V najnovšom bratislavskom obchodnom centre Eurovea bol práve otvorený tretí Tchibo obchod na Slovensku. Kávou prevoňaný obchod ponúka svojim zákazníkom popri posedení nad šálkou lahodnej kávy aj široký sortiment kávy na doma a každý týždeň originálnu inšpiráciu v podobe novej kolekcii spotrebného tovaru Tchibo. Spoločnosť Tchibo má svoje obchody v nákupných centrách v Bratislave a v Košiciach a plánuje budovanie predajnej siete obchodov aj v ďalších slovenských mestách.
Obchody Tchibo majú jednotný dizajn, ktorý vychádza z medzinárodne osvedčeného modelu, postaveného na troch pomyselných pilieroch. Tchibo obchody popri kaviarne ponúkajú široký výber kávy na doma vrátane šiestich druhov prémiovej zrnkovej kávy Tchibo Exclusive Origins a každý týždeň novú kolekciu asi 30tich výrobkov na aktuálnu tému. Témy ponúk pokrývajú v priebehu roka všetky oblasti každodenného života: od športu cez módu, vybavenie do kuchyne a bytu, techniku a hračky, až po šperky, a sú tak vďačným zdrojom nápadov aj tipov na darčeky - vrátane skvelých tipov na najrôznejšie príležitosti, ako je Veľká noc či Vianoce. Medzi aktuálny sortiment Tchibo obchodu patrí aj domáci profesionálny kávovar Cafissimo a lahodná kávová novinka v 500g baleniach, Espresso Mailänder Art a Espresso Sizilianer Art.
„Uplynulý rok prevádzky Tchibo obchodov na Slovensku nám potvrdil, že obľúbenosť a záujem slovenských zákazníkov o Tchibo týždenné kolekcie spotrebného tovaru a kvalitnú prémiovú kávu je skutočne veľký. V tomto roku pokračujeme v budovaní predajnej siete a otvárame už tretí nový obchod v SR. Naším cieľom je naďalej posilňovať svoje postavenie profesionálnych kávových špecialistov, uvádzať nové kolekcie kvalitného spotrebného tovaru za dostupné ceny a rozširovať svoju distribučnú sieť do ďalších slovenských miest, aby naša ponuka bola čo najdostupnejšia“, hovorí Richard Hodul, generálny riaditeľ spoločnosti Tchibo.
Ďalšie zaujímavé informácie
Tchibo Slovensko spol. s r.o. vstúpilo na vtedajší trh ČSFR v roku 1991, a to do segmentu praženej a instantnej kávy so známymi značkami Tchibo, Eduscho a Davidoff Café. Bezprostredne po rozpade ČSFR nasledovalo v roku 1993 založenie prvej slovenskej pobočky Tchibo v Bratislave. S receptúrami na výrobu kávy prispôsobenými miestnemu chuťovému profilu je dnes Tchibo zastúpené na všetkých úsekoch trhu s praženou a instantnou kávou a zaujíma významné postavenie na tuzemskom kávovom
trhu. Od roku 2008 firma investuje na slovenskom trhu desiatky miliónov korún na rozvoj novej, medzinárodne úspešnej obchodnej činnosti, zameranej na predaj týždenne nových tematických kolekcií spotrebného tovaru Tchibo pod heslom „Každý týždeň nový svet“. Tchibo má vlastné predajne v Bratislave a v Košiciach.
· Tchibo disponuje sieťou vlastných obchodov. Ten úplne prvý spoločnosť Tchibo otvorila v SR na konci roka 2008, a to v Bratislave. Vtedy Tchibo začalo na slovenskom trhu rozvíjať novú obchodnú činnosť, prepájajúci kávovú expertízu a predaj spotrebného tovaru Tchibo. Spoločnosť Tchibo Slovensko sa stále rozrastá. V roku 2010 bol otvorený už tretí obchod Tchibo v najmodernejšom bratislavskom nákupnom centre Eurovea.
· Tchibo je vedúcou firmou na trhu kávy na mnohých európskych trhoch. Tchibo Slovensko je obľúbené aj pre svoje kvalitné výrobky s nápaditými detailmi za skvelé ceny. Predaj spotrebného tovaru je založený na myšlienke „Každý týždeň nový svet“. Každý týždeň je uvedená nová kolekcia asi 30tich nových výrobkov zameraných na novú tému vo výbornom pomere ceny a kvality. Témy sa v priebehu roka striedajú a postupne zahŕňajú všetky oblasti: od kuchyne cez módu, šport, elektroniku, hračky, šperky až po záhradu. Kolekcie sú limitované a predávajú sa vždy len do vypredania zásob alebo obmedzenú dobu.
· Spotrebný tovar spoločnosti Tchibo navrhuje tím, zložený z odborníkov z oblasti vývoja, kvality a obchodu. Členovia tohto tímu navštevujú svetové prehliadky a veľtrhy, kde sa nechávajú inšpirovať najnovšími trendmi. Ale takisto pozorne sledujú, čo zákazník skutočne chce. Tak vzniká tovar vysokej kvality, ktorý je lákavý a pritom dostupný.
· Dizajn hrá vo firme Tchibo stále väčšiu úlohu. Počas troch rokov Tchibo navrhuje technické výrobky v spolupráci s talianskym Istituto Europeo di Design. Vlani prišlo Tchibo s ďalšou novinkou - exkluzívnymi kolekciami výrobkov pre domácnosť, navrhnutými uznávaným dizajnérom Sirom Terencom Conranom a jeho synom Sebastiánom. Od roku 2008 Tchibo obohacuje niektoré týždenné kolekcie spotrebného tovaru tiež exkluzívnymi edíciami výrobkov zo sveta módy a bývania. Obľúbenou novinkou je kolekcia výrobkov z organickej bavlny pre malé deti.
· Svoje týždenné tematické kolekcie spotrebného tovaru „prezlieklo“ Tchibo do nových obalov. Nový vizuálny štýl výrobkových obalov je nabitý emóciami, láka a vedie pocitový dialóg s cieľovou skupinou, teda ženou, ktorá rada nakupuje. Nový je aj štýl fotografií, na ktorých sa každý výrobok dostáva do centra pozornosti – bez umelého sveta okolo. Predná strana obalu priťahuje pozornosť cieľovej skupiny, vedie emočný dialóg a zvádza. Zadná strana obsahuje najdôležitejšie informácie. Zákazník si tak môže naplno vychutnať nákupný pôžitok.
· Tchibo ponúka spotrebný tovar v Slovenskej republike vo vlastných obchodoch Tchibo v nákupných centrách veľkých miest. Predajná sieť sa priebežne rozširuje. Aktuálne informácie nájdete na www.tchibo.sk.
· Všetok ponúkaný tovar predáva Tchibo so zárukou vrátenia peňazí - stačí len účtenka. Na všetky výrobky z oblasti spotrebnej elektroniky poskytuje Tchibo trojročnú záruku.
- Popri Slovenskej republike je možné obchody Tchibo navštíviť aj v Česku, Nemecku, Rakúsku, Švajčiarsku, Veľkej Británii a Poľsku.