lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
  * 2012
  * 2011
  * 2010
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
2 tém, a 11 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 8 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Streda, 18. September, , Dnes oslavuje Eugénia
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Heureka.sk: Hranice medzi internetovými a kamennými obchodmi sa budú stierať

  Spracoval(a) : Lenka
Dátum : 8.12.2010
späť
Späť

Poslať
 

Hoci nakupovanie cez internet rastie každý rok o desiatky percent a je čoraz populárnejšie, kamenným predajniam zánik nehrozí. Budúcnosť bude podľa Heureka.sk patriť obchodom, ktoré dokážu prepojiť online i offline predaj tovaru a budú fungovať v prostredí kamenného aj internetového sveta.

 

„Prepájanie reálnych obchodov s internetovými badať už dnes a tento trend bude v nasledujúcich rokoch silnieť. Veľké kamenné reťazce, predovšetkým s elektronikou, mieria na internet, a pôvodne internetoví hráči si budujú kamenné predajne, aby sa čo najviac priblížili ku klientom,“ uviedol Tomáš Hodboď, manažér nákupného poradcu www.heureka.sk, ktorý porovnáva tovar a ceny v slovenských e–shopoch.

 

V súčasnosti pôsobí na Slovensku približne 2.500 internetových obchodov, pričom mesačne ich vznikne niekoľko desiatok. Kritériá internetového obchodu „na plný úväzok“, spĺňa podľa Hodboďa približne 30 % z nich, v ostatných prípadoch ide zväčša o tzv. „obývačkové“ e-shopy, ktoré však tiež dokážu poskytnúť kvalitný servis.

 

„V dôsledku rozširujúcej sa ponuky budú na e–commerce trhu čoraz dôležitejšiu úlohu hrať porovnávače cien a tovaru, ktoré sa stanú nezávislými nákupnými poradcami,“ myslí si Hodboď. Konkurenčné porovnanie cien pomôže nielen užívateľom, ale aj e-shopom, pre ktoré sa stanú porovnávače cien dôležitým zdrojom zákazníkov.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
LADY emailom
V prípade že máte záujem pravidelne odoberať spravodajstvo z nášho servera, prosím zadajte vašu e-mailovú adresu a stlačte tlačítko Prihlás.

 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!