Spoločnosť AAA AUTO tento rok plánuje zvýšenie predajov o viac ako 10
% na zhruba 70 000 ojazdených vozidiel. Významným rozvojom prejde značka
zánovných vozidiel Mototechna, ktorá výrazne zvýši svoju ponuku a posilní
úroveň zákazníckeho servisu.
„Predaje v rámci
skupiny AAA AUTO dosiahli za prvé tri štvrťročia roka 2016 52 300
vozidiel, čo je oproti minulému roku nárast o 9 %. V tomto roku sme už
behom štyroch mesiacov prekonali hranicu 6000 predaných vozidiel
a i naďalej sa držíme veľmi tesne pri tomto objeme. Vďaka týmto
výsledkom môžeme optimisticky odhadnúť, že celoročný objem predajov oproti
minulému ruku bude vyšší o 10 %, čo by nás malo veľmi tesne priblížiť
k hranici 70 000 predaných áut,“ uviedla generálna riaditeľka AAA
AUTO International Karolína Topolová.
AAA AUTO bude i v nasledujúcom
období ďalej expandovať, a to ako formou zvyšovania ponuky vozidiel, tak
vďaka posilňovaniu pobočkovej siete. „V krátkom čase chystáme otvorenie
ďalšieho autocentra na Slovensku v Liptovskom Mikuláši na ulici 1. mája
2483, ktorá sa bude rozprestierať na ploche cca 2600 m2. Začiatkom
novembra otvoríme pobočku k výkupu a do konca roka zahájime testovaciu
prevádzku predaja. Pobočka postupne ponúkne až 120 vozidiel. Výrazne sa tiež
zameriame na rozvoj značky Mototechna, ktorej ponuku chceme razantne zvýšiť.
Zároveň chystáme otvorenie samostatného showroomu Mototechny v Prahe,
ktorá bude jej prvou novou pobočkou od novembra 1989, a ďalšej pobočky v
Maďarsku,“ poznamenala Karolína Topolová.
K vytvoreniu nového konceptu Mototechny v oblasti
marketingu, predaja a rozvoja pobočkovej siete najala skupina AAA AUTO
strategického konzultanta Stanislava Gálika, ktorý v minulosti spolupracoval
mimo iné s J&T Bankou, Tesco Stores alebo Českou sporiteľnou. Je
zakladateľom značky luxusných odevov Galard a bývalým riaditeľom
inovačného centra UNIFER.
„Naším cieľom je
vytvoriť dokonalý zážitok z kúpy zánovného vozidla. My autá naozaj milujeme
a sme radi, keď toto nadšenie môžeme prenášať na našich zákazníkov.
Znalosti nášho personálu, rôznorodosť ponuky, naša starostlivosť o zákazníka
– u nás sa do auta jednoducho musí zamilovať každý,“ zdôraznil Stanislav
Gálik.
Mototechnu AAA AUTO znova uviedlo na trh pred
štyrmi rokmi ako svoju značku k predaju zánovných automobilov. U zánovných
automobiloch z Mototechny je typický vek do dvoch rokov, nízky počet
najazdených kilometrov, cena o 30 až 40 % nižšia v porovnaní
s novými vozidlami, výber z takmer osemdesiatich modelov vozidiel
dvadsiatich značiek, ich okamžitá dostupnosť a ponuka najžiadanejších
výbav na trhu. Predaje pod značkou Mototechna iba tento rok vzrástli takmer
o desatinu, a to i vďaka zavedeniu nového úverového produktu Bumerang, ktorý
garantuje spätný výkup vozidla za vopred stanovenú cenu. Auto si môže zákazník
kúpiť tiež pomocou klasického úveru od jedného zo štyroch renomovaných
partnerov – Home Credit, Cofidis, SAutoleasing a QuatroCar.
AAA AUTO sa tiež stalo platinovým partnerom
Slovenského futbalového zväzu a zapožičaním nových automobilov
v hodnote 1,125 milióna € podporuje Slovenskú futbalovú reprezentáciu.
Jedná sa o vôbec prvú spoluprácu predajcu ojazdených vozidiel so slovenskou futbalovou
reprezentáciou. Automobily sa budú meniť každých šesť mesiacov a pôjde
o mnoho modelov, značiek a špecifikácií. Odovzdávanie vozidiel do
užívania bolo zahájené na začiatku októbra. SFZ si prevzal 14 vozidiel značky
Kia Ceed a jedno Kia Sorento. Ďalšia časť automobilov bude odovzdaná v priebehu
zajtrajšieho dňa, jedná sa o 14 vozidiel značky Kia Sportage a 6 Kia Ceed
SW. V ďalších vlnách budú odovzdané automobily Ford Focus Kombi, Ford
Mondeo Kombi, Opel Astra Innovation a Kia Sportage. Na dvojročnom
partnerstve sa dohodla generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová
s prezidentom SFZ Jánom Kováčikom. Autá poskytne prostredníctvom svojej
značky Mototechna.
AAA AUTO je tiež partnerom českej najvyššej
futbalovej súťaže – ePojisteni.cz ligy. Najväčší predajca ojazdených
automobilov v strednej a východnej Európe poskytol prostredníctvom
svojej značky Mototechna 105 nových automobilov.