lady.sk
AKLINIK B 468X60

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 19. December, , Dnes oslavuje Judita
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Značka LIFELINE úspešne expanduje a prichádza s novou kolekciou na jar/leto 2007

  Spracoval(a) : Ľudmila Bolešová
Dátum : 16.2.2007
späť
Späť

Poslať
 

Spoločnosť LIFELINE Slovakia s.r.o v týchto dňoch prichádza so svojou novou, štýlovou kolekciou na sezónu jar/leto 2007. K súčasným 38 značkovým predajniam v  najbližších mesiacoch pribudne v Egypte, Poľsku a Lotyšsku 9 nových.  

Osudová žena a Romantická cestovateľka
Tím dizajnérok značky LIFELINE pri tvorbe najnovšej letnej kolekcie inšpirovali vízie horúcich trendov v kultúre, umení a dizajne, ako aj módne prehliadky prestížnych svetových dizajnérov. Najnovšia módna kolekcia sa nesie v duchu piatich módnych tém, ktoré prezentujú charakteristický štýl a rukopis značky LIFELINE. Nástup sezóny sa ponesie v štýle osudovej ženy „Femme Fatale“, ktorú dizajnérky obliekli do saténu, blúzok a rafinovaných kostýmov v decentnej farebnosti. Doménou značky je každú sezónu oblečenie casualwear, ktoré tentokrát zastrešujú témy dve. Romantická nostalgia severského prímoria zaváňa z kolekcie „North Summer Light“, pod titulom „Expedition Culture“ je zas schované vzrušujúce exotické dobrodružstvo. Prostredím námorníckych klubov je inšpirovaná téma „Cruise Club“ a kolekciu naplno uzatvára línia „Gentle Souvenir“, kde sa dizajnérky pohrávali s formami, riasením a drapériou.

Slovenský módny dizajn úspešne expanduje
Spoločnosť LIFELINE Slovakia s.r.o, sa v priebehu 15 rokov existencie transformovala z konfekčného výrobcu tričiek pre zahraničných odberateľov na stabilnú medzinárodnú módnu značku. Tímu slovenských dizajnérov a manažérov sa podarilo vytvoriť  koncept, ktorý dynamicky expanduje na medzinárodnom trhu a svojou kvalitou, štýlom a cenovou politikou úspešne konkuruje značkám svetových mien. Momentálne sa LIFELINE môže pochváliť 26 obchodmi na Slovensku, 8 na Ukrajine, 2 v Saudskej Arábii a 1 v Rusku a Poľsku. V marci tohto roka do siete značkových predajní pribudnú obchody v Káhire a Alexandrii (Egypt), Rige (Lotyšsko), a ďalšie 4 v poľských mestách. Značka LIFELINE je reálnym dôkazom, že slovenský módny dizajn je na úrovni porovnateľnej s okolitým svetom, na čo môžeme byť právom hrdí.

Nová kolekcia LIFELINE pre sezónu jar/leto 2007
V zamení osudovej ženy a dobrodružnej cestovateľky

Tím dizajnérok značky LIFELINE pri tvorbe najnovšej letnej kolekcie inšpirovali vízie horúcich trendov v kultúre, umení a dizajne, ako aj módne prehliadky prestížnych svetových dizajnérov. Najnovšia módna kolekcia sa nesie v duchu piatich módnych tém, ktoré prezentujú charakteristický štýl a rukopis značky LIFELINE.

„Femme Fatale“
Nástup sezóny sa ponesie v štýle osudovej ženy ktorú dizajnérky obliekli do saténu, blúzok a rafinovaných kostýmov v decentnej farebnosti. Téma nadčasová, v ktorej dominuje klasická farebnosť black&white, čerpá inšpiráciu v pánskej móde a je základom každého šatníka elegantnej modernej ženy. Dizajnérky LIFELINE sa rozhodli obohatiť farebnosť akcentnou granátovou červenou a mesačnou sivou, čím ženskosť sálajúcu z tejto témy ešte posilnili.   

„North Summer Light“
Doménou značky je každú sezónu oblečenie casualwear, ktoré tento krát zastrešujú témy dve. Romantická nostalgia severského prímoria zaváňa z kolekcie inšpirovanej atmosférou prímorských pláží Škandinávie. Dáva pocit zdravého, naturálneho životného štýlu v prostredí čistom a sviežom, ďaleko od priemyselného znečistenia. Tento look nesie v sebe typické casual prvky, ale aj množstvo romantických detailov a dotyk naivity miestneho folklóru. 

