Kvalitu a chuť PRIBINÁČKA otestovala tá najprísnejšia porota. Už tri generácie spokojných zákazníkov si vychutnáva túto legendárnu lahôdku. Presne pred 60-timi rokmi prví labužníci okúsili tvarohovo-smotanový dezert, ktorý bol vyrobený podľa jedinečnej receptúry.
Viete, prečo vlastne PRIBINÁČEK vznikol?
Krátko po druhej svetovej vojne, deti potrebovali naozaj hodnotnú výživu plnú vápnika na to, aby sa správne vyvíjali. Mliekarne v Přibyslavi tak prišli s novinkou – výživnými čerstvými mliečnymi dezertmi s názvami EVA, BIVOJ alebo MOCCA. Keďže išlo nielen o kvalitný, ale pre deti tiež veľmi chutný zdroj výživy, jeho spotreba prudko rástla. V roku 1954 tieto dezerty v mliekarni Pribina a premenovali na PRIBINÁČEK. Tak sa začala písať úspešná šesťdesiatročná história tejto legendárnej značky.
Spotreba PRIBINÁČKA rástla v 50-tych rokoch tak rýchlo, že ho mliekarne Pribina nestačili vyrábať. Úrady preto mliekarni nariadili, aby jeho receptúru odovzdali aj ostatným závodom v bývalom Československu, aby si dezert mohli vychutnávať aj deti z ostatných kútov republiky. Tak jednoducho sa vtedy konkurencia dostala k jedinečnému výrobnému tajomstvu. Napriek tomu zostáva práve PRIBINÁČEK dodnes symbolom dezertov pre deti. „Tajomstvo PRIBINÁČKA je ukryté najmä v jeho pôvodnej, jednoduchej receptúre, ktorú tvorí hlavne kombinácia tvarohu a smotany. Toto chutné spojenie, spolu s neodmysliteľným kocúrikom na obale, je základom úspechu tejto značky,“ hovorí marketingový riaditeľ Jan Dietl.
Sortiment PRIBINÁČKA počas existencie značky prešiel významným vývojom. V 60-tych rokoch ho vyrábali dokonca v šestnástich príchutiach, vrátane zeleninovej. Dnes je v predaji okrem klasického PRIBINÁČKA v rôznych príchutiach aj veľa špecialít – TYČINKA, PIŠKOTÍK, MIXÍK A OVOCÍK. Všetky inovácie viac-menej stále spája osvedčená kombinácia tvarohu a smotany, ktorú naše deti milujú.
Na Slovensku je dnes len málo značiek, ktoré majú za sebou takú silnú tradíciu, ako má PRIBINÁČEK. Šesťdesiate narodeniny sú preto dobrým dôvodom na veľkú oslavu. A práve pre tých, ktorí si chcú zaspomínať na svoje detstvo, pripravil PRIBINÁČEK prekvapenie: „V rámci osláv sme sa rozhodli prísť na trh s limitovanou edíciou dvoch nových príchutí pre dospelých, ktorí si PRIBINÁČEK pamätajú zo svojho detstva,“ prezradil marketingový riaditeľ Jan Dietl s tým, že obe novinky - KÁVA a KARAMEL – budú v predaji len tento narodeninový rok. Okrem zmieňovanej edície prichystal PRIBINÁČEK ďalšie aktivity a súťaže pre svojich najmenších fanúšikov. Sledovať ich môžete na pribinacek.sk alebo na facebook.com/pribinacek.cz.