lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Sobota, 21. December, , Dnes oslavuje Bohdan
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Nová chuť oblečená v ženskom šate oslavuje prvé narodeniny

  Spracoval(a) : Peter
Dátum : 14.5.2012
späť
Späť

Poslať
 

Len pred dvoma rokmi sa na Slovensku uskutočnil prieskum mapujúci ženské vnímanie sveta prostredníctvom chutí. Krátko na to už Slovensko zaplavila nová, pestrofarebná chuť oblečená v ženskom šate. Prvý sladový nápoj na slovenskom trhu stvorený špeciálne pre ženy s názvom Redd’s oslavuje v týchto dňoch svoje prvé jubileum na slovenskom trhu a to vo veľkom štýle – uvedením novej elegantnej plechovky, ktorá značke dodáva potrebnú všestrannosť.   

 

Za posledný rok sa toho v živote obľúbeného sladového nápoja všetkých nezávislých a spoločenských žien s estetickým cítením udialo mnoho. Štýlový a veľkolepý krst formou módnej prehliadky - Redd’s by Boris Hanečka, s dvadsiatimi krásnymi a úspešnými ženami Slovenska v úlohe modeliek, predstavoval dôstojný príchod novej ikony. Odvtedy sa Redd’s vyskytoval všade tam, kde sa ženy chodia baviť – či už sú to letné festivaly, posedenia na pláži, alebo v prírode, hlavne v spoločnosti príjemných ľudí, ktorí si naplno užívajú radosť zo života.

 

Nový plechovkový variant si za veľmi krátku dobu získal veľkú popularitu. Flexibilita smerom k finálnemu spotrebiteľovi, ktorou značka aktuálne disponuje, je nevyhnutným predpokladom na dlhodobý úspech a kontinuálne získavanie nových lojálnych zákazníkov. 

 

Sme veľmi radi, že sa nám v pomerne krátkej dobe podarilo uviesť na slovenský trh už aj nový, praktický variant sladového nápoja Redd’s v elegantnej pollitrovej plechovke. Našim spotrebiteľkám tak dávame možnosť výberu pri akej príležitosti a akým spôsobom si svoju obľúbenú chuť oblečenú v ženskom šate doprajú. Štýlová sklenená fľaša s twist off otváraním sa hodí skôr do prémiových prevádzok a barov, kde sa môžu dámy spoločensky vyžiť. Elegantná plechovka je, vďaka svojej skladnosti a praktickosti, zas vhodná ako príjemné osvieženie počas slnečných dní v kruhu priateľov. Je už však na každej žene, ktorú alternatívu uprednostní, hlavne nech si svoj život a s ním spojenú zábavu naplno vychutná,“ hovorí Zuzana Netíková, brand manažérka značky Redd’s.    

 

Redd‘s prináša nákupy v New Yorku v hodnote 4000 eur!

Keďže Redd‘s pozná, po čom ženy túžia, vytvoril pre ne unikátnu súťaž šitú na mieru.

Každá nezávislá žena, ktorá od 1.mája ochutná plechovku Redd’s, sa môže zapojiť do súťaže o Výlet do New Yorku spojený so shoppingom. Špecifikum súťaže je fakt, že si víťazka celý pobyt môže z finančného kreditu definovať sama – vyberie si počet cestujúcich, leteckú spoločnosť, typ ubytovania a hotovosť, ktorú chce minúť na nákupy. Cenu je možné čerpať až do februára 2013, teda víťazka stihne letné či zimné výpredaje, ktorými je, vďaka nízkym cenám, New York legendárny. Viac o súťaži na www.redds.sk.

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!