lady.sk
AKLINIK B 468X60

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 19. December, , Dnes oslavuje Judita
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Nový interaktívny Katalóg IKEA vzdáva hold textilu

  Spracoval(a) : Lenka
Dátum : 11.9.2012
späť
Späť

Poslať
 

Katalóg IKEA 2013 s novou štruktúrou, novým výzorom a novým interaktívnym obsahom osloví ešte viac ľudí prostredníctvom množstva šikovných nápadov na bývanie.

 

Tlačená verzia Katalógu IKEA je skvelou prehliadkou výrobkov, inšpirácie a šikovných riešení pre pekné bývanie. Našim zákazníkom však chceme ponúknuť oveľa viac. V celom katalógu sme rozšírili obsah, ku ktorému sa dostanete prostredníctvom svojho smartfónu alebo tabletu. Nájdete tak rôzne inšpiratívne filmy a interaktívne možnosti, vďaka ktorým môžete katalóg objavovať ďalej – pozrite sa za zatvorené dvierka, vymeňte závesy a buďte kreatívni. Vo výtlačku katalógu vyhľadajte symbol telefónu a zistíte, za ktorými stránkami sa skrýva pridaný obsah. Ak nemáte smartfón, rozšírený obsah si môžete pozrieť v elektronickej verzii katalógu na www.IKEA.sk/katalog.

 

„Katalóg IKEA 2013 obsahuje množstvo inšpiratívnych nápadov pre každodenný život v domácnosti. Navyše ponúka užívateľom smartfónov alebo návštevníkom našej internetovej stránky možnosť vidieť jednotlivé miestnosti v katalógu aj z inej stránky, či vyskúšať si nové štýly,“ hovorí Marek Feltl, obchodný riaditeľ pre IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.

 

Príprava 211 miliónov kópií katalógu v 27 jazykových mutáciách je  najväčšou marketingovou aktivitou IKEA. Chceme osloviť čo najviac ľudí a podeliť sa s nimi o naše poznatky z oblasti bytového zariadenia. V našej snahe nám vo vysokej miere pomáhajú moderné technológie, ako napríklad aplikácie na rozoznávanie znakov.

 

Spoločnosť IKEA navštívi ročne tisícky domácností na celom svete s cieľom zistiť, ako ľudia skutočne žijú a aké sú ich sny a potreby. Katalóg má za úlohu inšpirovať ľudí k tomu, aby sa pozreli na svoj domov inými očami a vylepšili si ho – napríklad použitím textilu, ktorý ponúka jednoduchý, rýchly a cenovo prijateľný spôsob ako dodať domácnosti viac života a pestrosti.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!