Ranný mráz hlási nekompromisný nástup zimy a letné prázdniny sú stále v nedohľadne. Vy však smútiť nemusíte! Vlasová kozmetika z prírodných zdrojov slnečnej Austrálie vám kúsok slnka prinesie až domov. Vďaka bohatej vôni a zázračnému zloženiu produktov Aussie, môžete svojim vlasom dožičiť dokonalú starostlivosť po celý rok. Nechajte sa rozmaznávať a doprajte im opateru, ktorú si zaslúžia. Odmenou vám budú poddajné a bohaté vlasy, plné lákavej vône a slnka! Mimochodom, väčšina z nás (75 %) súhlasí s výrokom „Vlasy – koruna krásy“. Prezradili ste nám to v prieskume, do ktorého sa zapojilo 500 žien vo veku od 18 do 45 rokov.
Populárna značka vlasovej kozmetiky Aussie dodá vašim vlasom čarovnú energiu priamo z Austrálie, a maska 3 Minutes Miracle urobí hotový zázrak! Šampóny, balzamy a hĺbkové balzamy obsahujú prírodné ingrediencie priamo z austrálskej divočiny. Pre naše vlasy je to skvelá správa! Prieskum totiž ukázal, že „väčšina z nás si vlasy umýva niekoľkokrát do týždňa (76 %) a 9 % si ich umýva dokonca každý deň! Listy eukalyptu, kôra čerešne, olej z jojobových semien, či plody divokej broskyne, vdýchnu život každému typu vlasov a zmenia ich na nepoznanie.
Vieme, že život je aj o niečom inom ako o vlasoch, sú však dobrým miestom, kde začať. Napríklad „živou vodou” s názvom 3 Minute Miracle. Ak ste ešte tento trojminútový zázrak nevyskúšali, pripravte sa na nečakanú záplavu energie pre vlasy. Jeho úžasné zloženie s obsahom austrálskej medovky lekárskej vyhladzuje drsný povrch kutikúl a preniká priamo do poškodených vlasov, ktoré obnovuje. Hĺbkový balzam 3 Minute Miracle Reconstructor je najpredávanejším výrobkom radu Aussie.
Prirodzenú farbu vlasov má už len 10 % opýtaných žien. Ak patríte medzi väčšinu z nás, ktoré si ich aj trpezlivo farbia (65 %), nezúfajte! Na pomoc prichádza šťavnatý rad Aussie Colour Mate s plodmi divokej broskyne. Ovocné šťavy dodajú energiu farebným pigmentom vašej hrivy. Ak si už nepamätáte, čo vás viedlo k zmene farby, takmer všetky (92 %) tvrdíme, že rozhodne za tým nie sú muži!
Veríme, že si rad výrobkov Aussie zamilujete. Presvedčte sa sami o ich skvelých vlastnostiach. Na každom našom výrobku nájdete vyjadrenie našej filozofie: „Život je aj o niečom inom ako o vlasoch, sú však dobrým miestom, kde začať.”
Do pozornosti dávame tieto výrobky:
Šampón a balzam na vlasy Miracle Moist - pomáhajú ošetriť suché, poškodené vlasy. Sú plné hydratačných zložiek, ktoré za okamih premenia vaše unavené vlasy na krásnu hrivu.
Šampón a balzam na vlasy Colour Mate - Pomáhajú chrániť farbené vlasy. Jemne a šetrne umývajú a ošetrujú vlasy i pokožku hlavy, a tak zachovávajú žiarivý lesk farby.
Šampón a balzam na vlasy Mega - Určené pre každodenný zážitok z používania. Vaše vlasy zanechajú pružné a plné úžasného lesku.
Šampón a balzam na vlasy Aussome Volume - Vlasom dodávajú objem od korienkov až po končeky, aby sa všetci čudovali, odkiaľ ste zobrali také nádherné vlasy plné života... (vaše tajomstvo však bezpečne ustrážime).
Šampón a balzam na vlasy Luscious Long - Pre hodvábnu hebkosť dlhých vlasov, aby svišťali vzduchom.
AUSSIE PRIESKUM
Zopár stručných informácii z prieskumu, ktorý uskutočnila značka Aussie online.
