lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Piatok, 20. December, , Dnes oslavuje Dagmara
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Rozprávky zo Zeleného Liptova odhaľujú tajomstvo

  Spracoval(a) : Monika
Dátum : 3.4.2013
späť
Späť

Poslať
 

Kde bolo tam bolo, žila raz ovečka,

mala dva vrkoče a svetrík do véčka.

V košiari ju radi mali

a nikdy inak nenazvali,

iba – Anička...

 

...tak začína prvá z Rozprávok zo Zeleného Liptova. Hlavná hrdinka ovečka Anička objavuje krásnu krajinu Zelený Liptov, zažíva prekvapujúce dobrodružstvá, stretáva kamarátov a vidí výnimočné veci unikátne iba pre tento kraj. Cieľom Rozprávok zo Zeleného Liptova je jedinečnou a atraktívnou formou priblížiť i tým najnáročnejším spotrebiteľom 3 záväzky súvisiace s výrobou syrov, masla a bryndze Liptov. Keď ich odhalíte aj vy zistíte, prečo produkty Liptov chutia ako z rozprávky.

 

Hlavnou prioritou značky Liptov je prinášať spotrebiteľom kvalitné mliečne produkty. Ich výnimočná chuť a vysoká kvalita pramení v prírode, a preto sa značka Liptov zaviazala vyvíjať aktivity, ktoré pomáhajú znižovať negatívny dopad na životné prostredie a podporujú rozvoj tohto regiónu. Záväzky značky Liptov a presný plán aktivít sú definované v celofiremnom projekte trvalo udržateľného rozvoja Zelený Liptov. Tento projekt bol interne odštartovaný v roku 2011 a dnes je predstavený spotrebiteľom prostredníctvom novej série príbehov pod názvom Rozprávky zo Zeleného Liptova.

 

„Zelený Liptov je celofiremný projekt predstavujúci náš záväzok voči zamestnancom, spotrebiteľom a obchodným partnerom. Je to dlhodobá vízia a poslanie našej spoločnosti, ktorým chceme ochraňovať hodnoty, kvalitu, chuť a krásu regiónu Liptov aj pre ďalšie generácie,“ uviedla Kristína Grófova, Brand manažérka Liptov a líderka projektu Zelený Liptov.    

 

 V dobrodružných príbehoch, kde sa spájajú tradičné a moderné prvky, postupne odhaľuje ovečka Anička tajomstvo, prečo všetky produkty Liptov chutia ako z rozprávky.

 

„Prvý príbeh predstavuje náš záväzok HORSKÉ MLIEKO. V rámci neho sa zaväzujeme používať na výrobu produktov Liptov 100 % mlieka z horských a podhorských oblastí  Slovenska, uchovávať prírodné receptúry bez použitia akýchkoľvek umelých farbív, konzervantov, či iných umelých prísad a aróm. Syry údime tradičným spôsobom studeného údenia na bukovom dreve bez použitia údiacich lakov“ uviedla Kristína Grófova, Brand manažérka Liptov a líderka projektu Zelený Liptov.

 

Celú rozprávku si môžete pozrieť on-line na www.zelenyliptov.sk. Ďalších päť príbehov bude zverejňovaných postupne v priebehu roka 2013.

O kvalite a rozprávkovej chuti produktov Liptov sa môžete presvedčiť aj sami. Vyberte si napríklad z  radu výrobkov Hravé a nezabudnite sa zapojiť do súťaže! Vypočujte si prvú rozprávku O tajnom prameni mlieka, odpovedzte správne na otázku a ste v žrebovaní! Ak pri odpovedi zadáte aj číslo šarže kúpeného výrobku Liptov, môžete hrať o syry Liptov na celý rok a 300 ďalších cien! Súťaž trvá do 30. apríla 2013. Viac info na www.zelenyliptov.sk.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!