lady.sk
AKLINIK B 468X60

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 19. December, , Dnes oslavuje Judita
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Nová kampaň značky Dove How Old Are You? (Koľko máte rokov?) odhaľuje, ako ženy vnímajú svoj vek

  Spracoval(a) : Lenka
Dátum : 8.10.2014
späť
Späť

Poslať
 

Väčšinu žien otázka na ich vek zarazí. Vo svete, kde je mladosť považovaná za synonymum krásy, majú ženy pocit, že na to, aby ich okolie považovalo za krásne, musia vyzerať mlado. Tlak spoločnosti na to, aby ženy vyzerali mladšie je naozaj veľký. Celá štvrtina opýtaných žien pociťuje, že ich okolie posudzuje na základe ich veku. Podľa nového globálneho prieskumu realizovaného značkou Dove, len 10 percent žien hrdo prezrádza svoj vek bez toho, aby ho zapierali, alebo prispôsobovali situácii. Značka Dove sa zaviazala k tomu, že bude pomáhať ženám na celom svete uvedomovať si vlastnú krásu a získavať zdravé sebavedomie. Preto vytvorila krátky film s názvom How Old Are You? (Koľko máte rokov?) s cieľom  inšpirovať všetky ženy k tomu, aby sa nebáli oslavovať svoju krásu v každom veku.

http://www.youtube.com/watch?v=DdocqyE87Q8

 

 „Ženy sa vo všeobecnosti domnievajú, že ak odhalia svoj skutočný vek, môžu ovplyvniť to, ako ich krásu bude posudzovať okolie,“ vysvetľuje Lucia Dúbravská, Brand managerka značky Dove. „Značka Dove preto pripravila kampaň How Old Are You?, ktorou chce naďalej podporovať svoj záväzok posilňovať sebavedomie žien. Dúfame, že ženy prehodnotia svoj postoj k sebe a uvedomia si, že sú krásne bez ohľadu na vek.“

 

Vek vyvoláva nepríjemné pocity snáď u všetkých žien. Najhoršie sa s ním obvykle vyrovnávajú s príchodom tridsiatky, ale pochybnosti sa prejavujú už v období puberty. Krátky film značky Dove vnáša dôležitú otázku: kedy vlastne ženy začali vnímať svoj vek ako problém? Stavia do kontrastu malé dievčatká hrdo deklarujúce svoj vek, zatiaľ čo dospelé ženy sa snažia tejto otázke vyhnúť.

 

Misia Dove na podporu sebavedomia je veľmi dôležitá. Dievčatká si v malom veku totiž mimoriadne všímajú všetko, čo ich mamička robí, a intenzívne vnímajú jej správanie, sebavedomie a sebaúctu. Dove preto učí ženy, aby si uvedomili svoju skutočnú krásu a našli v sebe zdravé sebavedomie. Len tak môžu byť pozitívnym príkladom svojim dcéram.

 

Vyhýbanie sa „otázke veku“

Zodpovedanie ´onej´ otázky vyvoláva u väčšiny žien nepríjemné pocity a mnohé z nich zarmúti. Odhalenie veku totiž núti ženy zamerať sa na negatívne aspekty spojené so starnutím a privoláva ďalšie obavy a nespokojnosť so svojim vzhľadom. Z prieskumu zameraného na vnímanie veku vyplynulo, že 1 zo 4 žien použije negatívne ladené výrazy na to, aby sa opísala vo vzťahu k svojmu veku – napríklad "som stará" alebo "silnejšej postavy". Jedným zo zaujímavých zistení bolo, že 2 z 5 žien dokonca predstierajú mladší vek a často sa snažia vyhnúť oslave svojich narodenín.

 

Objavte svoje krásne JA

Dove otázkou „Koľko máte rokov?“ (How Old Are You?) vyzýva ženy, aby prehodnotili svoje pocity, ktoré majú vo chvíli, keď odhaľujú svoj skutočný vek. Pozrite si náš krátky film How Old Are You na https://www.youtube.com/user/DoveSlovakRepublic a podeľte sa s nami o vaše dojmy na  www.facebook.com/dove.

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!