lady.sk
AKLINIK B 468X60

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.
Včera pribudlo:
2 tém, a 67 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Pondelok, 22. Január, , Dnes oslavuje Zora
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
FILM ZNAČKY DUREX UDREL NA SPRÁVNU STRUNU

  Spracoval(a) : Peter
Dátum : 30.3.2015
späť
Späť

Poslať
 

Emocionálny film značky Durex odhalil očakávanú technológiu: „Vypni sa a začni konečne sexuálne žiť!“

 

Značka Durex odhalila napäto očakávanú smartphon technológiu, ktorá má potenciál navždy zmeniť náš sexuálny život.

A tou je tlačidlo „vypnúť“.

Svetová jednotka v oblasti sexuálnej pohody rozpútala 3. marca masové špekulácie oznámením, že v spolupráci so spoločnosťou Siren Mobile predvedie prelomové technologické riešenie, ktoré zlepší sexuálny život ľudí po celom svete. Státisíce ľudí navštívilo webovú stránku Durexlab, aby sa dozvedelo viac o novej technológii. Globálne médiá a sociálne siete ešte znásobili netrpezlivé očakávanie.

Z dojemného a poučného videa, ktoré bolo včera zverejnené (http://youtu.be/O925jNVmpOQ), však páry, ktoré sa dobrovoľne prihlásili na testovanie tejto technológie a ktoré dychtili po tom, aby dali svojmu milostnému životu nový impulz, s prekvapením zistili, že odpoveďou je obyčajné tlačidlo, ktoré mali celú dobu pred očami - tlačidlo „vypnúť“.

Video, ktoré okamžite po zverejnení získalo obrovskú pozornosť, sleduje emocionálnu cestu vybratých betatesterov a upozorňuje na to, ako sa stávame otrokmi technológií. Okrem tohto videa bol zverejnený zaujímavý výskum Durhamskej univerzity, ktorého zadávateľom bola značka Durex. Odhaľuje, že všadeprítomné využívanie technológií má vážne dopady na to, ako často sa milujeme, ba dokonca ako skracuje dĺžku milovania a vedie k postupnému napätiu vo vzťahu.

Výskumníci z Durhamského Centra pre sex, vzťahy a sexualitu zistili, že štyridsať percent respondentov odložilo sex práve kvôli technológiám, hlavne smartphonom a tabletom. Iní uviedli, že unáhlili sexuálnu aktivitu, len aby mohli znova odpovedať na správy. Navyše, asi tretina opýtaných párov sa priznala k tomu, že prerušili sex, aby mohli zodvihnúť telefón. Jedna účastníčka prieskumu poznamenala: ,,Niekedy sme spolu v posteli, ja si prezerám Facebook a on zasa surfuje na nejakej športovej aplikácií. Veľmi dobre si uvedomujeme, že doslova sedíme vedľa seba v jednej posteli, ale pritom žijeme v úplne iných svetoch.

Ukonwa Oj, šéfka oddelenia pre globálny marketing značky Durex, k tomu uviedla: „Technológie hrajú veľmi podstatnú rolu v našich osobných životoch a vzťahoch. Preto sme sa rozhodli preskúmať, ako môžu byť využité v náš prospech tak, aby zlepšili naše sexuálne životy. Zistili sme, že najjednoduchšia odpoveď býva častokrát aj tá najúčinnejšia. Po hodinách konzultácií nespočetného množstva odborníkov, výskumov na akademickej pôde a nekonečných kvalitatívnych rozhovoroch sa ukázalo, že riešenie je také jednoduché! A síce, že milostný život naštartuje predovšetkým to, keď zo splání vyradíme smartfóny, tablety alebo televíziu. Nesmierne nás teší odozva na túto kampaň a samotné video. A o to viac, že sa v kalendári približujeme k celosvetovej aktivite Hodina Zeme. Dúfame, že to aspoň do istej miery opäť spojí niektoré páry, ktoré dovolili, aby ich moderné technológie nielen v posteli rozdelili.“

