lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2024
  * 2023
  * 2022
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
  * 2012
  * 2011
  * 2010
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 28. Marec, , Dnes oslavuje Sona
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Ženy vyberajú auto hlavou, muži srdcom

  Spracoval(a) : Peter
Dátum : 9.12.2010
späť
Späť

Poslať
 

Zatiaľ čo ženy pri výbere auta zaujíma spotreba paliva, praktické vlastnosti, prevádzkové náklady, či veľkosť kufra, pre muža je dôležitý predovšetkým výkon, výbava a imidž značky. Vyplynulo to zo štatistík spoločnosti Home Credit, ktorá poskytuje úvery na ojazdené autá.

 

Typická žena teda navštívi autobazár, prejde si všetky možné varianty, nechá si vysvetliť podrobnosti a potom minie presne určenú čiastku na automobil. Muži často hľadajú akékoľvek prístupné informácie, sledujú televízne programy a snívajú. V bazári tak za automobil obvykle nechajú viac než predpokladali. Nové auto je pre muža totiž splnený sen. „Medzi najobľúbenejšie značky žien patria Škodovky, hlavne Fabie. Veľa vodičiek si vyberá aj dizajnovo zaujímavé Peugeoty a Renaulty. Čo sa týka farieb, medzi ojazdenými autami je populárna strieborná. Je to veľmi praktická farba, ťažko na nej totiž odhadnete, ako dlho nebolo auto v autoumyvárke,“ hovorí Rudolf Krčmář, Country Sales Manager spoločnosti AAA AUTO Slovensko. Všeobecne veľký záujem je aj o vozidlá SUV, špeciálne u žien: „Dámy považujú autá typu SUV za bezpečnejšie ako sedany alebo hatchbacky, veľakrát je to pri návšteve autobazára ich prvá voľba,“ dopĺňa R. Krčmář.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!