lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 2 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Sobota, 21. December, , Dnes oslavuje Bohdan
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Európska komisia inšpiruje mladých ľudí, ako prestať s fajčením

  Spracoval(a) : Gabika
Dátum : 28.9.2011
späť
Späť

Poslať
 

John Dalli, európsky komisár pre zdravie a spotrebiteľskú politiku, predstavil včera v Bruseli druhú časť novej protifajčiarskej kampane Európskej komisie. Informoval aj o tom, že k dnešnému dňu viac ako 500 000 Európanov využilo stránky kampane na sociálnych médiách, a tým aktívne podporilo kampaň “Ex-smokers are Unstoppable” - Exfajčiari sú nezastaviteľní.

Kampaň “Ex-smokers are Unstoppable”, zahájená v júni tohto roku , je zameraná na to, aby pomáhala ľuďom vo veku 25 - 34 rokov prestať fajčiť alebo aby ostali nefajčiarmi a aby sa stali ´nezastaviteľnými´ vo svojich životoch, kde fajčenie nemá miesto. Výnimočný výraz  “unstoppable” zdôrazňuje pozitívny prínos života bez tabaku; k nemu patrí  lepšie zdravie, lepšia sociálna interakcia, viac peňazí a samozrejme aj lepšia kvalita života..

Potešila ma dosiahnutá odozva,” uviedol komisár Dalli. Mimoriadne ma potešilo, že si viac ako 500 000 fajčiarov z celej Európy pozrelo stránky kampane na sociálnych médiách, a že už počas troch mesiacov viac ako 20 000 fajčiarov aktívne využíva iCoach, náš interaktívny nástroj na odvykanie od fajčenia. iCoach ponúka praktické tipy a rady počas všetkých stupňov odvykania od fajčenia. Je to po prvýkrát, keď takouto kampaňou EÚ ponúkame praktickú pomoc.”

EÚ uskutočnila rozsiahly prieskum tejto najnovšej kampane,” pokračuje komisár Dalli. “  77% všetkých opýtaných potvrdilo, že naše posolstvo použité v kampani funguje. Budeme pokračovať na jeho ďalšom rozvoji a to tak, aby čo najsilnejšie zodpovedalo požiadavkám mladých ľudí a aby ich dobre oslovilo."

Druhá fáza kampane, ktorú predstavili v stredu v Bruseli, zahŕňa ucelenú reklamnú kampaň vo všetkých krajinách členských štátov EÚ o prínose a úžitku z toho, keď človek prestane fajčiťt, ďalej účasť na rôznych podujatiach zameraných na šport, spotrebiteľov a zdravie a taktiež partnerstvo s významnými zamestnávateľmi pri propagovaní myšlienky nefajčenia na pracovisku. Tieto podujatia umožnia mladým ľuďom v celej Európe osobne prísť do kontaktu s nástrojmi a radami a umožnia aj výmenu informácií medzi nimi samotnými. 

Sám som pred pár rokmi prestal fajčiť,” povedal komisár Dalli, a viem, aké to môže byť ťažké.  Verím, že touto novou kampaňou a jej podpornými nástrojmi dokážeme ukázať úžasný rozdiel, aký so sebou prináša nefajčenie a pomôžeme tým, ktorí sa preň rozhodli, stať sa ´nezastaviteľnými’.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!