Spoločnosť Pivovary Topvar, a.s. rozširuje portfólio svojich produktov o novinku – polotmavý 12% ležiak Šariš Red, ktorý bude na slovenský trh uvedený v predvianočnom období v limitovanej edícii. Spotrebitelia si toto unikátne pivo budú môcť zakúpiť vo vybraných obchodoch, či vychutnať v niektorých prevádzkach a to do 31. decembra 2009.
„V našej prémiovej novinke Šariš Red prinášame slovenským spotrebiteľom originálnu chuť, ktorá v sebe spája tie najlepšie vlastnosti typické pre pivá značky Šariš,“ uviedol Ivan Seleštiansky, brand manažér značky Šariš spoločnosti Pivovary Topvar, a.s.
„Pri pohľade do svetla má toto pivo tmavo jantárovú farbu s rubínovými odtieňmi. V línii s aktuálnou komunikáciou značky Šariš a so sloganom „Srdcom Východniar“ pomenovanie „Red“ symbolizuje červenú farbu nášho srdca,“ následne dodal Ivan Seleštiansky.
Šariš Red je prémiový polotmavý 12% ležiak, ktorý predstavuje to najlepšie z umenia šarišského pivovarníctva. Ukrýva v sebe dokonalú harmóniu medzi výraznou chmeľovou horkosťou a karamelovou sladkosťou. „Chuť tohto výnimočného piva je plná, zaokrúhlená, s dlhým doznievaním a strednou suchosťou. Jedinečný pomer tých najlepších sladov a kvalitných chmeľov, vrátane žateckého, posúva Šariš Red do kategórie pivných pôžitkov, o ktoré by sa nemal nechať pripraviť žiaden milovník kvalitného piva,“ uviedol Stanislav Hamara, manažér závodu Šariš.
„Šariš Red si zachováva typickú, výraznejšiu horkosť a chmeľovú arómu pochádzajúcu z najlepších druhov chmeľu. Špeciálne slady (bavorský, karamelový, tmavý) mu v optimálnom pomere dodávajú plnú, sladkastú chuť, ktorá je umocňovaná príchuťami po praženom karamelovom slade. Pena má krémovú konzistenciu s vynikajúcou stabilitou, takže verím, že touto našou novinkou, ktorá v sebe nesie unikátne vlastnosti a výnimočnú kvalitu, potešíme aj tých najnáročnejších pivných labužníkov,“ dopĺňa informácie o tejto novinke Jaroslav Potočný, výrobný manažér závodu Šariš, Pivovary Topvar, a.s.
Slovenskí spotrebitelia si novinku Šariš Red budú môcť zakúpiť vo vybraných slovenských obchodoch vo forme „multipackov“ (4 x 500 ml fľaše), alebo si ho so svojimi priateľmi vychutnať v niektorých prevádzkach v termíne do 31. decembra 2009.