lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 19. December, , Dnes oslavuje Judita
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Každý Slovák priemerne ročne vyžuje viac ako 110 žuvačiek.

  Spracoval(a) : Janka
Dátum : 14.7.2009
späť
Späť

Poslať
 

Podľa prieskumu* spoločnosti Wrigley, ročne každý Slovák vyžuje 110 žuvačiek.
Medzi národmi strednej a východnej Európy sú tak Slováci na šiestom mieste v žuvaní.  Najviac žuvajú ľudia od
18 do 25 rokov ( 98,6 %) opýtaných, zatiaľ čo medzi ľuďmi od 45 do 60 rokov nežuje takmer 30 % opýtaných. V porovnaní so západnými krajinami však máme čo dobiehať. Rekord držia Švajčiari - jeden obyvateľ ročne vyžuje 186 žuvačiek. Značka Orbit od spoločnosti Wrigley vyšla v ústrety všetkým Slovákom, ktorí milujú žuvačky. Predstavuje novinku - Orbit Bohovská Piksla. V jednej piksli je 60 ks žuvačiek. Ide o najväčšie balenie na trhu a jediné s dvoma praktickými otvormi – dávaj a ber. V obchodoch ju možno dostať od júna v príchutiach Spearmint, Peppermint a Raspberry (Malina).

Balenie Orbit Bohovská Piksla je navrhnuté na želanie zákazníkov. Z prieskumu* spoločnosti Wrigley vyplýva, že ľudia majú záujem o veľké balenia. 76% opytovaných ich  považuje za výhodné, pretože majú neustále po ruke dostatok žuvačiek, nemusia si ich kupovať každý druhý deň a majú ich dostatok aj keď chcú niekoho ponúknuť. Viac ako 67 % respondentov uviedlo, že žuvačky radi dávajú svojim kolegom a známym. Orbit Bohovská  Piksla je tomuto prispôsobená. Novinkou sú dva otvory, veľký na naplnenie piksle novými žuvačkami a malý otvor pre pohodlné dávkovanie.

"Na základe výsledkov spotrebiteľských prieskumov a prianí našich spotrebiteľov sme sa rozhodli uvedením najväčšieho balenia žuvačiek oživiť a zatraktívniť trh veľkých balení a zvýšiť spotrebu v celej kategórii. Týmto zároveň chceme vyjsť v ústrety spotrebiteľom, ktorí chcú mať žuvačky stále po ruke vo väčšom balení - napríklad doma, v kancelári alebo v aute," hovorí k uvedeniu novinky na trh Jana Petrová, brand manažérka Orbit.

Žuvanie zo spoločenského hľadiska

Viac ako 91 % respondentov bez rozdielu pohlavia alebo veku považuje žuvanie za bežnú súčasť ich života. Väčšina dospelých (zhruba 80 %) považuje žuvanie za spoločensky prijateľné „vonku“, vo voľnej prírode, na ulici, ale i na štadiónoch. Rádovo polovica ľudí toleruje žuvanie v reštauráciách, kluboch, kinách, ešte o niečo viac v dopravných prostriedkoch. Naopak, úplne spoločensky neprijateľné je žuvať na pohreboch, pri televíznych interview, veľmi silne prevláda názor o nevhodnosti žuvania v divadlách alebo v škole.

Prečo Slováci najčastejšie žuvajú a kedy?

Väčšina Slovákov takmer 60 % opýtaných žuje žuvačky pre osvieženie dychu, 23 % ľudí považuje žuvanie za prospešné pre ich zdravie a dentálnu hygienu. Najviac respondentov siahne po žuvačke po jedle, najčastejšie po obede, v prípade, že  si chcú osviežiť dych, ale aj pri šoférovaní auta.  


Diskusia k článku:

comment1
Neregistrovaný - ZbNKBQWHAiwcuiCieWm, 29.7.2009 03:09, anatole(`na`)serpv.com
Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!