lady.sk
AKLINIK B 468X60

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 0 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 18. Apríl, , Dnes oslavuje Valér
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Twix pátra po pomiešaných tyčinkách - Pomôžte ich nájsť a vyhrajte 5 000 €

  Spracoval(a) : Monika
Dátum : 16.2.2014
späť
Späť

Poslať
 

Spoločnosť Mars pátra po pravo-pravých a ľavo-ľavých tyčinkách Twix. Po veľkej nehode v továrňach sa pomiešali jednotlivé tyčinky a Twix sa teraz obracia na spotrebiteľov s prosbou o pomoc pri hľadaní balení s iba ľavými či pravými tyčinkami.

 

Podľa už dobre známeho televízneho spotu došlo pri výrobe tyčiniek Twix k znepriateleniu dvoch hlavných vynálezcov a následnému rozdeleniu výroby do dvoch tovární. Príbeh teraz pokračuje nehodou v továrni. Tú spôsobil IT špecialista, fanúšik iba ľavých tyčiniek. V dôsledku jeho zásahu do programu výroby sa vyrobilo niekoľko balení, ktoré obsahujú len ľavé alebo len pravé tyčinky.

 

Obaja továrnici sa teraz obracajú na fanúšikov značky Twix s prosbou o pomoc pri pátraní po pomiešaných tyčinkách, pretože len ľavá s pravou sú tou správnou kombináciou. Ako pomôcku pre pátranie majú spotrebitelia k dispozícii webové stránky www.twixray.com, kde ľahko zistia, či zakúpené balenie je to správne alebo nie. Nálezca pomiešaného balenie bude odmenený sumou 5 000 €.

 

"Lov na "pomiešané" tyčinky Twix je pokračovaním kampane ľavý a pravý Twix. Táto kampaň s humorom zvýrazňuje jedinečnosť tejto tyčinky a to, že sú v každom balení dve. Po úspešnom odštartovaní kampane v roku 2013 prinášame jej veľmi podarené pokračovanie, ktoré určite našich spotrebiteľov pobaví a zaujme." Uviedol Radovan Veselý, brand manažér značky Twix.

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!