lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
3 tém, a 53 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Piatok, 22. Január, , Dnes oslavuje Zora
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Žadne diéty! Doprajte si pastvu pre oči, chuťové poháriky i telo.

  Spracoval(a) : Gabika
Dátum : 26.4.2013
späť
Späť

Poslať
 

Zabudnite na drastické diéty, nízkotučné jogurty a počítanie kalórií. Pokiaľ si chcete dlhodobo udržať pevné zdravie i peknú postavu s tým všetkým musíte prestať. Nutričná poradkyňa pani Katarína Grich z metabolic balance odporúča pohyb na čerstvom vzduchu, dostatok vody a spánku a to najdôležitejšie, kvalitné jedlo zodpovedajúce potrebám organizmu. Potrebujete vybalansovať organizmus! Ponúkame vám návrh denného menu raňajok, obeda a večere. Zistite ako chutí vyvážená strava. :)

Raňajky

Jogurtový nápoj s mangom

Ingrediencie na jednu porciu:

1 porciu ovocia (mäkké mango) / 1 porcia jogurtu (plnotučný –natur jogurt alebo sójový jogurt) / 100ml studenej minerálky / štipku šafránu

Postup:

1.      Mango olúpať, dužinu oddeliť od kôstky a nakrájať na kocky.

2.      Nakrájané kocky manga spolu s jogurtom mixovať ponorným mixérom.

3.      Ľadovo studenú minerálku vmiešať do mangového krému. Drink preliať do pohára a ozdobiť štipkou šafranu.

Tip: V odľahčenej fáze alebo tí čo nepotrebujú hmotnosť redukovať, môžete do nápoja vmiešať kokosové mlieko.

 

Obed

Cuketa plnená tvarohovo-zeleninovou plnkou

Ingrediencie na jednu porciu:

Porcia zeleniny  : 135 g/ porcia pre jednu osobu (paprika, polievková lyžica nasekanej cibule, cuketa), cesnak

Porcia tvarohu: 65 g/porcia pre jednu osobu

Polievková lyžička nasekaného petržlenu

Polievková lyžička pažítky

Koreniny: soľ, čierne korenie, mletá červená paprika sladká.

 

 

Postup:

  1. Papriku umyjeme, očistime a nakrájame na malé kocky. Očistíme cesnak a najemno nasekáme.
  2. Tvaroh premiešame s paprikou, cibuľou, petržlenom a pažítkou. Podľa potreby pridáme trošku vody, aby bola plnka krémová. Dochutíme soľou a korením.
  3. Rúru na pečenie si predhrejeme na 200 stupňov.
  4. Cuketu umyjeme, prepolíme na polovičky, vydlabeme dužinu a naplníme tvarohovou plnkou. Vložíme do ohňovzdornej nádoby a podlejeme troškou vody. Zapekáme cca 20 minút.

Náš tip: ak nemáte v obľube cuketu, môžete naplniť aj papriku.

 

Večera

Losos v kelovom župane

Ingrediencie na jednu porciu:

1porcia zeleniny (kel, 1PL nasekanej cibule), 1 porcia lososa, soľ, čierne korenie, 1 pomaranč, 100ml zeleninového vývaru, čerstvo nasekaný kôpor

  1. Z kelu oddeliť dva veľké listy, umyť, stred z kelových listov odstrániť a v slanej vode blažírovať. Ostatok (okrem koreňa) nakrájať na jemné pásiky.
  2. Lososa umyť v studenej vode, osušiť, osoliť a okoreniť.
  3. Pomaranč umyť a očistiť tak aby bola odstránená aj tá biela vnútorná šupka. Dužinu nakrájať na mesiačiky (pásiky).
  4. Rybie filety položiť na kelové listy a na ne poukladať ešte pomaranč. a všetko spolu zavinúť do listov.
  5. Panvicu bez oleja zohriať a cibuľu dusiť s troškou vývaru. Pridať k cibuľke ostatok kelu, okoreniť soľou a korením.
  6. Rúru predhriať na 175 C. Kel vložiť do ohňovzdornej misy, závitky položiť na ne a podliať zeleninovým vývarom. Pečte 25min. Pred podávaním ozdobte kôprom.

 

V programe metabolic balance  si spočiatku suroviny vážime. Každý organizmus je jedinečný a vyžaduje iné množstvo bielkovín či tukov. Preto v recepte je napísaná gramáž na jednu porciu. Každý má v  metabolic balance  - programe uvedené individuálne množstvo potravy, ktorú má daná porcia obsahovať.

metabolic balance praje dobrú chuť!

Katarína Grich, www.chudnutie.vitalstudio-metabolic.sk/vyziva/recepty


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
LADY emailom
V prípade že máte záujem pravidelne odoberať spravodajstvo z nášho servera, prosím zadajte vašu e-mailovú adresu a stlačte tlačítko Prihlás.

 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!