lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2014
  * 2013
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 33 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Streda, 16. Október, , Dnes oslavuje Vladimíra
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
85 % vysokoškolákov považuje udržateľné správanie za dôležité, správnu definíciu však pozná len 19 % z nich.

  Spracoval(a) : Lenka
Dátum : 22.1.2015
späť
Späť

Poslať
 

Prieskum* medzi študentmi  slovenských a českých vysokých škôl odhalil nízku znalosť pojmu udržateľný rozvoj. Pojem podľa svojho názoru pozná 85 % vysokoškolákov, jeho presný význam však dokáže objasniť iba tretina z nich. Podobne sú na tom aj naši českí susedia, výraz pozná 88 % vysokoškolákov, vysvetliť ho však dokáže približne iba jedna štvrtina z nich. Prieskum na Slovensku a v Českej republike realizovala spoločnosť Unilever.

 

„V prieskume sme sledovali aj znalosti spoločenskej zodpovednosti firiem, čiže CSR a aj tu sme u vysokoškolákov zistili veľké medzery. Iba 20 % slovenských študentov dokáže definovať pojem CSR. Alarmujúce výsledky nás utvrdili v tom, že je dôležité vzdelávať verejnosť, predovšetkým mladých rozvíjajúcich sa ľudí, o dôležitosti týchto oblastí,“ komentuje Veronika Kúšiková, manažérka korporátnej komunikácie spoločnosti Unilever.

 

Oproti tomu pojem CSR dokáže definovať  23% českých študentov. Aj napriek tomu sú študenti z oboch krajín presvedčení, že sa firmám angažovanosť v udržateľnom rozvoji oplatí. Podľa prieskumu u respondentov zvyšuje spoločenská zodpovednosť firiem renomé spoločnosti a záujem pre takúto spoločnosť pracovať. Nie je to však dôvod k uprednostneniu výrobkov týchto firiem pred ostatnými. 

 

„Spoločenská zodpovednosť a udržateľný rozvoj sú témami posledných niekoľkých rokov. Aj my cítime, že je nutné sa tejto problematike venovať a preto dlhodobo realizujeme aktivity, do ktorých zapájame nielen širokú verejnosť vrátane mladých ľudí, ale aj našich zamestnancov. Práve pre mladých ľudí- študentov vysokých škôl, sme tento rok pripravili súťaž v rámci nášho Plánu udržateľného rozvoja, do ktorej sa študenti môžu zapojiť so svojimi „udržateľnými“ nápadmi. Autorom najlepších projektov dáme možnosť ich realizovať a „zlepšiť svet“,“ hovorí Daniel Nikl, Country & CD Director Slovakia.

 

 

*Prieskum prebehol prostredníctvom internetového dotazníka spoločnosti STEM/MARK na počte 1000 českých vysokoškolákov a 635 študentov vysokých škôl na Slovensku v rokoch 2013 - 2014.

 

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
LADY emailom
V prípade že máte záujem pravidelne odoberať spravodajstvo z nášho servera, prosím zadajte vašu e-mailovú adresu a stlačte tlačítko Prihlás.

 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!