Susie Lee, vývojárka aplikácií a riaditeľka spoločnosti Siren Mobile, bola neodmysliteľnou súčasťou realizácie celého projektu: „Isteže, technika nikdy nemôže nahradiť interakciu medzi ľuďmi,“ a ďalej komentuje: „Skutočná chémia vychádza z intimity. Takže napriek skutočnosti, že techniku potrebujeme - zlepšila nám život, umožnila spojiť sa so starými priateľmi, osloviť širšie sociálne skupiny a zoznámiť sa s novými ľuďmi - potrebujeme sa naučiť zisťovať, kedy a kde networking na sociálnych sieťach neobohacuje náš reálny život. Skutočne sa musíme naučiť sústrediť sa „v posteli“ a v intímnych chvíľach len jeden na druhého a nie na svoje smartphony, či tablety.“

Doktor Mark McCormack, jeden z riaditeľov Centra pre sex, vzťahy a sexualitu pri Durhamskej univerzite, tento fakt komentoval slovami: „Technológie revolučným spôsobom zmenili naše bytie a smartphony dnes hrajú hlavnú úlohu pri kvalite milostného života. Od jeho samotného vzniku až po udržiavanie lásky a náklonnosti, keď sú páry od seba ďaleko. Z tohto celého plynie jedno zásadné ponaučenie, a síce, že technológie teraz udržiavajú naše vzťahy na oveľa hlbšej úrovni. Do spálne sa nám zakorenili „hlbšie“, ako sme si vôbec dokázali predstaviť či pripustiť. Častokrát majú výdobytky modernej doby svoje výhody, ale nezabúdajme na potenciálne nebezpečenstvá pre každý vzťah. Môže to vyvolať frustráciu, napätie a obmedzovať našu sexuálnu aktivitu.

Video môžete vidieť tu: http://youtu.be/O925jNVmpOQ

Link na video (embedovaný kód): <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/O925jNVmpOQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Zaujímajú vás výsledky kvalitatívneho výskumu Centra pre sex, vzťahy a sexualitu na Durhamskej univerzite? Prečítajte si ho tu: http://dro.dur.ac.uk/14770/


 

KĽÚČOVÉ CITÁTY A ŠTATISTIKY VYPLÝVAJÚCE Z ROZHOVOROV OPÝTANÝCH:

„Keď si kúpil prvý iPhone, hovorievala som, že je to tretia osoba v našom manželstve. Zúrivo som túto osobu nenávidela, sedávala medzi nami a ja som ju fakt nemala rada...Veľa ľudí ju berie ako tretiu ruku.“

Niekedy sme spolu v posteli,  ja si pozerám Facebook a on si zasa surfuje na nejakej športovej aplikácií. Veľmi dobre si uvedomujeme, že doslova sedíme spolu v jednej posteli a pritom žijeme v iných svetoch.“

„Ja napríklad túžim po sexe a on si to možno ani nevšimne, pretože sa venuje len svojmu telefónu.“

„V posledných mesiacoch som sa snažil zakázať partnerke používať telefón v spálni... teraz sa pokúšame v spálni iba spať alebo sa milovať.“

„Ona miluje technológie a nebudem vám klamať, miluje svoj telefón. Niekedy mi skutočne pripadá, že má so svojim telefónom vzťah. Ona ho miluje a nikdy sa od neho ani na krok nevzdiali.“

„Nie že by som sex niekedy odďaľovala, ale už som nafingovala orgazmus len preto, aby som to urýchlila a mohla sa zase vrátiť k práci.“

·         40% ľudí (12 z 30) odložilo sex kvôli niektorej z moderných technológií (väčšinou kvôli telefónom, ale v niekoľkých prípadoch aj kvôli tabletom/laptopom).

·         Tretina (10 z 30) účastníkov zdvihla telefón počas sexu.

 

Doplňujúce informácie:

 

O VÝSKUME

Dôkladných interview sa vo februári 2015 zúčastnilo 30 ľudí z celého Anglicka. Účastníci mali 18-55 rokov a podmienkou pre účasť na výskume bol prinajmenšom rok trvajúci vzťah. Všetci účastníci boli heterosexuálne orientovaní a išlo o pestrú skupinu z hľadiska triedy, etnického pôvodu, veku a dosiahnutého vzdelania. Durhamská univerzita výskum z etického hľadiska schválila a celá správa je k dispozícií na  Durham Research Online, konkrétne na adrese http://dro.dur.ac.uk/

 

