lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Streda, 18. December, , Dnes oslavuje Sláva/Slávka
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Značka zánovných áut Mototechna prejde významnou expanziou

  Spracoval(a) : Peter
Dátum : 25.10.2016
späť
Späť

Poslať
 

Spoločnosť AAA AUTO tento rok plánuje zvýšenie predajov o viac ako 10 % na zhruba 70 000 ojazdených vozidiel. Významným rozvojom prejde značka zánovných vozidiel Mototechna, ktorá výrazne zvýši svoju ponuku a posilní úroveň zákazníckeho servisu.

„Predaje v rámci skupiny AAA AUTO dosiahli za prvé tri štvrťročia roka 2016 52 300 vozidiel, čo je oproti minulému roku nárast o 9 %. V tomto roku sme už behom štyroch mesiacov prekonali hranicu 6000 predaných vozidiel a i naďalej sa držíme veľmi tesne pri tomto objeme. Vďaka týmto výsledkom môžeme optimisticky odhadnúť, že celoročný objem predajov oproti minulému ruku bude vyšší o  10 %, čo by nás malo veľmi tesne priblížiť k hranici 70 000 predaných áut,“ uviedla generálna riaditeľka AAA AUTO International Karolína Topolová.

AAA AUTO bude i v nasledujúcom období ďalej expandovať, a to ako formou zvyšovania ponuky vozidiel, tak vďaka posilňovaniu pobočkovej siete. „V krátkom čase chystáme otvorenie ďalšieho autocentra na Slovensku v Liptovskom Mikuláši na ulici 1. mája 2483, ktorá sa bude rozprestierať na ploche cca 2600 m2. Začiatkom novembra otvoríme pobočku k výkupu a do konca roka zahájime testovaciu prevádzku predaja. Pobočka postupne ponúkne až 120 vozidiel. Výrazne sa tiež zameriame na rozvoj značky Mototechna, ktorej ponuku chceme razantne zvýšiť. Zároveň chystáme otvorenie samostatného showroomu Mototechny v Prahe, ktorá bude jej prvou novou pobočkou od novembra 1989, a ďalšej pobočky v Maďarsku,“ poznamenala Karolína Topolová.

K vytvoreniu  nového konceptu Mototechny v oblasti marketingu, predaja a rozvoja pobočkovej siete najala skupina AAA AUTO strategického konzultanta Stanislava Gálika, ktorý v minulosti spolupracoval mimo iné s J&T Bankou, Tesco Stores alebo Českou sporiteľnou. Je zakladateľom značky luxusných odevov Galard a bývalým riaditeľom inovačného centra UNIFER.

„Naším cieľom je vytvoriť dokonalý zážitok z kúpy zánovného vozidla. My autá naozaj milujeme a sme radi, keď toto nadšenie môžeme prenášať na našich zákazníkov. Znalosti nášho personálu, rôznorodosť ponuky, naša starostlivosť o zákazníka – u nás sa do auta jednoducho musí zamilovať každý,“ zdôraznil Stanislav Gálik.

Mototechnu AAA AUTO znova uviedlo na trh pred štyrmi rokmi ako svoju značku k predaju zánovných automobilov. U zánovných automobiloch z Mototechny je typický vek do dvoch rokov, nízky počet najazdených kilometrov, cena o 30 až 40 % nižšia v porovnaní s novými vozidlami, výber z takmer osemdesiatich modelov vozidiel dvadsiatich značiek, ich okamžitá dostupnosť a ponuka najžiadanejších výbav na trhu. Predaje pod značkou Mototechna iba tento rok vzrástli takmer o desatinu, a to i vďaka zavedeniu  nového úverového produktu Bumerang, ktorý garantuje spätný výkup vozidla za vopred stanovenú cenu. Auto si môže zákazník kúpiť tiež pomocou klasického úveru od jedného zo štyroch renomovaných partnerov – Home Credit, Cofidis, SAutoleasing a QuatroCar.

AAA AUTO sa tiež stalo platinovým partnerom Slovenského futbalového zväzu a zapožičaním nových automobilov v hodnote 1,125 milióna € podporuje Slovenskú futbalovú reprezentáciu. Jedná sa o vôbec prvú spoluprácu predajcu ojazdených vozidiel so slovenskou futbalovou reprezentáciou. Automobily sa budú meniť každých šesť mesiacov a pôjde o mnoho modelov, značiek a špecifikácií. Odovzdávanie vozidiel do užívania bolo zahájené na začiatku októbra. SFZ si prevzal 14 vozidiel značky Kia Ceed a jedno Kia Sorento. Ďalšia časť automobilov bude odovzdaná v priebehu zajtrajšieho dňa, jedná sa o 14 vozidiel značky Kia Sportage a 6 Kia Ceed SW. V ďalších vlnách budú odovzdané automobily Ford Focus Kombi, Ford Mondeo Kombi, Opel Astra Innovation a Kia Sportage. Na dvojročnom partnerstve sa dohodla generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová s prezidentom SFZ Jánom Kováčikom. Autá poskytne prostredníctvom svojej značky Mototechna.

AAA AUTO je tiež partnerom českej najvyššej futbalovej súťaže – ePojisteni.cz ligy. Najväčší predajca ojazdených automobilov v strednej a východnej Európe poskytol prostredníctvom svojej značky Mototechna 105 nových automobilov. 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!