Záruka 10 rokov na tichý a úsporný motor Direct Drive - Kapacita až 6 kg pri hĺbke 44 cm - Prívetivá k prírode aj peňaženke
Veľká vo vnútri, malá zvonku, taká je úzka pračka LG F1222ND. Pri hĺbke len 44 cm do seba pojme skrz široké elegantné chrómové dvierka až šesť kilogramov bielizne. Podobne ako jej väčšie sestričky od LG určené pre čistú bielizeň je vybavená patentovaným motorom Direct Drive, na ktorý firma poskytuje 10-ročnú záruku. A ak bude potrebné zaistiť návštevu technika, pomocou prémiovej služby Servis u vás doma dorazí zdarma až k vám.
Technológia Direct Drive je v odbore ojedinelá. Motor je totiž súčasťou bubna — odpadá teda remeň, remenice, brzdenie alebo prekĺznutia — a umožňuje tak umiestniť väčší bubon do menších rozmerov. Pre porovnanie: bežné práčky s kapacitou 6 kg majú hĺbku 60 cm, Slim Direct Drive iba 44 cm. Pre používateľov prináša systém celý rad výhod: úspornosť je zaistená metódou „inteligentného prania“, postavenou na presnom dávkovaní vody a dĺžke pracieho cyklu — pračka odváži bielizeň suchú, potom mokrú a podľa váhy zvolí optimálne množstvo vody a pracieho prostriedku. Objemný bubon rovnako zaisťuje dokonalejšiu čistotu bielizne.
Ako príklad môže slúžiť už zmienený model LG F1222ND s priamym pohonom Direct Drive. S pracou náplňou 6 kg, energetickou triedou A+, funkciou Allergy Medic Care pre antialergické pláchanie, možnosťou odloženého štartu až 19 hodín, až 1200 otáčkami a nízkou spotrebou (56 l vody a spotrebou 1.02 kWh) patria vo svojej triede ku špičke. A s hĺbkou už zmieňovaných 44cm sa vojde do každej kúpeľne.
To ale nie je všetko. Vďaka unikátnej konštrukcii je motor tak odolný, tichý a takmer bez vibrácií, že nebude vadiť ani vašim najprotivnejším susedom, keď podľahnete svojej záľube začať prať s úderom polnoci.
Ak sa necháte rozmaznávať technológiou Direct Drive od LG, zvýši vám viac času. Ako ho využijete? Za ušetrené peniaze ― veď za energiu aj vodu teraz platíte menej – sa nechajte rozmaznávať napríklad v kaderníctve. Mimochodom, viete, že vedľa vašej kancelárie otvorili novú kozmetiku?