Ak ste nakupovali v týchto dňoch v potravinách vo veľkých obchodných reťazcoch, možno aj vás oslovila milá a usmiata babička Beata (67) s vnučkou Veronikou (16), ktoré sú na snímke. Na takýchto netradičných modelkách postavil Levmilk–Levické mliekárne svoju originálnu kampaň na čerstvé slovenské produkty pod značkou Babička. O tom, že má úspech, svedčia úsmevy nakupujúcich.
V predajniach sme si ako zákazníci zvykli, že nové produkty nám ponúkajú štíhle krásky ako z modelingovej agentúry. Čerstvé produkty pod značkou Babička – mlieko, smotanu, šľahačku, tvaroh, maslo, acidofilné a kefírové mlieko – predstavujú zákazníkom celkom netradičné modelky, staré mamy. Je to naozaj príjemná zmena, pretože babičky, ktoré doma varia a pečú dobroty vnúčatám, poznajú produkty Babička z vlastnej kuchyne a vedia poradiť zákazníkom. Navyše každý, kto si kúpi ktorékoľvek z čerstvých produktov značky Babička, dostane teraz ako darček knižočku s receptami Dobroty od babičky.
„Značka čerstvých produktov Babička znamená návrat k tradičným hodnotám, k poctivým a starostlivo spracovaným produktom z kvalitného slovenského mlieka z oblasti Tekova,“ dodáva Matúš Marget, brand manažér Levmilku – Levických mliekární.