lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
3 tém, a 53 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Piatok, 22. Január, , Dnes oslavuje Zora
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Spoločnosť Coca-Cola sa do celosvetovej kampane zapojí už po siedmy krát.

  Spracoval(a) : Monika
Dátum : 22.3.2013
späť
Späť

Poslať
 

Spoločnosť Coca-Cola sa pripojí k celosvetovému projektu Hodina Zeme a v sobotu 23. marca o pol deviatej večer zhasne na jednu hodinu osvetlenie vo svojich priestoroch v Bratislave. K tomuto aktu na podporu Hodiny Zeme v uvedený deň vyzvala aj svojich obchodných partnerov a všetkých svojich zamestnancov.

 

„Spoločnosť Coca-Cola sa neustále usiluje o obmedzenie vplyvu svojho podnikania na zmeny klímy a chce celú svoju podnikateľskú činnosť vykonávať udržateľným spôsobom. Veríme, že priemysel má kľúčovú úlohu v nachádzaní ekologických riešení pre dnešné klimatické problémy. Hodinu Zeme už nevnímame ako jednorazovú aktivitu spoločnosti, ale ako inšpiráciu na pomoc našej planéte v každodennom živote,“ povedal Marián Pavelka, riaditeľ pre vonkajšie vzťahy spoločnosti Coca-Cola Hellenic.

Predbežne sa do tmy ponorí viac ako 7000 miest v 152 krajinách na našej planéte. Kampane sa zúčastnia mnohé svetové pamiatky ako napríklad rímske Koloseum, Eiffelova veža v Paríži alebo reklama na Coca-Colu na Time Square v New Yorku. Volanie spoločnosti po zmene vyjadruje aj tohtoročné motto kampane „Zmeň svoj svet.“ Každý z nás má silu meniť veci vo svojom okolí, s ktorými nie je spokojný.

Spoločnosť Coca-Cola chce byť úspešná nielen komerčne, ale byť prospešná aj v oblasti ochrany životného prostredia. Preto sa angažuje v rade projektov, ktoré chránia životné prostredie a zavádza postupy vedúce k trvalej udržateľnosti rozvoja.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
LADY emailom
V prípade že máte záujem pravidelne odoberať spravodajstvo z nášho servera, prosím zadajte vašu e-mailovú adresu a stlačte tlačítko Prihlás.

 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!