lady.sk
AKLINIK B 468X60

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 19. December, , Dnes oslavuje Judita
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Coca-Cola spustila kampaň pre novú kolu C2 so zníženým obsahom uhľohydrátov

  Spracoval(a) : Miriam Kuhlová
Dátum : 26.5.2004
späť
Späť

Poslať
 

Americká spoločnosť Coca-Cola v pondelok predstavila svoj nový nápoj C2 - kolu s približne polovičným obsahom uhľohydrátov.
    
Firma zároveň spustila reklamnú kampaň zameranú na cieľovú skupinu, stúpencov trendových diét v štýle Dr. Atkinsa, ktorý znížením konzumácie uhľohydrátov ponúka cestu k zdravšiemu životu a lepšej postave. Coca-Cola C2 má tradičnú červenú etiketu, písmená však nie sú v tradičnej bielej farbe, ale čierne. Do amerických obchodov sa dostane začiatkom júna, oznámila spoločnosť na promočnej akcii v Hollywoode.
    
Mánia okolo nízkeho obsahu uhľohydrátov sa stala novým frontom v kolových vojnách. Rival Coca-Coly, spoločnosť PepsiCo v pondelok oznámila, že svoj drink s polovičným obsahom uhľohydrátov uvedie v polovici júna. Malá, 0,25-litrová fľaška novej C2 koly obsahuje 45 kalórií a 12 gramov uhľohydrátov, pričom pôvodná Koka má kalórií 100 a 27 gramov uhľohydrátov.
    
Začiatok reklamnej kampane pre C2 so sloganom "Half the Carbs, Half the Cals, All the Great Taste" (polovica uhľohydrátov, polovica kalórií, plná úžasná chuť) spojili s filnále úspešnej speváckej talentovej šou televízie Fox "American Idol" ktoré sa uskutočnilo v utorok a v stredu.
    
V  televíznych reklamách na nový produkt sa objavia piesne Rolling Stones "You Can‘t Always Get What You Want" a hit skupiny Queen "I Want to Break Free". "Dnešní konzumenti hľadajú voľby, ktoré sedia ich životným štýlom. Chcú si naďalej užívať osobitnú kolovú chuť, ktorú im Coca-Cola poskytuje, ale s možnosťou drinku so zníženým obsahom uhľohydrátov a kalórií," uviedol vo vyhlásení Don Knauss, prezident spoločnosti pre Severnú Ameriku. Coca-Cola oznámila, že v Los Angeles, New Yorku, Chicagu, Atlante a Miami rozdá asi 12 miliónov vzoriek C2.

Copyright©2004 TASR


Diskusia k článku:

riadna sranda... to uz Amici nemaju co robit aby vymyslali nove kraviny?
Neregistrovaný - mysulenka, 30.3.2006 17:26, mysulenka(`na`)pokec.sk
Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!