prejavujú pri hrách a s radosťou pre ne vyrábame potrebnú výbavu, aby sa mohli hrať čo najlepšie“, uviedol Martin Tomovčík zo spoločnosti Procter & Gamble.
Rodičia si teraz môžu „výbavu na hru“ od Pampers kúpiť v maloobchodných predajniach v osobitnom balení s logom P&G. Pampers Active Baby ponúkajú mamičkám dokonalo padnúce plienky pre ich malého šampióna
O plienkach Pampers Active Baby a čistiacich obrúskoch Baby Fresh
Plienky majú priedušnú, hebkú vonkajšiu vrstvu s pružnými zapínacími pásmi, ktoré sa prispôsobujú tvaru bruška dieťatka. Nové extra absorpčné zóny prispievajú k rýchlejšiemu odvádzaniu vlhkosti, zatiaľ čo manžety okolo nožičiek pomáhajú pri ochrane pred pretečením. Navyše, na plienkach sa nachádzajú zábavné obrázky zvieratiek. Zdvojnásobenú starostlivosť o detskú pokožku poskytuje kombinácia plienok Pampers Active Baby s čistiacimi obrúskami Pampers Baby Fresh.