O doktorovi Markovi McCormackovi

Doktor Mark McCormack je docentom sociológie na Durhamskej univerzite a jedným z riaditeľov Centra pre sex, vzťahy a sexualitu na Škole aplikovaných sociálnych vied. Doktorát získal na Bathskej univerzite v roku 2010. Potom dva roky vyučoval na Brunelovej univerzite v Londýne. Neskôr sa presťahoval do Durhamu. Jeho výskum média veľmi zaujal, a tak sa doktor McCormack objavil napríklad v programoch Surgery na BBC Radio 1, Woman’s Hour a Thinking Allowed na BBC Radio 4, Nightwaves na BBC Radio 3, vo vysielaní BBC World Service a v programe Q s Jianem Ghomeshim na CBC Radio 1. Ďalej sa jeho výskumu venovali články v novinách ako Observer, Sunday Times a Daily Mail, ako aj niekoľko online aj printových časopisov: napríklad Economist, New Internationalist a Huffington Post.

 

O značke Durex

Durex® je svetovou jednotkou v oblasti „sexuálnej pohody“. Táto značka vyrába nielen kondómy prekonávajúce globálne testovacie štandardy, ale tiež aj masážne a lubrikačné gély ** a vibrátory. Durex si so svojimi viac ako 80 rokmi skúseností v spálni kladie za cieľ inšpirovať milencov tak, aby milovali bezpečný sex. Preto Durex neprestáva inovovať  prichádzať s novými produktami zlepšujúcimi sexuálne zážitky. Pomáhajú ľuďom, aby sa zblížili a ich vzťah pretrvával ďalej.

Viac informácií nájdete na stránke  www.durexsk.sk

 

 O spoločnosti Reckitt Benckiser LLC

RB* je poprednou svetovou  spoločnosťou v oblasti zdravia, osobnej starostlivosti a domácej starostlivosti. Firma pôsobí vo viac ako 60 krajinách a svoje výrobky predáva vo viac ako 200 štátoch. Celosvetovo zamestnáva približne 37 000 ľudí.

 

RB si kladie za cieľ dodávať inovatívne riešenia pre zdravší život a šťastnejšie domovy a dnes patrí do prvej dvadsiatky spoločností kótovaných na londýnskej burze. Je globálnou jednotkou či dvojkou vo väčšine svojich rýchlo rastúcich kategórií, za čo vďačí výnimočnému tempu inovácií. Jej portfólio v oblasti zdravia, hygieny a domova vedie 19 silných globálnych značiek: Nurofen, Strepsils, Gaviscon, Mucinex, Durex, Scholl, Clearasil, Lysol, Dettol, Veet, Harpic, Bang, Mortein, Finish, Vanish, Calgon, Air Wick, Woolite a French’s. Na začiatku roku 2014 RB inkasovala 43 % hlavných tržieb z dvoch rozvíjajúcich sa trhových oblastí a 57 %
z hlavnej rozvinutej trhovej oblasti; 72 % hlavných tržieb pochádza z oblasti zdravia a hygieny v jej portfóliu.

 

Základom úspechu RB úspechu RB sú talentovaní ľudia, v ktorých sa intelektuálna zvedavosť snúbi s oddanosťou najvyšším štandardom kvality. Vynikajú túžbou po dosiahnutí a prekonaní výsledku. V oblasti udržateľného rozvoja si spoločnosť dala za cieľ tretinové zníženie znečistenia vody a tretinové zníženie emisií uhlíka. Usiluje sa tiež o to, aby v roku 2020 tretina jej čistých príjmov pochádzala z udržateľnejších produktov.  V sektore rýchlo obrátkového tovaru je tiež najväčším globálnym partnerom charity Save the Children. Novou partnerskou víziou RB je radikálny boj s hnačkami, ktorý je druhou najčastejšou príčinou smrtí u deti do päť rokov na svete. Celkovo chce RB zlepšiť zdravie a hygienické návyky 200 miliónov ľudí. 

 

Viac informácií nájdete na stránkach www.rb.com

 

*RB je obchodné meno skupiny spoločností Reckitt Benckiser.

** Zdravotnícke prostriedky

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
LADY emailom
V prípade že máte záujem pravidelne odoberať spravodajstvo z nášho servera, prosím zadajte vašu e-mailovú adresu a stlačte tlačítko Prihlás.

 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!