lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 3 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Pondelok, 03. August, , Dnes oslavuje Jerguš
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Coca-Cola polárne medvede sa vracajú a nadväzujú na tradíciu dlhú 90 rokov

  Spracoval(a) : Lenka
Dátum : 10.1.2013
späť
Späť

Poslať
 

Coca-Cola polárne medvede sa vracajú, aby túto zimu potešili deti aj dospelých. Od januára do februára budú rozdávať úsmevy na televíznych obrazovkách, v kinách a na internete. Cieľom spoločnosti Coca-Cola je podporiť rodinnú súdržnosť prostredníctvom svojho obľúbeného symbolu: polárnych medveďov.

Nová celosvetová kampaň predstavuje jedných  z najpopulárnejších hrdinov zimných mesiacov ako nikdy predtým. Dnes už preslávené Coca-Cola medvede sa stali súčasťou reklamnej tradície spoločnosti Coca-Cola v roku 1922, keď sa objavili v reklame pre francúzsky trh. Ich „sláva“ stúpla v roku 1993, kedy Coca-Cola uviedla kampaň „Always Coca-Cola“, v rámci ktorej sa objavila vôbec prvá televízna reklama s medveďmi „Northern Lights“. Tú na svet priviedol Ken Steward, ktorý sa inšpiroval svojím labradorským retrívrom podobným polárnym medveďom. Kampaň špeciálnymi technikami animácie doslova „zľudštila“ tieto priateľské stvorenia z pólu.

Túto zimu bude úlohou medvedích hrdinov inšpirovať rodiny po celom svete, aby spolu trávili viac času. Popri klasickej 30-sekundovej televíznej reklame, ktorá sa objaví na vybraných televíznych staniciach v priebehu januára a februára, sa bude možné s polárnymi medveďmi stretnúť aj na internete.

Navyše, počas zimných mesiacov spoločnosť Coca-Cola pripravila unikátny 6-minútový film „Polárne medvede“, ktorý sa bude vysielať v 2D a 3D exkluzívne v sieti slovenských kín Cinemax. Coca-Cola je tak momentálne jedinou spoločnosťou, ktorá prichádza na trh s takýmto formátom v rámci reklamnej kampane. Film z produkcie spoločnosti Ridleyho Scotta, za ktorou stoja aj také animované filmy, akými je napríklad Hľadá sa Nemo, rozvíja príbeh rodiny polárnych medveďov a svojím dejom apeluje na podporu rodinnej súdržnosti.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
LADY emailom
V prípade že máte záujem pravidelne odoberať spravodajstvo z nášho servera, prosím zadajte vašu e-mailovú adresu a stlačte tlačítko Prihlás.

 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!