Pred desiatimi rokmi otvorila spoločnosť DEICHMANN-OBUV SK s.r.o. prvé predajne v Slovenskej republike. Dnes je táto spoločnosť jednotkou medzi maloobchodmi s obuvou v krajine. DEICHMANN ukončil rok 2013 rekordným počtom 2,3 milióna párov predanej obuvi a pokračuje v kurze rastu aj v jubilejnom roku. Spoločnosť v roku 2014 otvorila päť nových predajní a jeden internetový obchod.
Najväčší európsky maloobchod s obuvou má na Slovensku za sebou úspešné desaťročie. V roku 2004 spoločnosť DEICHMANN-OBUV SK s.r.o. otvorila prvú predajňu v Košiciach a odvtedy sústavne rástla. Dnes spoločnosť prevádzkuje 58 predajní v celej krajine a jeden internetový obchod. DEICHMANN-OBUV SK s.r.o. na Slovensku je členom skupiny DEICHMANN, ktorá je zastúpená v 24 krajinách s viac ako 3 500 predajňami. Spoločnosť, ktorá je riadená rodinou, oslávila v roku 2013 svoje 100. narodeniny.
„Súčasťou našej stratégie je, že oslovujeme všetky vekové skupiny a vrstvy obyvateľstva. Ponúkame im trendovú, modernú obuv v dobrej kvalite za výnimočne výhodné ceny”, uvádza Karel Madzia, konateľ spoločnosti DEICHMANN-OBUV SK s.r.o., v rámci tlačovej konferencie v predajni na nákupnej ulici Obchodná ulica v historickom centre Bratislavy. „S touto koncepciou sa nám podarilo preniknúť do trhovej medzery. Zákazníkov na Slovensku to presvedčilo, takže sme od roku 2009 lídrom trhu. Tento príbeh úspechu nás veľmi teší.“
Aj výsledky prieskumu trhu, ktorý si spoločnosť DEICHMANN pravidelne dáva robiť, odzrkadľujú tento úspešný príbeh. Spoločnosť sa v prípade najdôležitejších indikátorov ako je napríklad dostupnosť pre kupujúcich, lojalita zákazníkov a imidž značky umiestňuje na vedúcich pozíciách. Respondenti uvádzajú ako mimoriadne silné stránky spoločnosti DEICHMANN dobrý pomer ceny a kvality, rozmanitosť ponuky a aj zmysel pre módu1. Tieto výsledky potvrdzuje aj cena, ktorú spoločnosť DEICHMANN-OBUV SK s.r.o. získala začiatkom tohto roka. Spoločnosť bola vyznamenaná ocenením MasterCard Obchodník roka 2013 ako maloobchod roka 2013 v kategórii Predajca odevov a obuvi.
1 (Zdroj: TNS Internationales Marken- und Werbetracking, máj 2013)
Nakupovať 24 hodín denne v internetovom obchode
DEICHMANN-OBUV SK, s.r.o. hľadí do budúcnosti s optimizmom a naďalej sleduje expanzný kurz. Karel Madzia vidí v Slovenskej republike potenciál pre 80 až 90 predajní so zeleno-bielym logom D. Spoločnosť je dobre vyzbrojená aj vďaka svojmu novému internetovému obchodu, ktorý bol uvedený do prevádzky v marci 2014. Pod internetovou adresou www.deichmann.com si môžu zákazníci vyberať z celej kolekcie dvadsaťštyri hodín denne.
„Výnimočnosť na rozdiel od výlučne internetových obchodov spočíva v tom, že sledujeme stratégiu viacerých odbytových kanálov. Zákazník sa môže pohybovať medzi ponukou v kamennom a internetovom obchode a nájde všade rovnaké ceny”, uvádza Karel Madzia. Zákazník si môže skúšať a prezerať tovar v 58 predajniach a následne si ho objednať online. A naopak, môže kedykoľvek získať prehľad v internetovom obchode a nakupovať v niektorej z predajní vo svojom okolí, resp. skontrolovať online, či je obuv v predajni na sklade. „Chápeme to ako rozšírenie servisu pre našich zákazníkov”, uvádza Madzia.
Na jeseň ponúkne internetový obchod mimoriadny highlight: Talianska módna blogerka Veronica Ferraro z Milána vydáva vlastnú kolekciu, ktorá bude k dispozícii exkluzívne len v internetovom obchode. Žensky elegantná, ale aj hravá – tak možno opísať obuv v štýle Veronicy Ferraro. Kolekcia sa pohybuje v cenovom rozpätí od 19,90 EUR do 39,90 EUR. Predaj bude zahájený 7. októbra 2014.