lady.sk
AKLINIK B 468X60

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 19. December, , Dnes oslavuje Judita
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Jean-Michel Cousteau a Gant spolupracujú na imidžovej kampani

  Spracoval(a) : Lenka Vicenová
Dátum : 28.2.2007
späť
Späť

Poslať
 

Módna značka GANT spojila sily s Jeanom-Michelom Cousteauom a jeho organizáciou Ocean Future Society pri realizácii svojej kampane na sezónu jar 2007. Jean-Michel Cousteau a jeho deti, Celine a Fabien Cousteau sa podieľajú na prezentácii jarnej kolekcie značky Gant.

Gant pokračuje v spolupráci so zaujímavými osobnosťami a organizáciami zapálenými pre vec, nadšenými a zaujatými zmysluplnou prácou. Počas troch po sebe nasledujúcich sezón sa kampane značky nesú v znamení posolstva „Naše záväzky sú zrkadlom našich túžob”. Jean-Michel Cousteau spolu so svojimi deťmi a tímom neziskovej vzdelávacej organizácie Ocean Futures Society sú oddaní svojim ideálom.

Gant podporil Ocean Futures Society založenú Jeanom-Michelom Cousteauom. Pomoc je dôkazom veľkého rešpektu značky a jej zákazníkov voči ochrane vôd. Príspevok bude použitý pri práci Ocean Futures Society v oblasti inšpirácie a vzdelávania ľudí o problematike ochrany a zachovania života v našich oceánoch.

„Teší ma spolupráca s Gantom, spája nás nadšenie pre aktívny životný štýl v spätosti s vodou a vášeň pre oceán,“ hovorí Jean-Michel Cousteau o spoločnom projekte so značkou GANT. „Kampaň poskytne našej organizácii publikum, ktorému bude adresovaný dôležitý odkaz výchovy a osvety v oblasti ochrany morského sveta.”

Gant mal od svojho vzniku v roku 1949 vždy blízky vzťah k moru. Táto spolupráca je ďalším prejavom významu aktívneho životného štýlu v spätosti s vodou pre značku.

„Je nám cťou pracovať s Jeanom-Michelom Cousteauom, jeho rodinou a organizáciou Ocean Future Society, ktorí sú nadšení a oddaní veci,“ hovorí Arthur Engel, generálny riaditeľ a prezident Gant AB. „Aktívny životný štýl, spätosť s vodou a mladistvosť v srdci sú spoločné pre Jeana-Michela Cousteaua, jeho rodinu a Gant súčasne.”

LIMITOVANÁ EDÍCIA JARNEJ KOLEKCIE

Aktuálnu jarnú kampaň realizuje značka v spolupráci s Jeanom-Michelom Cousteauom a jeho organizáciou Ocean Future Society. Pri tejto príležitosti pripravila špeciálnu limitovanú edíciu produktov, ktoré reprezentujú aktívny život na vode. Tieto produkty využíva GANT v rámci kampane s Jeanom-Michelom Cousteauom a jeho deťmi, Celine a Fabienom.

Dámske športové plavky a pánske atletické plavky využívajú tradičné farby mora – červenú a tmavomodrú. Biela polokošeľa spolu s námorníckou modrou alebo bielou čiapkou je základom perfektného vzhľadu pre aktívne dni na vode aj pri vode. Potápačské okuliare, trubica na dýchanie (šnorchel) a potápačské plutvy poslúžia pri objavovaní morských hlbín počas tohto leta. V tmavomodrých „žabkách“ možno pohodlne chodiť po pláži a brehu a do vaku v kombinácii bielej kože s tmavomodrým plátnom si môžete zbaliť všetko potrebné na loď a pláž. Všetky výrobky nesú značku Ocean Futures Society a logo Gant, ktoré im dodávajú výraznú autentickosť.

Výrobky z limitovanej edície budú v predaji v obchodoch Gant počas trvania kampane. Predpoklad je od začiatku marca 2007.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!