Na Bažant Pohodu sa po minuloročnom úspechu vracia štýlový stan s názvom SVET PIVA, v ktorom sa opäť budú viesť Pivné reči – pri pive (nielen) o pive. Návštevníci sa tak znovu dočkajú pohodového priestoru. Generálny partner najväčšieho letného festivalu, značka Zlatý Bažant, spojí overené skúsenosti s novými podnetmi a priblíži atmosféru pravého pivného pubu vyrobeného z pivných prepraviek. Okrem toho obdaruje návštevníkov štýlovými kľúčenkami a medzi aktivitami Zlatého Bažanta nebude chýbať ani Bažant Kinematograf.
Pivné reči – pri pive (nielen) o pive
Značka Zlatý Bažant v tomto roku oslavuje už dvanásty rok svojho úspešného partnerstva s letným festivalom Bažant Pohoda. Svetové slovenské pivo Zlatý Bažant prináša aj niekoľko vlastných aktivít, ktorými poteší festivalových nadšencov.
Na festivale otvorí brány do pivného sveta a predstaví sa vo svetovom štýle. Talkshow v Bažant stane s názvom Pivné reči a s podtitulom pri pive (nielen) o pive priniesol Zlatý Bažant len minulý rok a už sa teší veľkej obľube mnohých návštevníkov festivalu.
„Je to priestor, kde sa snažíme priblížiť pravú pubovú atmosféru, avšak zaujímavejším spôsobom. Stan aj jeho vybavenie sú vyrobené z pivných prepraviek a okrem chutného piva si tu návštevníci môžu užiť aj kultúrne spestrenie. Obľúbený moderátor Ján Gordulič bude aj tento rok viesť pivné reči o médiách, závislostiach, cestovaní, ale aj o počasí so zaujímavými hosťami. Lákadlom určite budú zvučné mená ako Ján Kuric, Vladimír Schwandtner či Braňo Jóbus, a to je len časť z nich. Hostí budú striedať vystúpenia nášho obchodného sládka Karola Franceho, ktorý vám o pive prezradí všetko od A po Z,“ hovorí Zuzana Putalová, senior brand manažérka spoločnosti HEINEKEN Slovensko. SVET PIVA bude patriť Pivným rečiam trikrát denne počas piatku a soboty.
V jeho príjemnom prostredí si návštevníci budú môcť vychutnať čapované pivo z portfólia značky Zlatý Bažant. Okrem svetlej 10-tky a 12-tky nebude chýbať Zlatý Bažant tmavý, obľúbený Bažant Radler, či Zlatý Bažant Nealko, čapovaný priamo z neprehliadnuteľného Nealko veterána. Okrem toho bude aj tento rok možné zakúpiť si v Bažant stane pivo cez SMS správu.
Vyberte si svoj „style“
Každého návštevníka festivalu poteší Zlatý Bažant originálnym darčekom. Pri vstupe do areálu získajú kľúčenku, ktorú špeciálne pre túto príležitosť vyrobili tvorcovia značky Slovakiagift. K dispozícii budú kľúčenky v troch ľudových štýloch: Zlatý Bažant Jablonica Style, Zlatý Bažant Nižné Repaše Style a Zlatý Bažant Krupina Style. Pre Slovakiagift je typické spájanie súčasných dizajnových trendov a tradičných hodnôt ľudovo-umeleckej tvorby. V tomto duchu budú pripravené aj tematické tričká, ktoré budú môcť získať desiatky návštevníkov festivalu. Dizajnovým kúskom bola ešte pred festivalom aj samotná plechovka Zlatý Bažant, ktorej dizajn vyšiel z autorskej dielne štúdia Milk, dlhoročného autora festivalovej grafiky.
Pite rozumne, pomôžu vám IQ hliadky
Zábavným a vyhľadávaným spestrením Bažant Pohody sa stali IQ hliadky, ktoré budú aj tento rok pripomínať návštevníkom festivalu, aby pili rozume. Výsledkom dobrovoľného testu na alkohol môže byť odporúčanie hliadky na time-out a konzumáciu Zlatého Bažanta Nealko. Záujemcovia si tiež budú môcť vyskúšať špeciálne okuliare, ktoré simulujú stav po požití alkoholu v rozsahu 1,3 promile, či hru (Ne)istá ruka, ktorá preverí ich jemnú motoriku. Rovnováhu a správnu koordináciu pohybu si zase budú môcť vyskúšať chôdzou po rovnej čiare počas presunov v rámci areálu. Všetky spomínané aktivity a IQ hliadky nájdete na tohtoročnom festivale v stánku Pite rozumne hneď vedľa hlavného Bažant stanu SVET PIVA.
Za pol metra pol litra
Pre tých, ktorým záleží na životnom prostredí a čistote samotného festivalu, je pripravená aktivita Za pol metra pol litra. „Každý, kto prinesie pol metra prázdnych plastových pohárov, dostane za túto zelenú aktivitu pollitrového Zlatého Bažanta,“ povedala Zuzana Putalová.