Športovolifestylová značka PUMA® oznámila dlhodobé licenčné partnerstvo s kultovou automobilovou značkou MINI. Kolekcia MINI by PUMA spája dohromady dve zábavu milujúce značky, každú s unikátnym a odlišným štýlom. Spojením zručnosti MINI v maximalizácii ľstivo malých priestorov s výrazným oblečením, obuvou a doplnkami PUMA vznikla módna kolekcia v nositeľnom štýle a farebnej škále. Využívajúc tradičné britské prvky, vlajku, káro a buldogy, kolekcia sa bude celosvetovo predávať u vybraných predajcov MINI a v predajniach PUMA od septembra 2012.
„PUMA má históriu zábavných a nepredvídateľných partnerstiev,“ hovorí Antonio Bertone, marketingový riaditeľ, PUMA AG. „PUMA je známa svojím spájaním lifestylu a výkonnostného športu, čo sa skvele hodí k značke MINI. Obe značky oslovujú ľudí hľadajúcich jednoduchý a športový styling s modernou funkčnosťou“.
PUMA navrhla kolekciu tak, aby zvonku pôsobila jednoducho, ľahko a športovo ale zároveň z vnútra rešpektovala tradičnú siluetu, funkčnosť, odvahu a zábavu. Britská téma je ústredným motívom celej kolekcie. Tvarovaná silueta oblečenia je umocnená žiarivým štepovaním. Topánky a bundy sú určené do mesta, oživené motívom britskej vlajky a kultovými MINI buldogmi. Tašky sú ušité z prémiových materiálov doplnené elementmi inšpirovanými bezpečnostnými pásmi. Zipsy otvárajú skryté úložné priestory. Celkový dizajn kolekcie zodpovedá atribútom MINI: skvelý vonkajší výzor kombinovaný s vnútorným pohodlím, inteligenciou a priestrannosťou. Jedná sa o štýlovú kolekciu, ktorá vybočuje z radu, riadi sa na ľavej strane a vždy sa do nej zmestí ešte niekto ďalší!