lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 2 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 4 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Pondelok, 23. December, , Dnes oslavuje Nadežda
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Zmeny v obľúbenom programe dm active beauty svet plný výhod

  Spracoval(a) : Janka
Dátum : 2.11.2009
späť
Späť

Poslať
 

dm drogerie markt od októbra 2009 inovovala populárny zákaznícky program active beauty svet plný výhod. Starý model tohto programu umožňoval zákazníkom získať 10 % zľavu na nákup za 15 nazbieraných bodov, ktoré sa lepili na hraciu kartu. Od októbra budú papierová hracia karta a nalepovacie body nahradené modernou plastovou kartou s EAN kódom. Nová zákaznícka karta prinesie okrem zvýšeného spotrebiteľského komfortu aj zlepšenie interaktivity a komunikácie so zákazníkom, rovnako ako aj množstvo ďalších výhod. Modernú tvár tohto inovovaného a obľúbeného zákazníckeho programu podporia aj imidžové terminály vo všetkých slovenských filiálkach dm drogerie markt.

 

10 % zľavu na celý nákup za 15 nazbieraných nálepiek pôvodného programu bolo možné uplatniť do
30. septembra 2009. Po tomto termíne staré nalepovacie karty nestratia svoju platnosť, ale budú vymieňané za nové dm active beauty zľavové knižky s rôznymi zľavami na vybrané produkty vrátane
10 % zľavy na celý nákup.

 

Atraktívnejšie pravidlá a lepšie zľavy

Novú kartu môže získať každý zákazník, ktorý dovŕšil vek 16 rokov a prihlásil sa do programu active beauty svet plný výhod. Touto kartou sa bude môcť preukázať pri každom nákupe, čím bude zbierať body na základe hodnoty jeho nákupu, pričom za 1,- € nákupu sa získava 1 bod. Na rozdiel od pôvodného programu bude body získavať aj pri nákupe, v rámci ktorého si uplatňuje jednotlivé zľavy, čo v starom modeli nebolo možné.

 

Podľa počtu nazbieraných bodov môže zákazník získať až tri druhy knižiek (50-, 100- a 150-bodové), ktoré obsahujú poukážky na rôzne zľavy. Čím vyššia bude bodová hodnota knižky, tým väčšia bude i kvalita zliav. Napríklad súčasťou 150-bodovej zľavovej knižky budú poukážky na produktové zľavy v dm až 50 %, produktový žolík predstavujúci zľavu na ľubovoľný výrobok vo výške 25 %, poukážka na zľavu na ďalší nákup vo výške 15 % a kupón na zľavu na vybraný produkt či službu externého partnera. Bodové knižky budú vychádzať v novej sérii každé dva mesiace, vždy so zľavami na nové produkty tak z dm, ako aj od externých partnerov projektu. Zľavovú knižku získa zákazník pri pokladni na základe vytlačeného kupónu z terminálu, ktorý verifikuje jeho bodový status.

 

Zákazníci môžu však využiť aj ďalšie benefity, a to uplatnenie zliav u vybraných zmluvných partnerov dm. Takýmto spôsobom bude možné získať na základe nazbieraných bodov atraktívne zľavy až do výšky
30 % na rôzne skrášľovacie  procedúry a programy na redukciu nadváhy alebo formovanie postavy, víkendové a týždenné wellness pobyty či profesionálnu kadernícku starostlivosť.

 

Informácie o aktuálnom zozname poukážok a účasti externých partnerov v programe na dané obdobie získa zákazník na webovej stránke www.dm-drogeriemarkt.sk, prostredníctvom terminálov v predajniach, v Journali a v newsletteri, ktorý bude distribuovaný raz za dva mesiace. Cez webovú stránku alebo terminál je rovnako možné získať aj informácie o stave svojho bodového účtu. Body bude môcť zákazník zbierať nielen na Slovensku, ale aj v zahraničných predajniach dm, avšak uplatniť si ich bude môcť iba v ktorejkoľvek slovenskej filiálke dm.

 

Ako začať využívať výhody?

V každej filiálke dm bude od začiatku októbra umiestnený terminál, pri ktorom budú pripravené prihlasovacie formuláre. Po vyplnení požadovaných údajov ich zákazník jednoducho vhodí do označenej urny, ktorá bude v každej predajni dm. Maximálne do desiatich týždňov odo dňa prihlásenia príde zákazníkovi poštou jeho zákaznícka karta. Počas obdobia čakania na doručenie karty nebudú prihlásení ľudia ukrátení o zber bodov a uplatňovanie zliav, keďže im bude poskytnutá tzv. provizórna karta, ktorá bude súčasťou prihlasovacieho formulára a jej platnosť sa skončí vydaním riadnej plastovej EAN karty. Prihlásenie do programu a získanie novej zákazníckej dm active beauty karty bude možné, samozrejme, aj on-line (prostredníctvom terminálu alebo webovej stránky), čo navyše urýchli jej doručenie o niekoľko týždňov.  

 

Výhoda v on-line prihlasovaní je tá, že zákazník je do databázy zaevidovaný najneskôr do 48 hodín od registrácie a po tejto dobe môže používať všetky výhody aj na provizórnu kartu. V prípade papierovej formy registrácie je možné na provizórnu kartu ihneď iba zbierať body, avšak čerpanie výhod je podmienené registráciou zákazníka v databáze, čo môže na rozdiel od elektronickej formy prihlásenia trvať až niekoľko týždňov.

 

Doplnkové karty

Ku každej hlavnej zákazníckej karte môže zákazník požiadať ešte o vydanie štyroch doplnkových kariet, čo bude môcť urobiť iba prostredníctvom terminálu. Doplnkové karty majú formu príveskov na kľúče a ich význam spočíva najmä v tom, že s nimi môžu zbierať body na spoločné konto hlavnej karty aj ostatní členovia rodiny. Všetky zľavy a výhody bude možné čerpať aj na doplnkové karty, rovnako sa budú dať použiť aj na manipuláciu a tlač kupónov z terminálu. Najlepší zákazníci získajú doplnkové karty automaticky ako darček k narodeninám.

 

Terminál

Terminál, ktorý sa už od začiatku októbra stane štýlovou súčasťou každej slovenskej filiálky dm, bude predstavovať flexibilný zdroj informácií o programe active beauty svet plný výhod. Manipulácia s terminálom je jednoduchá a intuitívna. Terminál umožní zákazníkovi prihlásenie do systému, zmenu osobných údajov a bude aj skvelým informačným prostriedkom oznamujúcim aktuality o všetkých výhodách a zľavách v rámci celého programu. Najväčší význam terminálu však spočíva v tom, že to bude jediné miesto, z ktorého si bude môcť zákazník vytlačiť kupón reflektujúci jeho bodový stav, ktorý ho oprávni na uplatňovanie zliav a výhod.

 

Nový komunikačný kanál so zákazníkom

Registráciou a následným využívaním novej zákazníckej karty vznikne medzi zákazníkom a spoločnosťou dm drogerie markt nový, bližší vzťah i priestor na komunikáciu a odmenu vernosti. Registrovaní zákazníci budú pravidelne informovaní o novinkách a sortimente prostredníctvom poštových zásielok. Ich súčasťou bude vždy aj informačná brožúrka s tipmi a užitočnými informáciami k aktuálnej téme, ako aj darčekom vo forme 50 % zľavy na vybrané produkty. Zákazníci budú takisto dostávať aj elektronický newsletter poskytujúci informácie o aktuálnych akciách a novinkách v sortimente dm.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!