Zapojilo sa 500 žien vo veku od 18 do 45 rokov; z nich väčšina (59 %) boli hnedovlásky, takmer 20 % blondínky, 9 % čiernovlásky a 6 % červenovlásky. Skoro všetky mali vlasy polodlhé až dlhé (91 %). Krátke vlasy malo len 9 % zúčastnených a až 65 % malo vlasy dlhšie ako po ramená.
RANNÉ RITUÁLY
Z prieskumu jasne vyplýva, že Slovenky sú veľmi šikovné pri ranných úpravách svojho zovňajšku a väčšina venuje stylingu vlasov maximálne 10 minút (81 %) a z nich 34 % stačí na úpravu účesu dokonca menej ako 5 minút.
Len 2 % žien trvá ranná úprava vlasov viac ako 25 minút.
ÚPRAVA VLASOV/STYLING
A čo zahŕňa samotná úprava? Až jedna tretina si necháva vlasy prirodzene zvlnené, 25 % opýtaných si ich vyčeše do chvosta a 16 % si ich vyžehlí a nechá rozpustené. 11 % si ich poctivo fúka, natáča, alebo kulmuje.
STAROSTLIVOSŤ O VLASY
KONDICIONÉR
Väčšina z nás si vlasy umýva niekoľkokrát do týždňa (76 %) a 9 % si ich umýva dokonca každý deň. 19 % opýtaných žien nepoužíva kondicionér vôbec, ale naopak, až 62 % ho používa pravidelne a 19 % vždy vtedy, keď vlasy potrebujú povzbudiť.
ŠPECIÁLNA STAROSTLIVOSŤ
Zvýšenú pozornosť a starostlivosť svojim vlasom v podobe vlasových masiek, či iných domácich vychytávok, venuje 48 % žien, ale až 46 % nepoužíva pri starostlivosti o svoje vlasy žiadnu špeciálnu kozmetiku. Len 6 % si necháva vlasy špeciálne ošetrovať profesionálnou vlasovou kozmetikou v salóne.
STAROSTLIVOSŤ POČAS ROKA
Väčšina žien (75 %) neprispôsobuje starostlivosť o vlasy ročným obdobiam – to znamená, že nerozlišuje a nepoužíva špeciálne vlasové prostriedky, určené pre letné slnečné prostredie, či zimu.
VÝBER ZNAČKY VLASOVEJ KOZMETIKY
Väčšina z nás ostáva dlhodobo verná svojmu výberu a značku vlasovej kozmetiky mení maximálne raz za rok (42 %) a v prípade, že nájde vhodný produkt, ktorý jej po všetkých stránkach starostlivosti maximálne vyhovuje – nemení ho vôbec (13 %). Naopak, až 33 % opýtaných zbožňuje skúšať nové značky a produkty a mení značku vlasovej kozmetiky veľmi často. J
A na základe čoho si vyberáme konkrétnu značku vlasovej kozmetiky? Na prvých priečkach sa udržiava podmienka prírodných zložiek a vôňa (66 %), naopak, pekný obal nie je podľa názoru opýtaných vôbec dôležitý, rovnako ani farba, či konzistencia (57 %). Niektoré sa pri výbere spoliehajú na kvalitu značky (12 %).
VYSNÍVANÉ VLASY
Skoro polovica z opýtaných žien (42 %) sníva o vlasoch hnedých ako čokoláda, iba 18 % túži po blonďavej hrive a väčšina z nás (65 %) si ich aj trpezlivo farbí. Len 24 % uviedlo, že má prirodzenú farbu svojich vlasov a 10 % si ich nefarbí vôbec.
ZMENA FARBY
A čo nás vedie k zmene? Takmer všetky (92 %) tvrdíme, že rozhodne za tým nie sú muži! Skoro polovica (49 %) svoju farbu nemení vôbec a 40 % z nás asi tak raz za rok, keď má na zmenu chuť a náladu.
Je to však len kaderník profesionál, kto by nás dokázal nahovoriť na razantnú zmenu strihu, či farby (62 %).
TVRDENIA
Väčšina z nás (75 %) súhlasí s výrokom „Vlasy – koruna krásy“, ale až 65 % si nemyslí, že blondínky sú pre mužov atraktívnejšie a veria, že každá farba má svoje výhody.