PORADŇA |
Dnes pribudlo: 0 tém, a 0 reakcií. Včera pribudlo: 1 tém, a 5 reakcií. |
|
|
Utorok, 24. December,
,
Dnes oslavuje Adam/Eva |
|
KATALÓG |
Informácie Pridať firmu |
Móda, módne odevy, bielizeň |
Obuv, kabelky |
Módne doplnky, klenotníctva |
Kozmetika, parfuméria |
Skrášľovacie salóny, služby, pobyty |
Zdravie, výživa |
Beyoncé Knowlesová bude mať vlastnú módnu kolekciu
|
|
Spracoval(a) : Miriam Kuhlová
Dátum : 1.2.2005 |
Späť |
|
Poslať |
|
|
Americká speváčka Beyoncé Knowlesová plánuje vstúpiť do sveta módy, kozmetiky a šperkov. Speváčka skupiny Destiny’s Child, ktorá rozbehla úspešnú sólovú kariéru, totiž podpísala zmluvu, na základe ktorej sa na trhu objaví ňou navrhovaná módna kolekcia pod značkou House of Dereon.
Pomenovala ju po svojej starej mame Agnes Dereonovej. Kolekcia by sa mala v obchodoch v USA objaviť už na jeseň. "Kolekcia bude zahŕňať veľa sexi topov, pulóvrov a kokteilových a večerných šiat. Bude to aj športové oblečenie a veci z rifľoviny a línia bude určená pre vekovú kategóriu 18-28 rokov," uviedla Beyoncé. Speváčka sa však plánuje venovať aj doplnkom, šperkom, topánkam a parfumom, ktoré sa objavia pod jej značkou.
Copyright©2004 TASR
Diskusia k článku:
..a všetci nech maju svoje kolekcie a parfumy a kozmetiku a nech aj oblečky pre psov! (ved už nevedia čo so sebou) Neregistrovaný - kimonka, 3.2.2005 11:00 To bude ďalšia značka určená len pre snobské ženy typu- metresa/latinsky/, ktoré majú plne zabezpečené korytá a tie si naplnili len "poctivou, ťažko vykonávanou" prácou tela/hlavne ukážkami nahých natriasajúcich sa vnád, zadku, predku atď./+práca hlasiviek, aby sme nič nevynechali...Pomaly každá metresa bude mať svoju značku a kolekcie. Už teraz ich je toľko, že nakoniec počet značiek prevýši počet potencionálnych zákazničiek. Len obmedzený snob či snobka sa potrebujú predvádzať v nejakom značkovom oblečení ako kohút alebo sliepka na smetisku. Naše slovenské odevné výrobky z dobrých materiálov-to je kvalita a tú my za lacné peniaze vyvážame, pritom dovážame nekvalitné handry z umelých látok s chemickými splodinami za drahé ceny. Takí sme my kubovia-Slováci. Nevieme oceniť vlastné dobré výrobky, našu prácu a ešte sa aj poskladáme zo všetkého západného, lebo tam - namiesto kvality- investujú do reklamy a oblbnú ňou celé davy ľudí... Neregistrovaný - spirit, 22.4.2007 21:54
|
|
|