Spoločnosť Coca-Cola sa pripojí k celosvetovému projektu Hodina Zeme a v sobotu 23. marca o pol deviatej večer zhasne na jednu hodinu osvetlenie vo svojich priestoroch v Bratislave. K tomuto aktu na podporu Hodiny Zeme v uvedený deň vyzvala aj svojich obchodných partnerov a všetkých svojich zamestnancov.
„Spoločnosť Coca-Cola sa neustále usiluje o obmedzenie vplyvu svojho podnikania na zmeny klímy a chce celú svoju podnikateľskú činnosť vykonávať udržateľným spôsobom. Veríme, že priemysel má kľúčovú úlohu v nachádzaní ekologických riešení pre dnešné klimatické problémy. Hodinu Zeme už nevnímame ako jednorazovú aktivitu spoločnosti, ale ako inšpiráciu na pomoc našej planéte v každodennom živote,“ povedal Marián Pavelka, riaditeľ pre vonkajšie vzťahy spoločnosti Coca-Cola Hellenic.
Predbežne sa do tmy ponorí viac ako 7000 miest v 152 krajinách na našej planéte. Kampane sa zúčastnia mnohé svetové pamiatky ako napríklad rímske Koloseum, Eiffelova veža v Paríži alebo reklama na Coca-Colu na Time Square v New Yorku. Volanie spoločnosti po zmene vyjadruje aj tohtoročné motto kampane „Zmeň svoj svet.“ Každý z nás má silu meniť veci vo svojom okolí, s ktorými nie je spokojný.
Spoločnosť Coca-Cola chce byť úspešná nielen komerčne, ale byť prospešná aj v oblasti ochrany životného prostredia. Preto sa angažuje v rade projektov, ktoré chránia životné prostredie a zavádza postupy vedúce k trvalej udržateľnosti rozvoja.