Návratom na barové pulty poteší v lete fanúšikov miešaných nápojov číslo jeden z portfólia Becherovky – kultový BETON. Drink, ktorý dlhé roky nesmel chýbať v nápojovom lístku žiadneho podniku a dnes si ho milovníci koktailov opäť žiadajú naspäť, prekvapí hneď v niekoľkých osviežujúcich obmenách.
Znovu v kurze
„Klasický Beton v dlhom pohári – Becherovka a tonik v správnom pomere plus trocha citrónovej šťavy – je vzpružujúci a ľahký, a preto ideálny ako dokonalý letný ‚osviežovač‘. Po tom, čo sme zažili zlatú koktailovú éru, a nabrali sme množstvo nových informácií a postupov, sa môžeme na Beton pozrieť v úplne novom svetle. Je to bez debaty cool drink a ľudia, ktorí si potrpia na dobré a zaujímavé pitie, ho určite aj preto znova objavili,“ hovorí Luboš Rácz, brand ambasádor spoločnosti Pernod Ricard pre Slovensko.
Nečakaná harmónia horkej chuti toniku a sladko-horkej chuti bylín sa zrodila na medzinárodnej výstave EXPO ´67 v Montreale, keď československá výstava prvýkrát spojila tento lahodný bylinný likér s typickým kanadským nápojom - tonikom. Malá senzácia sa postarala o veľkú popularitu československého stánku medzi návštevníkmi výstavy a jednoduchý, no pritom neodolateľný drink katapultovala na dlhé roky medzi najobľúbenejšie miešané nápoje nielen u nás, ale aj za hranicami – napríklad aj v Nemecku.
Nové tváre starého známeho
Dnes Beton zažíva druhú vlnu popularity a preto sa vracia aj ako hlavný hrdina letnej 360° kampane Becherovky. Tá v spolupráci s poprednými slovenskými barmanmi predstavuje niekoľko verzií servírovania Betonu, ktoré výhrady neprajníkov ako „obyčajný“ či dokonca „socialistický“ nahrádzajú pojmami moderný, štýlový a vhodný na každú príležitosť.
Okrem klasického high-ballu vo vysokom pohári s ľadom a citónom totiž možno Beton naservírovať i do nízkych whisky pohárov a namiesto plátku citróna ho ozvláštniť pásikom čerstvej uhorky či rezom grapefruitu alebo pomaranča. V tomto elegantnom „Old Fashioned“ prevedení zaujme aj fajnšmekrov, ktorí si ho môžu vychutnať napríklad v prítmí džezového baru. Jednoduchá receptúra je jeho devízou, aj pri vychutnávaní v pohodlí domova. Tzv. „Beton Family Style“ sa v tomto prípade servíruje na americký spôsob - vo veľkom džbáne. Je tak ideálnym letným osviežením pri grilovačke v záhrade alebo pri poobednom posedení s priateľmi na terase. Beton má šancu zaujať aj na diskotékach a rôznych párty, ak sa poháre s týmto osviežujúcim koktailom naštylizujú do nápaditej pyramídy. „Ak máte radi Becherovku, tento drink si zamilujete. A ak si k Becherovke hľadáte cestu, Beton je tým ideálnym smerom,“ konštatuje o návrate obľúbeného nápoja k spotrebiteľom Luboš Rácz.
V prípade, že sa sami spotrebitelia rozhodnú ponoriť do umenia mixológie, nájdu počas leta Becherovku v obchodoch v limitovaných „packoch“, napríklad s tonikom, krčkom na nalievanie alebo výrobníkom ľadu. Kultový drink sa objaví aj na O-O-H nosičoch, na vozidlách mestskej hromadnej dopravy, či v médiách formou PR nástrojov. Samozrejmosťou je oslovenie fanúšikov drinku prostredníctvom sociálnej siete Facebook. Okrem koncových spotrebiteľov Becherovka v rámci kampane oslovila aj vybraných barmanov, ktorí sa zúčastnia kreatívneho workshopu pod taktovkou Luboša Rácza, zameraného na „perfect serve“ – teda dokonalé servírovanie Becherovky a Betonu. Letná On-Trade podpora sa okrem barových prevádzok sústredí aj na pláže, kúpaliská a aqua-centrá.
„Pre lojálnych, ale aj nových konzumentov chceme počas leta priniesť miešaný drink Beton v štyroch osviežujúcich a lahodných obmenách. Veríme, že si spotrebitelia opäť nájdu cestu k tejto dokonalej harmónii likéru, toniku a kvapky citróna a budú si ju vychutnávať nielen počas horúcich letných dní, ale aj potom.“, dodáva Lenka Bačková, brand manager spoločnosti Jan Becher-Slovensko.