„Expedition Culture“
Za názvom druhej témy štýlu casualwear je schované exotické dobrodružstvo z prímoria Karibiku. Vzrušujúce pozadie kubánskych motívov a rytmu jamajských rastafánov v prostredí bujnej vegetácie vás vtiahne do neopakovateľnej atmosféry. Vibrujúce sýte farby a ohromujúce vzory na inak pohodlnom, komfortnom oblečení obohacujú priam barokové, feminíne detaily.    

„Cruise Club“
Inšpiráciu pre tému Cruise Club prináša prostredie námorníckych klubov, tenisových kurtov a jachtársky spôsob života. Minimalistická čistota línií, elegancia klubových uniforiem, mäkké a ľahké materiály a jasná farebnosť biela/modrá/červená, sú jej najhlavnejšie atribúty. Retro-športový look s odkazmi na 20te a 30te roky minulého storočia má v sebe bezstarostnosť a nostalgický pokoj letného, slnkom prežiareného dňa.

„Gentle Souvenir“
Okruh módnych tém uzatvára hra s formou, riasením, skladaním a drapériou. Nadýchané objemy materiálov a ich vzájomné kontrasty s akcentom romantických detailov vytvárajú hyperfeministické, priam androgýnne kompozície. Letná hra končí v mäkkosti pastelového pôvabu nekonečnej zmyselnosti. 


Diskusia k článku:

Mám veľkosť 40 a akoby na potvoru nič z tých atraktívnych pekných vecí mi nesedí, ešte aj veľkosti 40 sú úzke, a vôbec, z predajne odchádzam rozladená a smutná akutát poteším oko lebo modely sú fakt pekné...
Neregistrovaný - Mirka, 22.2.2007 12:58
Veru veru,absolutne suhlasim,na koho tie veci siju? V ostatnych obchodoch hladam cislo 38-40,obcas vystacim aj s 36-kou a v LIFELINE mi byva aj XL male...myslim,ze je na case zmenit "kopyto".
Neregistrovaný - jana, 26.2.2007 17:31
Teší ma diskusia na túto tému, vaše názory sú pre mňa inšpiratívne, týmto názorom budeme venovať pozornosť.
Neregistrovaný - Juraj Soták - konateľ fy Lifelin, 28.2.2007 09:34
no tak LIFELINE je tak obchod pre anorekticky...hura dalej do toho bo ja k nim nepatrim!!!
Neregistrovaný - tucko, 4.3.2007 22:19
..smutne, dalsia modna znacka, ktora propaguje anorekticky typ postavy. Ja mam velkost 36 a nemam problem si tam nieco vybrat, ale nepaci sa mi, ako dievcata koli tomu, aby si na seba mohli hodit take handry, chudnu a chudnu a chudnu...:o( malo by sa stym nieco robit...
Neregistrovaný - katka, 16.3.2007 13:54
akurát včera som si v predajni Lifeline kúpila tričko a som šťastná, že majú moju veľkosť. Všade všetko ako na slonov, tu si môžem vybrať. Dokonca aj moja mama, ktorá nemá práve ideálnu postavu sa tam dokonale zaodela a odchádzala s úsmevom a dvoma plnými taškami! Super!!!
Neregistrovaný - , 17.3.2007 11:29
ja mám práve opačný problém. Všetko v Lifeline je mi veľké. Štandardne nosím 36-ku, ale u vás si musím vyberať XS. PS: anorektička nie som ani zďaleka PS2: nechápem, ako vám môže byť 40-ka malá, ja by som sa do nej zmestila 2-krát + pol mojej sestry PS3: ideálny obchod pre neštandardné postavy, keďže sa dá kúpiť sako a nohavice samostatne!
Neregistrovaný - , 17.3.2007 12:00
Nedá mi a musím reagovať, chcem podotknúť, že oblečenie tejto značky mi sedí. A tom mám v iných obchodoch problém kúpiť si nohavice na svoju postavu a to ju mám, aspoň myslím úplne obyčajnú, mám výšku 168 a vážim 59 kg a nosím veľkosť 38. Skoro všetky nohavice kupujem tejto značky a som s ňou nadmieru spokojná. Áno občas sa stane, že mi niečo nesadne ale veď strihy sú rôzne. A zľavy sú super. Dá sa kúpiť za pár korún ozaj dobré veci
Neregistrovaný - , 25.4.2007 07:50
qkxutg drijtza rbcy czkf wdficqrz iqcymvkj vuiyp
Neregistrovaný - nvekigfus qkurdthc, 11.8.2007 15:56, xiavfnup(`na`)mail.com
Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!