V tomto roku zavádza spoločnosť Emco, český výrobca cereálnych výrobkov, niekoľko kľúčových inovácií. Jednou z nich je zmena loga.
Názov písmena „m“ na červenom pozadí poznajú všetci vyznávači zdravého životného štýlu viac než dvadsať rokov. Od založenia spoločnosti v roku 1990 prešlo logo iba kozmetickými zmenami. Dnes sa z malého „m“ stáva veľké. Firma vyrástla, dospela a zaslúži si vo svojom názve veľké začiatočné písmeno. Práve to odtrhuje významné postavenie na trhu, ktoré firma behom niekoľkých rokov dosiahla.
Tvar a farebnosť loga zostáva takmer bez zmeny, červený ovál je natoľko signifikantným prvkom, že nebol dôvod doňho významnejšie zasahovať. Nový logotyp iba podporil plastickosť oválu s cieľom rozjasniť a prežiariť značku. Dôvodom bolo zjednodušenie celkového výrazu v súlade so súčasnými modernými trendmi. Kvôli zachovaniu správneho tvaru loga na svetlých podkladových plochách bolo logo decentne vytieňované.
Celkovo tak redesignom značka získala výraznejší vzhľad, spolu s väčšou tvarovou čistotou.
„Našim cieľom bolo vytvoriť logo vychádzajúce z tradičnej prezentácie značky. Veríme, že sa nám to podarilo a oslovíme tak aj nových zákazníkov, ktorí sa budú chcieť spoločne s nami zamyslieť nad svojím zdravím,“ hovorí Petra Farkašová, riaditeľka marketingu Emco. Zákazníci sa s novým logom budú môcť zoznámiť už behom niekoľkých týždňov, kedy sa v obchodoch objavia prvé obaly.
Autorom nového loga je grafické štúdio Packshot.